Načítám data, prosím počkejte...

 
 
 
  Fórum - volná diskuse o Quadraxu X

Upozornění - kvůli častým hackerským a spammerským útokům na toto fórum jsem musel zakázal v příspěvcích jakékoliv odkazy (tj. veškeré texty, co začínají na http, www, url, link atp.) V případě nalezení takovéhoto textového řetězce v příspěvku se příspěvek neuloží a po jeho odeslání se zobrazí pouze nápis "Přístup odepřen!". Pokud opravdu nutně chcete vložit nějaký odkaz na jiné webové stránky, nepoužívejte celou adresu včetně textu http... a úvodní www, pokud je adresa obsahuje, napište s tečkami mezi w (w.w.w.). Pokud bude odkaz v pořádku, opravím jej na plně "klikatelný" a správný.


Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

Zítra je nejoslavovanější svátek v kalendáři.
Tak Ti k němu přeji hlavně zdraví a klidnou mysl
při další práci na QX a štěstí v osobním životě. :-)
Kája
Vloženo: 18.03.2015 15:57:31

Aj ja sa pripájam, veľa šťastia a trpezlivosti prajem ;)
ado
Vloženo: 18.03.2015 08:14:29

Přeju celému realizačnímu týmu :-) hodně zdaru a co nejmíň potíží.
Šárka
Vloženo: 17.03.2015 18:35:40

Veľmi dobrá správa Crusi, dík za takúto správu, držím palce aby to dobre dopadlo a prajem veľa šťastia. .
PENŤO
Vloženo: 17.03.2015 17:43:20

Ad Novinky - takže ďalšie dobré správy :)
Tak ešte raz a znovu prajem veľa šťastia !
Dušan
Vloženo: 17.03.2015 15:50:14

O editor do Quadrax 10 vai aceitar níveis sem solução? É possível fazer o editor Quadrax 10 salvar apenas problemas que tenham resposta logica? Sem que uma pessoa tenha que confirmar se a resposta é verdadeira. Seria ruim depender de uma pessoa para confirmar que o puzzle tem solução.

The Quadrax 10 editor will accept levels unresolved? You can do the Quadrax 10 editor only save problems that have logical answer? No one person has to confirm if the answer is true. It would be bad depending on a person to confirm that the puzzle has a solution.

Quadrax 10 editor bude akceptovat úrovně nevyřešených? Můžete to udělat Quadrax 10 editoru uložit pouze problémy, které mají logickou odpověď? Nikdo člověk musí potvrdit, pokud odpověď je pravda. Bylo by být špatná v závislosti na osobě, pro potvrzení, že skládačka má řešení.
Edvaldo
   email: Vloženo: 03.03.2015 22:52:19
In QX editor will be special control mechanism for check of solvable levels. Every public level must be playable and solvable (the creator of level must lock and solve the level before publishing it).
Autor
   email: Vloženo: 06.03.2015 13:25:37
This is perfect, congratulations for the incredible game and future editor.
Suellen
   email: Vloženo: 17.03.2015 01:29:52

Pekné a lákavé obrázky - už by som ich rád mal v hre :)
Ale trpezlivosť ruže prináša...
Veľa zdaru.
Dušan
Vloženo: 15.03.2015 16:03:54

Galerie - moc pěkné, pomalu a jistě se to přibližuje - díky :-)
Kája
Vloženo: 14.03.2015 17:49:49

----- VÝSLEDEK KVÍZU -----

Tipy byly provedeny a nikdo další už asi tipovat nebude. Jaký je tedy výsledek? Vezmeme to hezky popořadě, aby bylo jasno, co vše a jak se počítá. Ti, kdo čtou denník vývojáře, si mohli udělat jakýs takýs přehled - překvapily mě některé nízké tipy, když jen pro animaci jedné postavy ze tří je potřeba cca 1300 obrázků, je vidět, že ne všichni čtou deník vývojáře pečlivě (a nebo vůbec)... :-/

Takže:

Pro animaci všech pohybů jedné postavy je potřeba cca 1300 obrázků. Postavy ve hře jsou 3, takže to máme 3900 obrázků. Dále pro noční levely existuje speciální sada bitmap (s upravenou saturací, jasem a kontrastem), jen pro animaci postav je tedy celkem 7800 jednotlivých obrázků.

Pro základní stavební prvky levelů (zdi, posuvné stěny) je textura která obsahuje cca 160 jednotlivých stavebních prvků/obrázků. Těchto textur je (prozatím) 20 (různé druhy kamenných povrchů, dřevo, beton, železo ap.), takže to máme dalších 3200 obrázků.

Následují textury prvků levelů (páčky, výtahy, exity, kvádry, atp...) a textury animovaných prvků levelů. Dohromady tyto textury obsahují cca 3500 samostatných obrázků (například jen různých druhů kvádrů je přes 200). Navíc tyto textury opět existují ve dvou verzích, kdy druhá je určena pro noční levely. Takže celkem mají 7000 obrázků.

Dále tu máme statické prvky pro levely - stromy, sochy, reliéfy, vázy, mísy, trávu, křoví, rostliny, liány, stavby ap., kterážto sada čítá v současnosti cca 1500 obrázků.

Jako předposlední jsou pak full HD (1920x1080) obrázky pro samostatné levely - tzn pozadí, mezipozadí a popředí. To jest 3 obrázky na level. Když budu uvažovat o všech levelech (90) a vzhledem k tomu, že pozadí je vždy společné pro celou kapitolu (10 levelů) máme tady dalších 189 obrázků.

No a na závěr zbývají jednotlivé full HD obrázky pro hru (menu, nastavení grafiky, help screeny, výsledkové screeny atp.) Těch je zhruba 50.

A ještě bych málem zapomněl na úvodní animaci, která se skládá z 360ti jednotlivých full HD obrázků.

Když to vše sečteme, dostaneme výsledné číslo, a to je:
20 099 obrázků (+-)

Nejblíže tipujícím byla tedy Jarka, s odchylkou -5099. ;-)


Autor
   email: Vloženo: 24.02.2015 17:14:45
Nádhera, jen si nedokáži představit jaké obrovské množství práce za tím stojí. :-)
Kája
Vloženo: 24.02.2015 17:42:26
No, vzhledem k tomu, že grafika ještě není zdaleka hotová (zbývá toho ještě hodně a zejména pro poslední dvě epizody toho je zatím vytvořeno velice málo - skoro až nic), tak ještě velký kus práce mám před sebou. Výsledné číslo sice už moc nevzroste (maximálně o pár stovek nebo o pár tisíc obrázků), ale bude to ještě chvíli trvat.
Autor
   email: Vloženo: 24.02.2015 17:50:20
Ano, ale to je jistě jen zlomek času, který jsi zatím tvorbě QX věnoval. :-)
Kája
Vloženo: 24.02.2015 18:14:15
Nářez! Pokud to beru jako přibližných 60%, tak mnou tipnuté číslo je relativně blízké tomu, kolik to bude až hru dokončíš :-)
Gusta
Vloženo: 26.02.2015 20:39:44

Autore tak to je práce ako na kostole, vôbec si to neviem predstaviť ,koľko času a námahy treba na vytvorenie tejto super-báječnej hry.Ďakujem Jarka
Jarka
Vloženo: 24.02.2015 22:54:48

Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40


© 2000-2015