Načítám data, prosím počkejte...

 
 
 
  Fórum - volná diskuse o Quadraxu X

Upozornění - kvůli častým hackerským a spammerským útokům na toto fórum jsem musel zakázal v příspěvcích jakékoliv odkazy (tj. veškeré texty, co začínají na http, www, url, link atp.) V případě nalezení takovéhoto textového řetězce v příspěvku se příspěvek neuloží a po jeho odeslání se zobrazí pouze nápis "Přístup odepřen!". Pokud opravdu nutně chcete vložit nějaký odkaz na jiné webové stránky, nepoužívejte celou adresu včetně textu http... a úvodní www, pokud je adresa obsahuje, napište s tečkami mezi w (w.w.w.). Pokud bude odkaz v pořádku, opravím jej na plně "klikatelný" a správný.


Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

Tak zatímco na prvních dvou místech tabulky hráčů se odehrává nervydrásající bitva, zbytek hráčů co už hru dokončili se asi uložil k letnímu spánku, nebo co...
Autor
   email: Vloženo: 27.06.2016 01:57:55
to ne, stále zkouším jak mám zlepšit kroky,ale na první v tabulce nemám ,nějaké mám zlepšené jen o něco,včera jsem hrála 87level značila co jak dělám možná je tam nějaký malý fígl v průchodu,jinak sleduji co je nového a jak pokračují ostatní hráči
JANA
Vloženo: 27.06.2016 19:24:47
zrovna v levelu 87 žádný fígl moc nehledej, je to vskutku buď totální loterie nebo těžká matematika :-)

Mimochodem, nejhezčí kuriozitka, které si lze právě teď v tabulce všimnout jsou první 4 místa v levelu 40 :-)
Gusta
Vloženo: 27.06.2016 22:58:52
asi máš pravdu začátek 87lev. již znám nazpaměť a papírů popsaných značením jak to udělat za méně kroků .....
a ta 40 jak říkáš je kuriozní ,málo kdy to tak vyjde jako těm prvním hráčům rozdílem 10 kroků
JANA
Vloženo: 28.06.2016 19:12:34
to jo, úplně je mi líto si ten level vylepšovat :-)
Gusta
Vloženo: 28.06.2016 20:36:11

V sekcii "EFF" sa v podstate okrem iného píše: Naleznete zde odkazy ke stáhnutí případných projektů ostatních hráčů ...

... ale aké sú vlastne podmienky na nejaký projekt? (Podmienky pre QN som čítal a sú jasné a prísne, ale podmienky pre QXEfF som nikde nepostrehol.)

PanTau
Vloženo: 09.06.2016 19:25:04
Pokud bude někdo chtít veřejně sdílet svůj projekt na těchto stránkách s ostatními hráči, má to jen jedno jediné pravidlo - musí ho umístnit někam na net, odkud bude ke stáhnutí. (Nemůžu a ani nebudu projekty dávat na server QX, protože už tak bojuji s místem.)

Pak mi stačí poslat mailem odkaz na umístění souboru projektu a já jej zveřejním na stránce EFF.

Autor
   email: Vloženo: 09.06.2016 20:13:14
A nejaká cenzúra, kategorizácia a ohodnotenie projektu?
PanTau
Vloženo: 09.06.2016 21:04:18
... alebo aj nejaký limit.
PanTau
Vloženo: 09.06.2016 21:05:43
Žádné limity ani cenzura. Bude tam uveden krátký popis projektu a jeho autor.

Ale ohodnocení projektu tam možná bude, budou ho moci přidat hráči... (Ještě uvidím... Zatím si EFF stáhlo jen 21 lidí, :-( takže to moc nevypadá na to, že by chtěli hráči hrát i cizí projekty).
Autor
   email: Vloženo: 09.06.2016 22:56:11
Možná lidem nedošlo, že ten editor kromě samotné tvorby levelů je vlastně taky jedinou možností, jak si nějaký nový cizí projekt zahrát. Bude zajímavé sledovat, jak moc počet stažení naroste, až se tu nějaký první projekt objeví.
Gusta
Vloženo: 09.06.2016 23:10:34
Mne to tiež došlo až teraz... Čiže až keď sa tam objaví prvý projekt, tak až vtedy bude počet stiahnutí vypovedať aj o tom, kto má chuť si zahrať alternatívne levely. Zatiaľ to vypovedá o tom, kto má chuť tvoriť levely...

Podľa mňa by sa tam mali objaviť len také levely, ktoré sa nedajú zapracovať do QN - nejaké špeciálne, čo nesadnú každému hráčovi.

PanTau
Vloženo: 10.06.2016 15:54:01
Nevadilo by mi, kdyby na Quadrax.net byly fyzicky umístěné i uživatelsky vytvořené projekty. Místa mám dost :-)
-MM-
Vloženo: 12.06.2016 05:56:37
Aha ho, že "Quadrax.net" :-) Čo tam ešte plánuješ umiestniť v budúcnosti? To máš platený server a zatiaľ tam je len tých 16 linkov? Koľko vlastne stojí taký špás na 1 rok?

PanTau
Vloženo: 12.06.2016 13:05:55
Určité plány do budoucna mám, ale jsou tak dlouhodobé, že je zbytečné o nich vyprávět :-)
Všechny dosavadní Quadraxy zabírají jen desetinu místa, které mám k dispozici, a moje vlastní tvorba zatím nemá (a nebude mít) velké nároky. Webhosting je levný.
-MM-
Vloženo: 12.06.2016 22:47:15
Mno, vzhledem ke QN bych si tím místem nebyl tak jistý... ;-) Tedy pokud budu moci na server uploadovat instalačky QN a pak jeho jednotlivé další a další epizody...

Autor
   email: Vloženo: 12.06.2016 22:58:16
Pokud na jeden level potřebuješ 5 až 7 MB, tak máme místo na nějakých 2700 levelů.
Dokážeš-li to opravdu společně s komunitou zaplnit, tak klobouk dolů :-)
-MM-
Vloženo: 17.06.2016 22:58:47
Není to jen o tom, kolik má jeden level (ten má skutečně velikost v rozpětí cca 2 - 8 MB, dle "množství" grafiky a vrstev) ale i o ostatní propriety epizody (grafika ostatních prvků epizody, hudba atp.). Ale je pravda, že i tak instalace jedné epizody bude kolem 70 - 100MB, přičemž instalace samotného QN bude mít odhadem pouhých 260MB. Takže by zaplnění toho prostoru vzalo, pokud dobře počítám, cca 160 epizod, tedy 1600 levelů...

Mno, když vezmu, že za tu dlouhou dobu, co Quadraxy tvořím, jsem udělal "pouze" cca 600 levelů, tak já sám to rozhodně nezaplním... ;-) A jak a jestli se do tvorby zapojí komunita, to se teprve ukáže... (Mám v této věci ale poměrně chmurné tušení.)
Autor
   email: Vloženo: 18.06.2016 00:00:05
Neuvažoval jsi o nějaké optimalizaci velikosti grafiky? Jestli stejně jako v demu stále ukládáš všechno, co má být částečně průsvitné, jako 32bitové PNG, tak by se ušetřit dalo.
Vzal jsem si jeden level z dema, jehož hlavní PNG mělo 2,5 megabajtu a samotným rozdělením alfakanálu a barvy do separátních obrázků jde ušetřit 17 %. Pokud barevnou složku uložím jako JPEG (ostatně je to převážně fotka), jde se bez viditelných ztrát dostat na třetinu až pětinu původní velikosti. Sestavil jsem názornou ukázku, jak by různé druhy komprese vypadaly: quadrax.net/ostatni/komprese.html

Pak bys měl prostor třeba na 600 epizod místo 160 :-)
-MM-
Vloženo: 18.06.2016 20:27:10
Ja fandím PNG, ale len preto, že z JPG mám vždy taký blbý pocit, hoci vizuálne môže byť JPG nerozoznateľné od PNG.
PanTau
Vloženo: 19.06.2016 03:37:34
Keď pracne a po dlhom čase vytvorím nejaký obrázok, tak ho nikdy neuložím ako JPG, ale vždy ako PNG.
PanTau
Vloženo: 19.06.2016 03:40:13
Já fandím racionálnímu využívání prostoru :-)

Bezztrátové formáty čehokoliv jsou samozřejmě lepší. Sám se při vývoji také JPEGům obloukem vyhýbám, protože nikdy s jistotou nevím, k čemu všemu a jak obrázek dál použiju, taktika "nikdy nic neztrácet" je tedy logická. Ale ve finálním díle na tom už nezáleží, hráč s obrázkem pracovat nijak nebude, bude na něj jen koukat svým obyčejným lidským okem. Ani nebude mít k dispozici bezztrátovou verzi na porovnání, takže jediné, co skutečně pocítí, je několikanásobně rychlejší stažení i instalace.

Krom toho Crusader v grafice levelů velmi často vychází z digitálních fotografií, které už jednou JPEG kompresí prošly, takže stoprocentně bez komprimačních kazů hra stejně není.
-MM-
Vloženo: 19.06.2016 07:28:20
Hmmm, nuž fakt je ťažko sa rozhodnúť, čo je lepšie. Ja keby že som Autor, tak QN urobím v 2 variantách: prvá by bola JPG a druhá PNG, a oboje by som ponúkol na stiahnutie. Hráč by si mohol vybrať, či si stiahne menšiu stlačenú verziu (JPG), alebo väčšiu nestlačenú verziu (PNG). To je asi jediné správne východisko. Ja by som si vybral určite tú nestlačenú PNG verziu. Netestoval toto už niekto? Nerobil sa nejaký výskum na túto tému?

Ono pri sťahovaní asi nikto v skutočnosti nečaká, kým sa to stiahne, ale medzi tým robí niečo iné. Práveže keď sa niečo sťahuje rýchlo, tak užívateľ počká, a keď sa niečo sťahuje pomaly, tak užívateľ nečaká pasívne, ale využije čas rozumnejšie a aktívne. A rozdiel v bytoch je tiež zanedbateľný, si zober, že štandardné hry majú aj 4 GB a inštalujú sa úplne dlho a prejdeš ich za 8 hodín napríklad.

A ten webhosting je fakt nejaký lacný, to fakt stačí vypiť celoročne o 12 pív menej, aby som si to mohol dovoliť?

PanTau
Vloženo: 19.06.2016 10:36:40
Udržovat dvě varianty je pracné. Většina hráčů by nevěděla, jaký je mezi PNG a JPG verzí rozdíl, a ze samotné spuštěné hry bys to ani ty nepoznal (koukal jsi na tu moji ukázku komprese?). S velkou instalačkou není problém pouze, že se dlouho stahuje, ale že se i dlouho spouští. Také ji může mnohem déle prověřovat antivir, než uživatele vůbec pustí k jejímu spuštění. Nainstalovaná obří hra se též hůř přenáší po fleškách, dropboxech apod.

Co se týče ceny hostingu, tak nevím, kolik stojí pivo, zatím jsem nikdy žádné nepotřeboval. Ale skutečně je prostor levný, proto mi přišlo nešikovné, jak se Crusader dlouhodobě potýká s limity (a nespolehlivostí) u freehostingu.

Z vlastní zkušenosti vím, že pro nezávislého vývojáře freeware her je snadné ztratit přehled o ceně vlastního času, protože vývoj bere jako koníček a svým způsobem dobročinnou aktivitu pro hráče. Vlastní úsilí nepočítá jako výdaj a snaží se pracovat se zdánlivě nulovým rozpočtem. Když se na ekonomiku vývoje Quadraxu podíváme realisticky, máme Crusaderovu programátorskou práci v hodnotě tří set tisíc korun, Crusaderovo grafické úsilí v hodnotě padesáti až sto tisíc, hudbu zdarma, hosting zdarma. Ušetřilo se pár stovek za hosting, hurá! :-)
 
-MM-
Vloženo: 19.06.2016 18:20:37
Kdybych přepočítal vývoj všech Quadraxů na člověkoměsíce a vynásobil to běžnými taxami platů programátora/grafika dané doby, tak bys musel u těch sum ještě tak nulu přihodit... ;-) No jo, ale je to tak jak říkáš - cenu vlastního času prostě nepočítám, z důvodů které už jsi zmínil...
Autor
   email: Vloženo: 19.06.2016 19:07:15
Áno, pozeral som si dosť pozorne tie tvoje ukážky kompresie, je to dobré. Ten JPG 99% je už skoro ako originál, ale aj ten JPG 90% je ešte OK. To je pravda, že väčšina hráčov by bola zbytočne zmätená z 2 verzií. Možno teda fakt je výhodnejšie použiť JPG ako PNG, a všetko to brzdí len ten pocit, čo som spomínal...

Jediné vysvetlenie tohto freehostingu je asi menej byrokracie a to, že tu niesu otravné reklamy, a pocit, že je to zadarmo.

Ten posledný odstavec, čo si napísal, to podľa mňa nemôžeš takto počítať, koníček je koníček.

PS: Fakt ti nechutí žiadne pivo?

PanTau
Vloženo: 19.06.2016 19:07:31
Mno, poté, co si u některých prvků hraji doslova s každým pixelem, by mi prznění grafiky do JPG přišlo kacířské... ;-) Jinak hodně věcí (fotek) pochází z mých vlastních fotografií a věz, že zásadně fotím do RAWu (zrcadlovkou). Dobrým příkladem budiž Měsíc na obloze v epizodě 3 - moje vlastní práce, focená teleobjektivem...

Mimochodem - u věcí (grafických objektů), u kterých jsem použil nějaký obrázek z webu, se JPG artefakty prakticky nevyskytují! Je třeba si uvědomit, že od prvotního obrázku až po grafický objekt do Quadraxu proběhne obrovské množství operací. Prvotní odstranění JPG artefaktů je jen první z kroků. Musíš také vzít v potaz, že pro Q jsou obrázky vždy zmenšovány - jako zrojové vždy vybírám takové, aby byla jejich velikost pokud možno minimálně 400 - 800% výsledné velikosti ve hře, či aby byly pokud možno co nejkvalitnější (malá komprese), takže bikubickým zmenšením měřítka (a "doostřením" poté vznikne objekt, na kterém bys JPG artefakt v žádném případě nenašel...

Přesto je ve hře na jednom místě JPG použito - a to tam, kde použití ztrátové komprese nevadí... ;-)

Na závěr - pokud v dnešní době mají hry 20 - 60 GB, tak instalačka do 1GB je v pohodě... (Navíc QN bude mít, jak už jsem řekl, instalačku cca 260 MB...)
Autor
   email: Vloženo: 19.06.2016 19:01:36

Dobry den. Je mozne niekde ziskat kompletny pribeh z Q7 a z Q8. Presiel som Qudraxi od 3 po 6 a rad by som vedel ako to pokracuje, ale na hranie uz nemam tolko casu ako predtym. Dakujem
Deep77
   email: Vloženo: 13.06.2016 06:31:07
Bohužel, kompletní příběhy Quadraxu se dají číst pouze a jen ve hře...
Autor
   email: Vloženo: 13.06.2016 17:54:59
Nevím jak od Q7 výše, ale do Q6 stačí nainstalovat a aniž spustím hru tak si mohu přečíst celý příběh otevřením příslušného souboru.
Slava
Vloženo: 17.06.2016 08:47:42
A přesně kvůli takovým vykukům je od QVII text příběhu zašifrován.
Autor
   email: Vloženo: 17.06.2016 09:16:25

I created several levels, then "QX EFF Project manager.exe" / "export project" / (Project is locked) / "6 playable." I can not get to level 2, it seems to have a bug with the "export project locked", can solve the level 1 but does not go to level 2.
Congratulations on Quadrax x Eff it's really amazing, very well done and clever, hope you can help me solve this problem.
Ed santos
Vloženo: 13.06.2016 03:05:48
Please send me your project via mail. I will check this.
Autor
   email: Vloženo: 13.06.2016 11:15:13
I sent the e mail, if you create 3 levels playable and export, locked, after import the locked file you can solve all on your computer?
Ed santos
Vloženo: 14.06.2016 04:04:37
Locked project export file is a "final" project for other players. All levels in locked project must be solved gradually, as in regular game. It mean anyone must complette solve first playable level for unlock next playable etc.

If you import locked project file, it does not matter that you are a creator or not of this project file. ;-) Exported locked file is locked forever (can be regulary play, but cannot be edited or chose all playable levels. You must solve all levels in this project gradually...)

Before I will try check your project - You really solved (finish) the first playable level on your imported locked project?
Autor
   email: Vloženo: 14.06.2016 04:52:37
Meu projeto todo é jogavel, eu sei tudo o que você falou, mas não inicia o nível 2, resolvo o 1(ok), o 2(não abre), todos são jogaveis
Ed santos
Vloženo: 14.06.2016 13:10:56
Sorry about the lack of previous translation of the message, I do not know if you understood, but my levels (project), it is simple to test, and all were resolved and confirmed the locks in green, and then to export locked and import, does not open level 2, level 1 I resolve normally, the error is to release level 2 blocked project.
Ed santos
   email: Vloženo: 14.06.2016 14:13:36
Yes, this is a bug in EFF - I working on patch, please wait...
Autor
   email: Vloženo: 14.06.2016 14:30:09

Bug was fixed, please perform update to version 1.4: quadrax10EFFupdate1.4.exe


Autor
   email: Vloženo: 14.06.2016 15:38:35
(1=) For me is impossible to delete small bricks (wall structure) (2=) Os characters are getting out of bricks, have to surround for two rows of bricks to fail to get out, when I want only one or two characters in the game.
Ed santos
   email: Vloženo: 15.06.2016 04:36:26
Ad1 - Chapter 4.4.1. in user guide. Try explain your "impossibility" delete wall by right mouse button.

Ad2 - I don't understand - please explain detailed.
Autor
   email: Vloženo: 15.06.2016 11:33:22
You are correct, it was lack of reading the manual, now this ok, thanks. This Quadrax x eff editor is very well done, amazing, I wish I could make walls with the keyboard, without using the mouse, because I'm using noteboock and the mouse is not very good. The "G" to the squared screen should be active during the tmb game, this is just my opnion, do not know if everyone would like it.
Ed santos
Vloženo: 16.06.2016 05:15:45

I just download and test the Quadrax 10 Eff, I'm anxious to see how it works. The levels will be in several different places? Everyone should stay in the same place, not to get lost levels in the future, Cruzader have to download and upload all regularly.

Ed santos
Vloženo: 11.06.2016 15:22:33
I dont understand you question... "Levels"? Do you mean "project"?

If you mean project, then:

1. Every player, who will wish public his project for others players, must upload this project on any server.
2. I will publish link for download this projects on EFF section on this web.
3. In speciall cases (very good project) I copy this project on QX server.

Autor
   email: Vloženo: 11.06.2016 17:11:08
Thanks for the reply, (levels = projects), not yet translated the "pdf" manual for reading, but I wonder what are the files that make up a project? How to separate just one level? or should always work with the complete folder "projects"? how to separate just a puzzle? would be "00_layer1.png" + "slot001.qxs" or have something in the "pqxd"?
Ed santos
Vloženo: 12.06.2016 04:07:18
The user guide is fully translated into english. Please study it! In this user guide is all explained.

In QX EFF is NOT smaller piece than project! Is not possible separate a level/s from the project!!! But you can have 10000 projects - so if you wish publis only one level, you must crerate a new project for this, make a level and make export file for the project.

NEVER EVER try manipulate with files in (or between) project folders, except cases described in user guide! (Modify graphics png and adding your own backgrounds/music.)
Autor
   email: Vloženo: 12.06.2016 10:57:51

mohol by mi niekto poradit ako dalej v 4 leveli?
chapem ze na pravej strane pracuje iba jeden panacik, ale neviem ako sa ma sam dostat na stredny level. sam si nevie zapnut vytah a zhora sa neda zoskocit
diky!
Helsing
Vloženo: 11.06.2016 23:50:38

Po dlhšom čase som navštívil rekordy a ako vidím že tam sú samé vynikajúce rekordy. Gusto pekný výkon veľká GRATULÁCIA. jp
Penťo
Vloženo: 08.06.2016 13:06:46
Díky :-)
Gusta
Vloženo: 09.06.2016 08:28:46

Ja tiež ďakujem Autorovi za QXEFF.

Niekedy sa pohybuje panáčik svižne a inokedy pomaly. Ak sa hýbe svižne, tak to trvá do reštartu levelu, prípadne zrazu len tak z ničoho nič spomalí a už sa zbytok hrania hýbe pomaly. Avšak väčšinou sa hýbe pomaly...

Dym stúpajúci zo sopky sa hýbe v epizóde 8 vždy pomaly (asi tak, ako aj má), ale ak ten dym použijem napr. v epizóde 1, tak sa hýbe oveľa rýchlejšie.

Rozdiel v tých spomínaných rýchlostiach je asi tak 2-oj až 3-oj násobný.

Má niekto podobné skúsenosti?

PanTau
Vloženo: 04.06.2016 11:14:42
Tak asi vnútorný timer mi ide pomaly - zapol som stopky, nameral som 30 sekúnd, ibaže v levely uplynulo len 17 sekúnd. Keď sa vrátim z windowsu do levelu, tak sa panáčik hýbe normálne rýchlo, ale asi po 1 sekunde opäť spomalí.

PanTau
Vloženo: 04.06.2016 11:19:21
Pred chvíľou som dal reštart levelu, a panáčik sa hýbal svižne, aj čas v leveli zodpovedal skutočnému času, čo potvrdili stopky. Celý čas by sa asi panáčik hýbal svižne, ibaže ak dám reštart levelu alebo si odskočím do Windows a späť do editoru, tak sa opäť vnútorný timer spomalí a už sa hýbe trvalo pomaly...

Moje PC rýchlosť zvláda, čo potvrdzuje situácia, keď sa panáčik hýbe svižne.

PanTau
Vloženo: 04.06.2016 11:27:05
Právě jsem publikoval update 1.2, který by tuto (a i jiné) chybu měl napravovat.
Autor
   email: Vloženo: 04.06.2016 13:46:25
Nainštaloval som update 1.2, ale čo sa týka toho timeru, tak je všetko tak ako aj bolo. Najprv som sa tešil, že už to fachčí rýchlo, ale dal som reštart úrovne, a opäť nabehla polovičná rýchlosť. Je ten update kompatibilný aj so zastaralým Windows XP?

PanTau
Vloženo: 04.06.2016 14:40:17
Celý QX EFF by měl bez problémů běhat na XPčkách. Prosím do mailu přesný popis systému (SP) a celého PC (typ desky, procesor, grafika, monitor atp.)
Autor
   email: Vloženo: 04.06.2016 14:47:58
Poslané.
PanTau
Vloženo: 04.06.2016 17:00:43
Ahoj Josefe
stahnul jsem si EFF editor a vyzkousel ho, ale pripada mi ze mi nefunguje teda kdyz pouziji zed tu zakladni tak kdyz hraji hru tak se mi tam neukazuje a vydapa to jako by to bylo prazdne ale panacek po ni jde
Martin
Vloženo: 05.06.2016 19:36:03
Nastuduj si uživatelský manuál. Level je potřeba před hraním v herním režimu otexturovat!
Autor
   email: Vloženo: 05.06.2016 20:29:28
aha, sice jsem ho cetl, teda prolit, bude to asi trvat, nez pochopim vsechny funkce, a vyzkousim vsechny moznosti. Tech je tam asi hodne.
Dik za info
Martin
Vloženo: 05.06.2016 20:38:39
Zkus vypnout úsporný režim - tzn. nastavit v možnostech napájení 100% výkon. (Hlavní je vypnout změnu frekvence procesoru).

EFF používá nové časovací jádro, které počítá se stabilní frekvencí procesoru - pokud systém za běhu hry sníží pracovní frekvenci procesoru, celá hra se zpomalí...

Na odstranění této chybky pracuji...
Autor
   email: Vloženo: 04.06.2016 11:31:12
To je pre mňa novinka, že mi procesor mení frekvenciu a nikdy som sa ani s takým nastavením nestretol. Batéria v notebooku mi už dávno doslúžila, a stále bežím na AC power. Už ani neviem nájsť, kde sa nastavuje úsporný režim. Iba pri grafickej karte som mal také nastavenie, že "Maximize Battery Life" alebo "Maximize Performance", ale to je už pasé, lebo batéria doslúžila.

Kde by som mohol nájsť nastavenie zmeny frekvencie procesora? Ja na tej karte "Power Options Properties" nič také nevidím.

PanTau
Vloženo: 04.06.2016 14:23:33
Notebooky (a moderní PCX) to tak občas mají - z důvodu snížení spotřeby se může dynamicky měnit frekvence CPU. Doufal jsem , že ten patch 1.2 to opraví, ale problém bude zřejmě ještě jinde. Pošli mi mailem přesné specifikace tvého NTB a systému.
Autor
   email: Vloženo: 04.06.2016 14:53:19

Děkuji onomu člověku (nevím, kdo to byl) za objevení a především poctivé nahlášení autorovi všech nově nalezených chyb v Editoru!

Přiznávám, že zkoušet jeden po druhém úplně všechny grafické kousíčky co jsou v nabídce bitmap, jestli při nich hra nespadne, mě vlastně vůbec nenapadlo. (čili, ne že bych jako nechtěl :-D)
A za ty textury u měniče kvádrů si sypu sopečnej popel na hlavu, vzhledem k tomu že se dosud vyskytovaly jenom v továrních levelech, tak mě použití sopečných kamenů opět vůbec nepřišlo na mysl, ... a s těmi levitačními jsem to zkrátka nějak záhadně přehlédl.

No nic, doufám, že už se aspoň pár lidí s editorem seznámilo, a že už někdo začal třeba něco tvořit.

Gusta
   email: Vloženo: 03.06.2016 01:48:26
No, tak další chyby se pomalu taky objevují. Zatím tedy hlavně ty, kde se vyskytují kombinace které v QX nikdy nebyly či u prvků které v QX nebyly (ztráta textur antigravitačních kvádrů při nastavení nočních textur ap.).

Prozatím tyto další chyby nejsou nijak kritické, ale na patchi 1.2 pochopitelně pracuji. Naštěstí se žádná z oprav chyb netýká dat v projektech, takže i projekty z verze 1.0 plně fungují ve verzi 1.1 (nebo budoucí 1.2).

Autor
   email: Vloženo: 03.06.2016 18:57:28

Tak, editor je k dispozici ke stažení už 4 hodiny a zatím jen 3 stáhnutí??? :-(

Autor
   email: Vloženo: 27.05.2016 14:51:01
Zajímavé, já se tam díval ve 12:20 a žádný link jsem ještě neviděl (jen tu hlášku, že editor je ve výrobě) ... teď už jsem jedním ze šťastných úspěšně stáhnuvších :-)
Gusta
Vloženo: 27.05.2016 16:36:53
Tiež som stiahol, nainštaloval a trochu preklikal, prvky a tak ale bude to chcieť viac času - v každom prípade zaujímavé :)
Dušan
Vloženo: 27.05.2016 16:55:25
Vzhledem k tomu, že jsem to sem vše dával už v cca 11:00... Tak ve 12:20 to tu už 100% bylo...
Autor
   email: Vloženo: 27.05.2016 16:58:48
Hej, cca o 11-tej to tam bolo a aj som to stiahol ale inštaloval až doma - Písal si že "(Pozn.: Uživatelský manuál je taktéž součástí plné instalace QX EFF!)" čo je pravda, je to v \docs ale keď som v editore tak sa to priamo z neho asi vyvolať nedá že ? - nevadí Alt+Tab funguje :)


Dušan
Vloženo: 27.05.2016 17:17:49
Nebudu se hádat, ale vím co jsem viděl, stránky jsem si v tu chvíli i aktualizoval, neviděl jsem tam ani link ke stažení, tam kde teď je, ani tu novinku, která je v novinkách, říkal jsem si že tě dnes asi něco zdrželo.
Každopádně je to teď už úplně jedno.
Gusta
Vloženo: 27.05.2016 17:20:41
Nehádej, se. ;-) Logy ze serveru hovoří jasně - transfer a nahrazení souborů v 10:58, od 10:59 plně přístupné ze serveru. Staré verze smazány. Od 11:00 jsi už mohl vidět pouze něco ze své prohlížečové nebo proxy cache (nevím, jestli využíváš proxy)...
Autor
Vloženo: 27.05.2016 18:12:43
Tiez som to videl uz okolo 11:20. Na Firefoxe mi ale niekedy neloadne aktualnu stranku ale staru verziu az kym to nerefreshnem. Nieco podobne sa ti mohlo stat tiez (nacitalo ti verziu bez linku miesto s nim).
Nightmare
Vloženo: 27.05.2016 19:12:46
Nevím kde se stala chyba, net mi šel bez problémů (čili předpokládám, žádná cache), stránky jsem aktualizoval, nikde nic a už jsem chtěl psát autorovi, co se stalo. Příště si aspoň típnu screenshoty, abych nebyl za úplného blbce :-)

A tímto si dovoluju zvrtnout tuhle nadbytečnou diskuzi úplně jinam, protože jsem toho názoru, že v den, kdy autor vypustil do světa tak monstrózní dílo, které umožňuje každému z nás vytvořit si vlastní Quadrax, by obsahem diskuze měla býti především gratulace a obrovská pochvala autorovi, za jeho dřinu, pot, krev a slzy, které v tomto parádním editoru zanechal, což tedy já tímto vyjadřuji! :-)
Gusta
Vloženo: 27.05.2016 20:33:33
Tot pravda. Obrovska poklona autorovi za tento paradny kus softwaru. :)
Nightmare
Vloženo: 27.05.2016 21:16:39
Souhlas :)
Dušan
Vloženo: 28.05.2016 10:33:37
:) ja už vidím 8 :)
Dušan
Vloženo: 27.05.2016 17:18:45

Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40


© 2000-2015