Načítám data, prosím počkejte...

 
 
 
  Fórum - volná diskuse o Quadraxu X

Upozornění - kvůli častým hackerským a spammerským útokům na toto fórum jsem musel zakázal v příspěvcích jakékoliv odkazy (tj. veškeré texty, co začínají na http, www, url, link atp.) V případě nalezení takovéhoto textového řetězce v příspěvku se příspěvek neuloží a po jeho odeslání se zobrazí pouze nápis "Přístup odepřen!". Pokud opravdu nutně chcete vložit nějaký odkaz na jiné webové stránky, nepoužívejte celou adresu včetně textu http... a úvodní www, pokud je adresa obsahuje, napište s tečkami mezi w (w.w.w.). Pokud bude odkaz v pořádku, opravím jej na plně "klikatelný" a správný.


Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41

Mám připomínku ohledně svislých posuvných stěn. Když stoji panáček na té pod přenašečem tak nezajede(po přepnutí páčky). A když si stoupne panáček na tu co vyjíždí u zelené páčky tak ta zajede i s panáčkem. Pak ještě plošinka co blokuje výtah zajede do výtahu i když je tam výtah zablokován kamenem-plošinka vjede do výtahu. Na řešení levelu to nemá pravděpodobně žádný vliv, ale autor tady někde psal, že má každý upozornit na chyby co najde.
Honza
Vloženo: 12.02.2014 10:32:23
Ta posuvná stěna, co je u zelené páčky, se zasouvá vodorovně - není to svisle posuvná stěna. Zasouvání stěn do výtahu je v pořádku, tak to má v QX fungovat (pochopitelně pokud je výtah prázdný).
Autor
   email: Vloženo: 12.02.2014 13:19:34
Jojo to je pravda, ona se vysouvá vodorovně.
Honza
Vloženo: 12.02.2014 16:29:49
Příspěvek smazán
Vloženo: 13.02.2014 03:27:27
Jojo je škoda, že zde není tabulka kdo a za kolik tento demo level zvládl - mám 515 / 6:31 :-)
Kája
Vloženo: 13.02.2014 09:12:52
No právě, a toho moc není. Kdysi jsem hrál 3,4, a 5 ty jsem dohrál. V 6 jsem se dostal někam k 75 levelu. Potom jsem se nějak zasekl a nechal toho. Teď nedávno jsem zjistil, co je dalších dílů, rozehrál jsem znova 6. Nakousl jsem 7., i 8. , ale daleko jsem se nedostal. No a teď jsem narazil na tohle demo. Jsou tam stále nové a nové kousky a asi to chce opravdu hrát postupně po dílech.
Honza
Vloženo: 13.02.2014 10:08:20
Ano Honzo je to pořád stejná písnička. Napřed mateřská školka QIII, pak základní vzdělání QIV-QVI, potom střední škola QVII a teprve pak následuje vysoká škola QVIII. Skutečně tím, že se jedná o nejtěžší vysokou na světě, není možné ji absolvovat bez předešlého vzdělání :-) Potom jistě bude i QX (i když Crusi tvrdí že nebude tak těžká jako QVIII) další náročná vysoká škola :-)

Kája
Vloženo: 13.02.2014 10:22:25
Příspěvek smazán
Vloženo: 13.02.2014 14:30:23
Jo určitě jsem něco zapomněl. S tou svislou a vodorovnou stěnou to jsem prostě spletl. jinak ty dvojité stěny ty myslím v dřívějších quadraxech už byly. Já jsem teď marod, tak jsem se do toho zase pustil. No uvidím jestli to udělám, vím ,že je to jen jeden lelevel, ale docela mě o chytlo, zkouším všechny nápady, které si pamatuji a stále nic. Tak uvidím, jestli se mi to podaří.
Honza
Vloženo: 13.02.2014 15:59:14

Tak me tak napadlo, tady na foru jsem cetl, ze Crusader shani nekoho, kdo by mu pomohl s vyvojem hry, to jest programatora, co kdyby takhle PanTau (psal, ze programuje) a Crusader to dali dohromady a pracovali na hre spolu? Nebo aspon takova lehci vypomoc ? Jen takova myslenka. No uvidime.
Martin
Vloženo: 11.02.2014 02:12:35
Programátora netřeba. Prakticky celý engine je už hotov, zbylé drobnosti se budou ladit během testování levelů. Ale dobrých grafiků je jako šafránu... Také další tester by se hodil, ale to musí být někdo, kdo prošel všechny Quadraxy, alespoň od III - VIII (znalosti Q1 se však budou hodit také, v QX bude spousta "novinek", inspirovaných Q1)
Autor
   email: Vloženo: 11.02.2014 04:32:31

Jak jste to mohli udělat? Mě připadá, ze to nejde.
Honza
Vloženo: 07.02.2014 17:44:23
To připadá spoustě lidem spousta levelů ve všech Quadraxech... Občas mi píšou i rozhořčené maily, že je ve hře chyba a level je neřešitelný... :-D :-D :-D

Všechno je řešitelné. Většinou stačí zapojit mozek... ;-)
Autor
   email: Vloženo: 07.02.2014 17:54:55
Mozek používám, ale stejně tvrdím, že to nejde!
Honza
Vloženo: 07.02.2014 18:01:58
Trošku musíš to tvrzení modifikovat! Nejde to TOBĚ. To znamená že buďto:
a) nemáš s Quadraxy žádnou nebo minimální zkušenost (viz. žádost ve fóru QVII ad level 12,
nebo
b) prostě na to nemáš IQ. V tom případě ti nezbyde nic jiného, než se s tím smířit. ;-)

Pozn. - všichni fandové Quadraxu už ten demo level dávno vyřešili... :-D

Pozn2 - V novinkách k tomu jasně píšu: Technologické demo obsahuje jeden hratelný level, který rozhodně není určen pro začátečníky! ... Tož asi tak...

Autor
   email: Vloženo: 07.02.2014 18:27:20
To se mi nějak nezdá. Já už jsem hrál dost logických her.
Honza
Vloženo: 07.02.2014 18:41:03
Zdá. Naposledy říkám, že KAŽDÝ level ve VŠECH Quadraxech (včetně dema QX) je řešitelný. Kdo tvrdí opak, tak nejen že lže, ale popírá i jasná fakta - a těmi jsou stovky hráčů, co tyto levely vyřešili.

Quadraxy rozhodně nejsou pro ořezávátka, zvláště poslední díly série. Že někdo někdy hrál nějaké jiné "logické" hry neznamená, že má na to zdolat nějtěžší logické hry na světě! (V současnosti QVIII).
Autor
   email: Vloženo: 07.02.2014 18:48:00
Tak to promiň to jsi trochu přehnal, že je to nejtěžší logická hra na světě, to snad nemůžeš myslet vážně!
Honza
Vloženo: 07.02.2014 18:58:32
Quadrax VIII je v současnosti nejtěžší logickou hrou na světě. A to si nemyslím, ale vím. Tečka. Pokud se ti to nezdá, zkus si ho zahrát. Tipuji, že se nedostaneš ani přes prvních deset levelů ze sta.

Z tvých řečí ja jasné, že Quadraxy moc neznáš, tím tedy tuto neplodnou debatu končím...
Autor
   email: Vloženo: 07.02.2014 19:04:48
Debata to třeba moc plodná není, ale jak můžeš tvrdit, že je to nejtěžší logická hra na světě? Jak jsi to změřil? A myslíš si, že znáš všechny logické hry na světě?
Honza
Vloženo: 07.02.2014 19:08:24
Honzo až přehraješ veškeré levely ve všech verzích Quadraxu od QIII po QVIII a budeš v tabulkách rekordů do 10 místa, tak teprve pochopíš, že to co tvrdí sám autor hry pan Crusi je skutečně pravda pravdoucí a jedná se skutečně o nejtěžší logickou hru na světě. Nic proti tvým názorům, ale takových podobných jedinců už tady bylo a ani jeden zatím nedokázal ani jednu sérii přehrát, natož dokončit všechny verze a to nemluvím o demo levelu QX - ten je nejen hratelný a navíc již mnoha hráči dohraný.
Kája
   email: Vloženo: 07.02.2014 19:24:15
Já netvrdím, že ta hra je špatná nebo lehká, ale jen říkám , že nejde říct, že je to nejtěžší logická hra na světě? To přece nejde říct jednoznačně o žádné hře.
Honza
Vloženo: 07.02.2014 19:34:15
Musím to uvést na pravou míru. Samozřejmě, že ten level jde udělat. Od těch příspěvků jsem- přiznávám trochu naivně- očekával, že to někdo nevydrží a prozradí mi ten fígl, který se tam někde ukrývá. Uznávám, že za tou hrou je spousta práce a beze sporu je to perfektní dílo. Jestli jsem se někoho dotkl tak se omlouvám.
Honza
Vloženo: 08.02.2014 08:56:43

ahojky všem nevím co hrajete ale demo mám za 518 kroků ....
maja
Vloženo: 07.02.2014 23:25:19
Dobrovolně se přiznávám, že jsem totální blbec. Pořád hledám v upravené verzi vylepšení a ono je tak jednoduché právě kvůli předešlému nalezení neplánovaného přechodu - nová cesta má 516 kroků - Máji díky za inspiraci svým výsledkem :-)
Kája
Vloženo: 08.02.2014 09:03:05
Oprava 515 kroků :-)
Kája
Vloženo: 08.02.2014 09:21:41

Takže pánové demo je za 541 krokov :-)))) Jarka
jarka
   email: Vloženo: 07.02.2014 22:37:32

Demo level hotov za 559 kroků - použijte k zobrazení F2, F3 a F4 :-)

Kája
Vloženo: 03.02.2014 07:44:36

Wau, asi 15 minút som sa pozeral na ten obrázok a obdivoval som prácu autora, ako fakt, ja viem, že sa budem opakovať ale klobúk dole. Vedel som si predstaviť, že tvorba levelov je dosť náročná, ale že až takto, tak to by mi vôbec nenapadlo. Ten prvý obrázok je neskutočne krásny asi sa naň budem ešte dlho pozerať a obdivovať toto majstorvské dielo :). BTW: tie tiene nemajú chybu ;). Inak ďakujem, že autor splnil moju prosbu, ktorá súvisela s prezentáciou grafickej podoby hry ;)
ado
Vloženo: 06.02.2014 21:10:27
Njn. Ono hodně lidí si vůbec neuvědomuje, co se vlastně za vším tím skrývá a vidí jen hotovou hru. Proto jsem také začal psát ten deník vývojáře, ať je vidět nejen na čem momentálně pracuji, ale kolik to zhruba i zabere času...
Autor
   email: Vloženo: 06.02.2014 22:32:50

Viem, je to trochu od veci, ale chcel by som sa autora opýtať, ako funguje v editore Q10 tlačídko "create bitmaps" ako sa vytvára grafická stránka levelu?, je to rozdelené na niekoľko grafických vrstiev alebo sa to všetko robí v jednej vrstve? Ako sa vytvára textúra do levelu, ako sa upravuje? veľmi ma to zaujíma aby som si vedel predstaviť, ako to funguje. Prípade napísať o tom v denníku vývojára :)
ado
Vloženo: 03.02.2014 20:40:05
Hmm... A kde jsi takové tlačítko viděl? Jsi se rýpal v souborech hry? ;-) Tvorba grafické stránky levelu je na delší popis, někdy to hodím do deníku vývojáře...
Autor
   email: Vloženo: 04.02.2014 20:19:14
Tak trochu ;) už sa teším na ten popis grafiky v denníku vyvojara. Inak aký je rozdiel medzi blokom so žltou lepkou a s červenou lepkou?
ado
Vloženo: 04.02.2014 22:21:59
Rozdíl funkce propadel je překvapení. ;-) No a stručný popis tvorby obrázků levelů a princip jejich zobrazování ve hře je už popsán v deníku vývojáře.
Autor
   email: Vloženo: 06.02.2014 15:34:39
Výtečná by byla funkce vytištění výchozího stavu levelu v nějaké jednoduché čtverečkové formě na papír, kdo to má pořád kreslit, když je level s "milionem" páček a tlačítek? Na to mohou v klidu vlítnout jen lidi s fotografickou pamětí, my ostatní máme smůlu. No, žel, asi nikdy žádná taková funkce nebude. :-)

Asi zkusím zaexperimentovat se screeny a nějakým grafickým programem.
Rooz
Vloženo: 06.02.2014 20:46:15
V Gimpu práce na 30 sekund. ;-) Mít nachystán linkový rastr 30x30px a pod něj šoupnout printscreen levelu. A je to. ;-)
Autor
   email: Vloženo: 06.02.2014 20:59:37
Ok, vyzkouším, díky.
Rooz
Vloženo: 06.02.2014 21:47:37
V Quadraxech III - VIII je pochopitelně ten rastr 20x20px, těch 30x30px platí pro QX, který je percentuálně stranově o 50% zvětšený oproti předchozím dílům.
Autor
   email: Vloženo: 06.02.2014 22:09:28

Zatím se nepodařilo rozchodit. Stáhnul jsem demo (bity sedí), nainstaloval, stáhnul knihovnu, nakopíroval do příslušných adresářů, i stáhl a nainstaloval příslušný directx a přesto to po spuštění hlásí Program Quadrax X přestal pracovat. Nevím, kde dělám chybu.
Rooz
Vloženo: 03.02.2014 19:48:44
Program spustit jako správce. Mám Windows 8.1 a Vámi popisovaný problém jsem měl též a rovněž operační systém mi bránil v instalaci hry.
Zdeněk
Vloženo: 03.02.2014 20:56:40
Jak jednoduché. Děkuju.
Rooz
Vloženo: 03.02.2014 23:15:34
Toto bude v ostré verzi už opraveno. Mohl bych ale poprosit o přesnější definici "operační systém mi bránil v instalaci hry"? Co a jak přesně při instalaci nastalo?
Autor
   email: Vloženo: 04.02.2014 15:06:36
Výchozí nastavení Řízení uživatelských účtů v OS Windows 8.1 varovalo před instalací programu od neznámého vydavatele.
A.: Při první instalaci 31.1.2014, první verze Quadraxu X, se vyplnila celá plocha obrazovky varovným modrým oknem s výraznými tlačítky k ukončení instalace - bylo nutné otevřít nenápadné tlačítko informace, kde teprve bylo možné instalaci spustit,...
B.: Při další instalaci opraveného programu se zobrazilo v klasické ploše standardní malé okno varování Řízení uživatelských účtů,..., program od neznámého vydavatele, přesto spustit?,...
Program je nutné spouštět jako správce.

Zdeněk
Vloženo: 04.02.2014 22:12:31

Crusadere, dá sa stíšiť hudba a efekty v tejto demo verzii? Je to supér ale ide mi príliš hlasno hudba a efekty a nemôžem to ničím stíšiť jedine ,že si na počítači stlmím zvuk nedá sa to ovládať tak ako v Q8?
jarka
Vloženo: 01.02.2014 13:42:08
Ahoj, v tomto deme sa nedá stíšiť hlasitosť budeš si ju musieť stíšiť vo windowse

Technologické demo neobsahuje:
- uživatelské účty (hesla)
- zobrazení nejlepších výsledků uživatele (logicky, vzhledem k předchozímu bodu)
- save/load funkce v levelu
- možnost nastavení hlasitosti hudby/zvuků

S pozdravom: Ado
ado
Vloženo: 01.02.2014 14:53:04
Nepomôže ti ani stíšenie zvuku vo Windows, - prečítaj si Info o tomto Demo leveli...
Dušan
Vloženo: 01.02.2014 20:42:14
tak neviem potom... ale mne sa dá nastaviť hlasitosť zvuku cez windows
ado
Vloženo: 01.02.2014 22:54:35
Hlasitost se musí nastavit přímo ve windows - funguje to bez problémů. V tomto demu ještě není panel nastavování hlasitosti obsažen.
Autor
   email: Vloženo: 02.02.2014 12:04:51
ahoj vsichni , tak nekolik poznamek k nove verzi. Myslim, ze to vypada moc pekne ta desitka, libi se mi, jak panacci prepinaji packy, jak skakaji z vysky dolu , myslim ten styl seskoku a tak. Jen se mi nelibi, prijde mi to takove neprirodni, jak panacek leze na horu na kostku a nebo slejza, prijde mi, ze se nejak u toho hrbi, takove neprirozene.Jinak grafika je pekna. Level jsem jeste nevyresil, nejak mi to nemysli. a k te hudbe, v tomto demu se zvuk stisit neda, ale da se stisit pres windows, pres klavesnici, klavesovymi zkratkami, fn a hlasitost nahoru a nebo dolu, bude to tam jak je ciselna klavesnice.
Dalsi vec, na xp to bezi v poho, teda po pridani knihovny, uplne v pohode na rozliseni 1280x1024, sice nevim jak to vypada na tech doporucenych rozlisenich , ale tohle je take pekne. I prepinani na nizsi rozliseni funguje. Ale problem mam na win7, kde to take bezi v poho, jen nejde screenovani, vyber rozliseni, mam cernou obrazovku a musel jsem hru preinstalovat, abych to vubec mohl videt a hrat. Po preinstalaci hry hra bezi v poho, jen uz nechci zkouset jit na jine (nizsi rozliseni) , kdyz to nejde. MOzna po nejakem updatu. a nebo v plne hre, ale pak to asi pojede jak ma. Tak knihovna by chtela pridat primo do instalacniho baliku , aby se naistalovala s hrou. Jinak zatim vse perfektni.
Zkusim ji take na win8, ale myslim ze to asi pojede.
Jo jeste jedna vec, musel jsem hru na win7 hrat jako administrator, jinak to psalo hlasku, ze quadrax bude ukoncen. Tak zatim

Martin
Vloženo: 02.02.2014 10:17:01
Martine když použiji program Fraps tak mi to obrázky dělá, ale přes PrtScr jen černá obrazovka - budu řešit přímo s Crusim až se vrátí - já používám Win.7 s rozlišením 1920x1080 :-)
Kája
Vloženo: 02.02.2014 11:00:21
ok, tak jsem to asi spatne pochopil, to screenovani, ja jsem myslel, jak mas v quadraxu to nastaveni grafiky (rozliseni) , tak kdyz jsem zkousel jit na nizsi nastaveni tak mi to vbehlo do cerne obrazovky a neslo z toho vyjit ven. , Protoze jsem nevidel co tam pisou a na co kliknout.
asi se na to crusader taky musi podivat.
Martin
Vloženo: 02.02.2014 11:37:11
Hmm, to je zajímavé. Údaje o povolených rozlišeních si program bere od ovladače grafické karty (respektive to co systému grafická karta nahlásí jako podporované) - ta mu předá seznam podporovaných rozlišení a ty pak QX umožňuje zvolit. Zřejmě máš nějaký nesoulad mezi grafickou kartou a monitorem, případně někde povolené nestandardní rozlišení. QX si při prvním spuštění natáhne ten seznam povolených rozlišení a automaticky zvolí nejvyšší možné (ideálně 1920x1080 nebo 1920x1200). Ale všechny nižší rozlišení, které jsou v menu nastavení rozlišení dostupné, programu vrátila grafická karta jako "podporované".
Takže jak jsem napsal - jediné co mě napadá je, že karta (její ovladače) se nějak nedohodla z monitorem. U jakého rozlišení ti to udělalo? Funguje ti toto rozlišení i ve windows samotných? (BTW, není třeba volit nižší rozlišení, když hra správně funguje v tom vyšším. ;-))
Autor
   email: Vloženo: 02.02.2014 12:26:17
ted jsem zkusil i nizsi nastaveni ve windows a vse funguje v pohode, akorat mi to udelalo , kdyz jsem sel na nizsi rozliseni v quadrax ( rozliseni 1280x960).
Martin
Vloženo: 02.02.2014 12:35:53
ted jsem to zkusil znovu a udelalo to znovu, mozna me napada, jestli to nemuze delat , ze mam zapojene dva monitory do grafiky , jeden 4x3 a druhy 16x9, ale zase ,kdyz vse jine bezi v pohode, tak nevim, i kdyz rucne nastavim jine nastaveni rozliseni , nizsi, tak oba monitory funguji spravne, tak nevim.
jeste zkusim jeden odpojit a uvidim,,
na jinem pc to muzu prepinat v pohode, a pokazde vidim kruh a ctverec ,
na tom doporucenem nastaveni vse jede jak ma,, ani nema smysl to prepinat na jiny, ale zkusil jsem to co to udela, tak davam vedet
Martin
Vloženo: 02.02.2014 12:48:41
ja jsem hroznej, jen jsem chtel dodat, ze na druhym pc to prepinani bezi v poho,, ale tam pouzivam jen jeden monitor
Martin
Vloženo: 02.02.2014 12:51:45
To bude určitě nějak souviset s těmi dvěma monitory - ale já mám dva monitory také, a funguje to OK, vždy na primárním monitoru. (Je pravda, že NEMÁM nastaveno rozšíření plochy i na druhý monitor). Možná stačí druhý monitor zakázat...
Autor
   email: Vloženo: 02.02.2014 13:18:38
tak ted jsem zakazal ten druhy monitor a funguje to prepinani rozliseni, jak ma, vse ok, mozna , kdyz bych mel oba dva stejne, tak to taky pojede. ale bohuzel nemam.
skusil jsem to na win8 a vse ok, teda vse funguje.
Martin
Vloženo: 02.02.2014 18:55:39
Jinak nebylo zřejmě třeba hru reinstalovat. Pokud se v případě dvou monitorů a experimentování s rozlišením nic nezobrazí (black screen) stačí hru ukončit pomocí BHK (tlačítko "Pause" na klávesnici), v systému zakázat druhý monitor a hru znovu spustit. Obraz by měl normálně naběhnout - a pak stačí opět v nastavení grafiky zvolit to správné původní rozlišení (nejvyšší možné).
Autor
   email: Vloženo: 02.02.2014 19:31:35
to mas pravdu,, ale to jsem jeste nevedel, ze mi to dela ten druhy monitor,, ale stejne je to divny. Holt, pocitace.
Martin
Vloženo: 03.02.2014 05:55:13
mas pravdu, fraps funguje, ale print screen je jen cerna obrazovka.
Martin
Vloženo: 02.02.2014 12:04:00
Ahojte - ja mám 1920x1080 a PrtScr mi funguje v pohode, Aj PickPick a aj Fraps.
Dušan
Vloženo: 02.02.2014 14:15:46
Ahoj

co se týče těch pohybů - musel jsem udělat kompromis mezi realističností a rychlostí. Když jsem udělal vylézání a slézání z kamenů příliš realistické, tak to bylo pomalé (ono v reálu totiž těžko vyleze někdo na 2m kvádr během 1 sekundy) a hodně to zdržovalo hru - přece jen, v Q se na kameny a z nich leze pořád.. A když jsem to jen zrychlil, vypadalo to hodně nepřirozeně. Animace, která je použita nyní je cca třetí verzí - a jak říkám, je to kompromis mezi realitou a rychlostí. Ono v Q se nedá příliš hloubat nad realističností - třeba kdo to kdy slyšel, aby člověk utlačil kamenný kvádr o hraně cca 2m - to je 8m kubických skály o váce cca 20ti tun. ;-)
Autor
   email: Vloženo: 02.02.2014 12:16:24
taky jsem chtel rict, ze se mi moc libi, jak postavicka prepina packu a jak , kdyz neni aktivni , tak si sedne a ceka.

Martin
Vloženo: 02.02.2014 12:26:58

Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41


© 2000-2015