Načítám data, prosím počkejte...

 
 
 
  Fórum - volná diskuse o Quadraxu X

Upozornění - kvůli častým hackerským a spammerským útokům na toto fórum jsem musel zakázal v příspěvcích jakékoliv odkazy (tj. veškeré texty, co začínají na http, www, url, link atp.) V případě nalezení takovéhoto textového řetězce v příspěvku se příspěvek neuloží a po jeho odeslání se zobrazí pouze nápis "Přístup odepřen!". Pokud opravdu nutně chcete vložit nějaký odkaz na jiné webové stránky, nepoužívejte celou adresu včetně textu http... a úvodní www, pokud je adresa obsahuje, napište s tečkami mezi w (w.w.w.). Pokud bude odkaz v pořádku, opravím jej na plně "klikatelný" a správný.


Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

Taky se musím přidat. Deník vývojáře je naprosto jedinečný. Teprve tady si člověk dokáže tak trochu představit, co to všechno obnáší. Velké díky Crusadere. A ať se tedy dílo daří. Klid a pohodu k dílu přeje Vlasta.
Vlasta
Vloženo: 31.01.2014 00:15:03

Tak, šup do novinek!!! A nezapomeňte sem psát svoje názory!!! Bez nich jsem smutný...

Poznámka - v pátek odjíždím na víkend pryč a vracím se až v neděli večer. Reagovat tedy budu moci až 2.1.
Autor
   email: Vloženo: 31.01.2014 01:14:45
ahojky, tak jsem to stahnul, nainstaloval a nic, nejde mi to. Hlasi to, quadrax x stopped working , mam win7 64bit a zkousel jsem to take na win xp 32 bit a taky nic, hlasi to, ze chybi nejaka knihovna. Tak davam vedet. zatim cus Martin
Martin
Vloženo: 31.01.2014 04:55:33
jeste chci napsat ,ze rozliseni monitoru mam 1280x1024 , klasicky 19 palcovy monitor 4:3,
ale to by asi nemelo mit vliv na program, jen na tu grafiku, tak davam vedet.
Martin
Vloženo: 31.01.2014 05:01:16
Máš nainstalované DirectX 9.0c? Jestli to řve na chybějící knihovnu d3dx9_43.dll (knihovna DirectX 9.0c) tak stačí, jak psal Kája, ji stáhnout a šoupnout do systému. Zřejmě budu muset přidat tyto knihovny do instalace...

Můžeš si tu knihovnu stáhnout i přímo zde: D3DX9_43.dll
Její instalace do systému je popsána tady: readme.txt

Mrkni do novinek - popsal jsem to tam více.

Jinak ale - rozlišení 1280 x1024 je pro QX už hodně moc degradující. Samotná hra bude pouze mít obraz pouze 1280x720 (zobrazení 16:9) tj pouze 921 600 pixelů. To je oproti 2 073 600 pixelům plného originálního rozlišení (1920x1080) jen 44%... :-( Nebude to vypadat dobře...
Autor
   email: Vloženo: 31.01.2014 12:31:33
Taky mi to řve, že chybí d3dx9_43.dll a mám to vyřešit přeinstalací programu, ale jak nevím???
Kája
   email: Vloženo: 31.01.2014 09:10:34
Nainstaloval jsem si chybějící d3dx9 z Googlu a už to jede :-)
Kája
Vloženo: 31.01.2014 09:47:36

Tak toto je už opravdu mazec, pomalu mi dochází, proč mají dnešní hry objem dat v GB. Smekám před autorem, nejen, že je schopen to tvořit (a třeba se zorientovat v tvorbě, kterou nikdy nedělal do 14ti dní), ale má i dost trpělivosti. IQ odhaduji dost vysoké :-) Držím palce i nadále.
Rooz
   email: Vloženo: 26.01.2014 19:10:46
Dík za poklonu. Taky ti držím palce - v postupu jednotlivými Quadraxy. No, uvidíme, jestli zvládnu dřív vydat QX, než vyřešíš všechny díly... ;-)
Autor
   email: Vloženo: 27.01.2014 02:08:40
Jak zjišťuji, asi ano. Jde to pomalu ne proto, že není chuť, ale protože svět je plný krásných věcí, lidí a výzev :-) A Quadrax k nim patří.
rooz
Vloženo: 29.01.2014 01:18:20

Pořád sleduji vývoj QX a nedokáži si ani představit co je za tím neuvěřitelného množství práce - děkuji :-D
Kája
Vloženo: 27.01.2014 23:08:20

No to je paráda jak budou postavičky chodit - klobouk dolů - moc pěkné. :-)

Kája
   email: Vloženo: 18.01.2014 14:51:44

Chcel by som sa autora spýtať, že keď Q10 sa volá "pocta Q1" budú tam rovnaké fukcie ako v Q1?, to jest.: vertikálne a horizontálne šípky, praskajúci strop v rôznych výškach nezávisle od postavičiek, neviditeľné kvádre a pod.
Veľa zdaru praje Ado :)
ado
Vloženo: 16.01.2014 10:13:04
Bude tam spousta věcí z původního Q ale nebude to pochopitelně kopie. Takový mix mezi mými Quadraxy a originálem - budou tam např. teleporty kamenů ap... Také několik levelů bude odkazovat na některé původní levely z Q1 - ty nejpodařenější a bude tam i spousta jiných vychytávek pro znalce... ;-)

Propadla (strop) rozpadající se nezávisle na výšce nad postavou tam ale zřejmě nebude. Vertikální a horizontální šipky také ne (i když jejich funkce zastanou silová pole známá už z QVIII) - to byly jedny z mála věcí, co mi v původním Q nesedly.
Autor
   email: Vloženo: 16.01.2014 11:49:25

No to ma podržte... Ta animacia je suprova, len tak ďalej ;)

ado
Vloženo: 15.01.2014 11:57:33

Děkujeme za dárek pod stromeček - moc pěkný posun neskutečného množství práce :-)

Kája
   email: Vloženo: 24.12.2013 16:27:52

Zdravím autora a všechny příznivce,
jednou za čas si vzpomenu na Quadrax a vždycky se pak nestačím divit, jak jste od posledně zase pokročil. Je to všechno opravdu grandiózní práce a moc Vám fandím. Bohužel se nestávám hráčem nových dílů hry, zkrátka proto, že už jsou moc obtížné. A zde mě zaráží, proč máte potřebu dělat Quadrax čím víc náročnější a tím stále zužovat cílovou skupinu hráčů. V tomto ohledu byl velmi příjemný Quadrax 1, ve kterém byly levely s jednoduchou, avšak zajímavou myšlenkou. Když se zaseknete na nějakém úkolu, bojujete, protože víte, že se to zase prolomí. Tohle se mi dařilo ještě u Quadraxu 3, který jsem dokončil. Pak jsem zkoušel 5 a šlo to dost ztuha. Ty nové díly pro mě snad už ani nemá cenu začínat hrát, i když je v nich spoustu krásných vychytávek, které jistě tvoří hru velmi zábavnou. Není to škoda?
Jirka
Vloženo: 30.11.2013 00:15:14
S tou složitostí, respektive vyvážením složitosti a hratelnosti, je to těžké. Na hře pracuji sám a ve volných chvílích a vývoj travá minimálně rok (spíš více - u QX to bude cca 2 - 3 roky vývoje). Jaký by mělo smysl, kdybych tři roky vyvíjel a tvořil hru, která bude pouze jen taková jednohubka a každý ji za týden či čtrnáct dní dohraje? (A zapomene na ni).

Kolem Quadraxů se vytvořila určitá komunita hráčů, kterým nestačí pouze jednoduché či myšlenkově nenáročné hry, a pro ni se snažím Quadraxy dělat. Je pravda, že jse tím hru trochu posunul od prosté hry "pro masy" do kategorie výběrových, logicky těžkých her. Nicméně ne nehratelných. Když má člověk alespoň trochu pod čepicí, může dokončit všechny Quadraxy. To mimo jiné dokazuje i to, že spektrum hráčů, co všechny Quadraxy vyřešili je velice široké - od studentů po důchodce, od sportovců po "maminy" od dětí. Taktéž potěší, že dostávám maily od fandů a hráčů hry z celého světa (Japonsko, Indie, Čína, USA, Evropa atp...) ;-)

Je pravda, že z obtížností dílu osm jsem to už trošku přepískl a i když se tím pádem QVIII honosí nálepkou nejsložitější logické hry světa, tak ta úroveň obtížnosti je už příliš vysoká. Také z toho důvodu jsem se rozhodl pro právě vytvářený QX obtížnost snížit, aby byla hra přístupná širšímu okruhu hráčů a né pouze jedincum s IQ > 150... ;-)

Být tebou, tak neháži flintu do žita a zkusím si třeba QIV, ten je zhruba stejně obtížný jak QIII. No a pokud tě to chytne, můžeš pokračovat přes V až do VIII. ;-) Všechny levely ve všech Quadraxech jsou vždy logicky řešitelné - to je třeba mít na zřeteli vždy, když člověku zrovna něco "nejde". A není ani hanba třeba požádat na fóru o radu (i když starší Quadraxy nehraje nikdy zrovna tak velká skupina hráčů, jak Quadrax aktuální - poslední). Takže je jen na tobě, jestli třeba ten QIV zkusíš, či nikoliv. Já ti mohu pouze popřát hodně štěstí a mozkové svěžesti, pokud se o to pokusíš. ;-)
Autor
   email: Vloženo: 30.11.2013 13:25:26

Ještě se zeptám, jak je v nových dílech využíván editor levelů. Moc se mi líbil editor for fans v 5. díle a bylo by super ho mít i v nových dílech a s novými funkcemi. Ale buď ta myšlenka nebyla dotažená do konce, nebo se zkrátka mezi lidmi moc nechytil, protože jsem nikde nenašel různé fanouškovské verze, jak bych čekal. Možná je nemají kam umístit. Tam bych třeba našel i nějaké jednodušší levely, o kterých píšu v předchozím příspěvku. To jen taková myšlenka :-)
Jirka
Vloženo: 30.11.2013 00:37:41
Editor se nechytil možná i pro svoje špatné a nedomyšlené ovládání. Pro Quadrax X právě vyvíjím editor zcela nový (stejně jako celou hru) a daleko sofistikovanější. Také ho plánuji vydat jako samostatnou hru - QX, EFF, ale pochopitelně až po vydání samotného QX.
Autor
   email: Vloženo: 30.11.2013 13:27:44

Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40


© 2000-2015