Načítám data, prosím počkejte...

 
 
 
  Fórum - volná diskuse o Quadraxu X

Upozornění - kvůli častým hackerským a spammerským útokům na toto fórum jsem musel zakázal v příspěvcích jakékoliv odkazy (tj. veškeré texty, co začínají na http, www, url, link atp.) V případě nalezení takovéhoto textového řetězce v příspěvku se příspěvek neuloží a po jeho odeslání se zobrazí pouze nápis "Přístup odepřen!". Pokud opravdu nutně chcete vložit nějaký odkaz na jiné webové stránky, nepoužívejte celou adresu včetně textu http... a úvodní www, pokud je adresa obsahuje, napište s tečkami mezi w (w.w.w.). Pokud bude odkaz v pořádku, opravím jej na plně "klikatelný" a správný.


Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

Nechcem nikoho uraziť, ale preklad mnohých (fakt je ich veľa, niekedy sa nájde aj viac chýb v jednej nápovede) nápovedných zvitkov do angličtiny je gramaticky nesprávny, nielen čo sa týka zlých časov, ale často aj slovosledu alebo adjektív použitých v nesprávnom kontexte. To isté asi platí aj o príbehu, aspoň teda pre predošlé quadraxy, kde by sa toho dalo nájsť ešte viac. Nie som angličtinár, ale niečo už predsa len viem. Odporúčam Vám nájsť si lepšieho prekladateľa, ak už nejakého máte, tak dúfam, že si plní svoju úlohu dobre, aby sa nevyskytli chyby v QN.
Getula
Vloženo: 13.10.2018 12:34:40
Ďalší level som prešiel a ďalšie chyby pri nasledovnej nápovede.
Getula
Vloženo: 13.10.2018 14:10:11
No, ono zaprvé je těžké najít vůbec někoho, kdo je ochotný zcela ZADARMO překládat stovky normostran textu ve svém volném čase. Najít někoho takového vůbec není samozřejmé a není to tak lehké, jak se může nezasvěcenému zdát. Za druhé - příběh prošel proofreadingem přímo u jedné hráčky z USA (rodilé američanky). Takže myslím, že až tak moc chyb v něm být snad nemůže. Za třetí - nápovědy jsou šity horkou jehlou a neprošly proofreadingem, navíc je to z velké části Google translator... O jejich vadách vím. Za čtvrté, překlad QN, jak textu, tak nápověd, už dělá jiný překladatel.

Autor
   email: Vloženo: 13.10.2018 16:04:57

Tak som preštudoval príručku pre QXEFF, ale nenašiel som tam, ako mám vytvoriť vysúvací rebrík. Mám také tušenie, že sa to ani nedá :-( Fakt sa to nedá?

PanTau
Vloženo: 30.09.2018 16:34:47
Bohužel, opravdu se to nedá.

Autor
   email: Vloženo: 30.09.2018 16:47:15
Nechápal jsem, co jste se pokoušeli vytvořit posuvný žebřík žebříček zveřejnění? zasouvací žebřík? Co to je? Je nám líto, používám překladatele Google.
Márcio.
Vloženo: 01.10.2018 20:42:33
Yes, I remember, in older Quadraxes, there was a ladder, which can be move up or down. But in QXEFF you can not move the ladder - it is static, and Author confirmed that.

PanTau
Vloženo: 09.10.2018 07:49:49
If I remember correctly, in qVeff you can make a ladder and move it up and down.

PanTau
Vloženo: 09.10.2018 07:52:22

What happens to the puzzles which has records online with solution shorter that the planned? These levels are corrected? Or alerted next to record online that it is workaround? I'd like to solve puzzles for correct path, answer planned, but the record can be confused and I can no longer whether or not there is other solutions. Would be very good to know if the record refers to answer planned or answer shorter and easy.
Márcio
Vloženo: 08.09.2018 01:12:59
I decided don't repair "broken" levels in any Quadrax. Instead I use repaired or modified version of this levels in next Quadrax. I have been practicing it since Quadrax IV. Eg - if some level have unplanned solution, i try correct it and use in next Quadrax game. During QIV - QX some levels such as this have three or more iterations...
Autor
   email: Vloženo: 09.09.2018 09:46:00
would it be possible for you to schedule the game to see the solution step by step in the file that is sent to you with the record? Could you make a record table for planned solutions and another record table for anyone with an unplanned alternative answer? I never know if I found the answer planned or a shorter or longer shortcut, I look at the table record, but it also says nothing.
Márcio
Vloženo: 12.09.2018 05:41:09
I think it's impossible to strictly say which solution was planned and which not. It has happened many times that I found correct intended solution for some level and my steppes were ok. But then I found some little trick that helped me to achieve the correct solution faster - ususall some different order of actions, better management wih blocks etc. ... and I suddenly saved some 100 steppes. Then I realized I could do some actions by using only 1 man instead of 2 ... and I saved another 100 steppes. Then I found some trick with elevator and I saved another 50 steppes etc. etc. and suddenly I had a new record with less than half of original count of steppes and it was in fact still the same intended solution. But now - if those little tricks I used were not inteded but the whole solution in principle was the inteded one - who can say if my route was planned or not? It was simply the planned route with some uninteded shortcuts.

So don't be so confused by those records. Actually, there is just a very little number of Quadrax X levels, that were really broken by some nasty uninteded solution. (for example, lev 65) Most of the records use intended solution with some clever uninteded/unplanned trciks/shortcuts, IMO
Gusta
Vloženo: 22.09.2018 19:34:10
DÄ?kuji moc za to, Ĺľe mi to všechno vysvÄ?tlil, teÄŹ uĹľ chápu lĂ?pe. Cesta, kterou Cruzader zjistil, je velmi dobrá, znovu vytvoĹ?Ă­ opravenou ĂşroveĹ? v budoucĂ­m quadraxu, tato hra je prostÄ? geniálnĂ­ a vášnivá, miluji velmi sloĹľitĂ? ĂşrovnÄ?.
Márcio-MA-SP-BR
Vloženo: 02.10.2018 18:52:41
Thank you so much for explaining all this to me, now I understand better. The way found by cruzader is very good, recreate the corrected level in future quadrax, this game is simply genius and passionate, I love very complex levels.
Márcio-MA-SP-BR
Vloženo: 02.10.2018 18:56:19
Anyway, the issue you are talking about may not be even considered as a problem by some, and if so, it is immensely difficult, demanding and time-consuming to publish complex brilliant levels where you can utterly quarantee one sole solution. I know that from my personal experience and I also found unplanned solution for level 12 of QX I presume and after letting others know they even improved my unintended solution or found some even more efficient solution as far as the steps are concerned, still dont know what it is. And the "step efficiency contest" is just for some another brilliant thing pointing on geniousness of this game.
wonttell
Vloženo: 24.09.2018 16:59:16

Tenho um Notebook EliteBoock 2540p core i7 vpro com 6gb de ram e 1.6gb de placa de vídeo com hd SSD, tentei jogar quadrax neverending com win 10 pro e win 7 ultimate e rodou muito lento mesmo marcando a opção secondary version of time, o que posso fazer para resolver este problema? Quadrax 3 a 10 rodou tudo ok. Porque um jogo de logica e raciocínio seria tão exigente em termos de hardware? seria possível resolver esse problema? Não tenho condições de comprar outro computador.
Ana paula
Vloženo: 07.06.2018 17:34:22

Autorovi:
Dá sa v editori levelov spravit takú vec, také políčko, aby sa tam figúrka dostala, ale kamen nie. Veľmi by sa mi to hodilo pri pravej stene, chcem tam dať bitmap, taký šikmý diel, dva krat dva zrezany zľava hore sikmo dole do stredu. Figúrka sa tam pekne zmesti (horna polka), ale kváder by texturu prekryl. Bohužiaľ, kvader by sa tam dal horko tazko dostať a level by som aj neskor poslal (ked budem mat asi desat - mozno). Level je super by the way.

Getula
Vloženo: 30.04.2018 21:49:56
Bohužel, nijak standardně ne (a ono by to ani nedávalo smysl - kam se dostane panáček, dostane se i kvádr). Pochopitelně, dají se udělat různé triky se stropními/stěnovými tlačítky a vysouvacími stěnami, ale pokud se tam nemá dostat kvádr, je dobré navrhnout level tak, aby se tam dostat (tzn fyzicky dopravit na dané místo) prostě nemohl.

Autor
   email: Vloženo: 30.04.2018 23:20:51
Ide totiž o to, že tá hlava panacika a horna polka tela sa tam v pohode zmesti do toho zrezaneho stvorceka (iba jedného vlavo dole), ale kváder, ktorý zaberá celý stvorcek (vľavo dole z celkoveho dva krat dva bitmapu), sa tam nemôže zmestiť. Vy ste taketo zrezane bitmapy v niektorých leveloch pouzivali, ale kamen sa tam nedalo dostať, tu sa vsak so šiestimi dá ten jeden dostať. Skrátka by sa mi to hodilo a pekne by to aj zapadlo do celkovej štruktúry steny a levelu. Teraz ma akurát napadlo - silové pole, ale to je vidieť a počuť.
Getula
Vloženo: 01.05.2018 08:46:57
Vlastne celkovo dvakrát by som daco take potreboval v tej pravej stene.
Getula
Vloženo: 01.05.2018 09:02:08
Čobi ešte viackrát, keď sa na to lepšie pozriem
Getula
Vloženo: 01.05.2018 09:57:12
Čau, a nemohol by si upraviť textúru toho kvádru tak, že by nemal ostré rohy, ale že by boli maximálne zaoblené, a neprekryli by tak tú textúru?

A ešte ti poradím, myslím že výťah má schopnosť prekryť aj kváder - tam môžeš vtlačiť ten kváder tak, aby neprekryl textúru výťahu.

A aj niektoré iné prvky vedia prekryť kváder sa mi zdá, ale už sa nepamätám určite...

Ak toto všetko zlyhá, tak mám pre teba poslednú zaručenú možnosť: Otextúruj ten kváder akoby 3D, že bude mať hĺbku - v zadu bude vidno kváder aj so všetkými štyrmi rohmi - bude to dokonalý štvorec (klasický kváder), ale vpredu bude prekrytý kvádrom so zrezanými rohmi. Čiže ak vylezie postavička na kváder, tak chodí po tom zadnom štvorci a nieje vo vzduchu, a ak ten kváder zasunieš do tej tvojej šikminy, ktorá ho prekryje, tak predná strana kvádru ostane odkrytá a neprekryje sa a nevyzerá to čudne.

Ak to nieje jasné, tak napíš a pošlem obrázok, príp. lepšie vysvetlím...

PanTau
Vloženo: 01.05.2018 12:47:19
Ak myslíš textúrovanie v pokročilých grafických programoch, tak to sa mi nechce robiť, možno síce dačo skúsim, ale len medzipozadie a možno vrchnú vrstvu a nie úplne všetko ako to robí crusader, to sa mi vôbec nechce. Každopádne, díky za tipy.
To zasúvanie kameňa do toho zrezaného bitmapu som ešte neskúšal, ale ide mi o to, aby to vôbec NEBOLO možné, chcem aby tadiaľ mohla prejsť figúrka, napr. pri zoskakovaní z kameňa alebo teda aj státí - to z toho už potom vyplýva.

Vyrobil si nejaké poriadne levely, nemusia byť obtiažnosťou náročné ako QX, ale apoň nejaké (a nemyslím to poďakovanie autorovi).
Getula
Vloženo: 01.05.2018 13:07:14
No ak je to takto, tak sa ti to asi nepodarí tak vymyslieť, že postavička vojde, ale kváder nevojde.

Ja mám v hlave zopár nápadov, dačo mám už aj v editore rozrobené trošku, strašne rád by som to dokončil, ale nemám čas, teda vlastne musím uprednostniť iné veci pred QXEFF.

PanTau
Vloženo: 02.05.2018 22:13:39

A ešte jedna otázka: vytvoril už niekto v tom editore nejaké levely (teraz však myslím poriadne typické logické levely), sady levelov, ktoré boli zverejnené a je možné hrať ich? A nemyslím tie ktoré boli istým spôsobom zakomponované do neverendingu.
Getula
Vloženo: 01.05.2018 08:53:06

Som reagoval na starý príspevok, (lebo predtým som v ňom niečo prehliadol), ale ako si teraz vlastne hráč "skrob" všimne, že mi môže odpísať, ak sa ten príspevok neposunul na začiatok fóra? Asi by to prehliadol.

Čiže "skrob", ak si tu, tak si môžeš vyhľadať môj príspevok z 31.01.2018 20:19:57 a odpísať mi tam. Si tu?

PanTau
Vloženo: 31.01.2018 20:30:24
Jdu se na to mrknout
skrob
Vloženo: 13.03.2018 23:09:43
Tak teď jsem se teda ztratil úplně:-)

skrob
Vloženo: 13.03.2018 23:11:54
Tam 29.05.2017 20:50:59 si napísal ohľadom hry Quadrax:

"... Navrhl jsem, aby se stala součástí výběrového řízení na post ve firmě, celkem to funguje ..."

Čiže "celkem to funguje" asi znamená, že tvoj návrh prešiel. A ja som sa tam 31.01.2018 20:19:57 pýtal:

"... ktorý Q ste dali hrať uchádzačom o to pracovné miesto a o akú pracovnú pozíciu vlastne ide? A koľko levelov museli prejsť? Mohol by si to všetko nejako detailnejšie opísať?"

PanTau
Vloženo: 15.03.2018 23:09:50
Ahoj, omlouvám se za zpoždění v odpovědí. Tak asi takto. Zkoušelo se to s QX, protože to jsem dokázal jakžtakž popsat a ukázat, protože jsem dospěl k 10 levelu:-)) díky Bohu-). Nemělo to samozřejmě podmínku z toho plynoucích výhod, nebo sankcí, ale uvažoval jsem, že by to něco ukázat mohlo, protože jsem na sobě sledoval co to nese od zoufalství po euforii (více teda zoufalství). Svolili tři kolegyně. 1. U mne privilegovaná, došla do 8.levelu, oproti mně s výraznou krokovou úsporou. Dále byla limitovaná časem a povinnostmi. 2. Předvedla 3.level, že dál je to pořád dokola a že ji to nebaví, výsledek: Nezvládla by to a nepřekvapila mne, pracuje takto stabilně i u ostatních záležitostí. 3. do toho zapojila celou rodinu a paralyzovala domácnost, společně došli do 5.levelu, ale konzultovali to s těmi předešlými. Resumé: Jako vstupní testy by to vhodné bylo, ale je to časově náročné, možná použít konkrétní pasáže, ale to ve hře nejde. Když se nad tím celkově zamyslím jedná se o vyjímečný počin, který nemá obdoby a směřoval bych to jako terapii, QX učí mnohým dovednostem z psychologie osobnosti. No asi tak:-)
skrob
Vloženo: 21.03.2018 22:34:05
Ahoj, tak to je dosť zaujímavé, že sa také niečo udialo. A mohol by si napísať aj pracovnú náplň tých kolegýň, že vlastne čo mali v tej práci reálne vykonávať?

PanTau
Vloženo: 09.04.2018 00:41:32
Ahoj,
jsou to učitelky 1.st ZŠ a 2.st ZŠ M, F - nejlepší výsledky měla ta z 1.stupně a ono to i odpovídá - flexibilita, odolnost, praxe ve variabilním myšlení a reakce na vzniklé situace.
skrob
Vloženo: 26.04.2018 22:48:56


Důležité!



V nejnovějších verzích Windows 10 (1709) došlo k nekompatibilitě grafického enginu hry a Windows - při přepínání mezi okny hra padala. Patch 1.5, který je ke stažení zde: (quadrax10update1.5.exe) nebo v sekci download, tento problém řeší.



Autor
   email: Vloženo: 30.01.2018 13:26:43

Nebude to i pro Android?
Android
   email: Vloženo: 12.11.2017 19:02:40
A proč? Abych se musel srát s úpravama nefunkčnosti při každé nové verzi Androidu? Abych musel řešit nekompatibilu některých zařízení? Abych musel řešit prakticky celýho podělanýho Androida?

Starší Quadraxy (III - VIII) běhají bez jakýchkoliv problémů s kompatibilitou na operačních systémech od Windows 95 po Windows 10. Tedy rámcově na systémech a zařízeních v rozmezí více jak dvaceti let. Bez problémů. Quadraxy X a Neverending pak běhají od Win XP až opět po 10.

Takže do doby, než Android nabídne TAKOVOUTO kompatibilitu napříč verzemi a podporu Direct X, tak nemá smysl pro něj uvažovat o jakékoliv verzi Quadraxu.

Autor
   email: Vloženo: 12.11.2017 23:58:00
Zdravím, škoda že stím je takový problém. Myslel jsem že to je třeba jen v kompilaci.
Android
   email: Vloženo: 17.11.2017 09:06:35
Taky by se to dalo třeba zpeněžit..aby Vám to za něco stálo, když Vás tak čtu..
Android
   email: Vloženo: 17.11.2017 09:08:45

V editori si chcem dat vlastnú napovedu, idem do adresara, otvorím scrollscz, napisem kratku napovedu v pspade alebo windows programe ( nie WORDe), neprekrocim 50 znakov na riadok (pspad jasne ukaze) ani ziadne iné pravidlá, ale nejde mi uložiť zmeny. Čo mám robiť?
Getula
Vloženo: 15.11.2017 15:37:54
Máš ve Windows nastavený vysoký level UAC a QXEFF zřejmě nainstalovaný do Program Files. Windows se při zaplém UAC brání změnám v podadresářích Program Files, pokud nejsou dělané s admin právy. Zkus proto Pspad spustit jako správce - pak by to mohlo jít. Ale stejné to bude s úplně všemi ostatními soubory...

Nejjednodušším řešením je nainstalovat QXEFF někam úplně mimo Program Files - tj při instalaci si zvolit jiné umístění.

Autor
   email: Vloženo: 15.11.2017 21:03:41
skúsim to, ale mam už hotový jeden a celkom slušný level riešenie je celkom pekné a trvá asi 18 min. Preinstalovanim by som ho asi stratil, ak by som samozrejme neprekopiroval adresare s levelmi, čo zatiaľ neviem robiť.

Getula
Vloženo: 15.11.2017 21:12:52
Vyrábam level 2. A potrebujem vedieť isté čísla,l ;) a nechce sa mi písať mail a je to jednoduché a nechcem, aby to ktokoľvek iný ako my dvaja vedel (ak si teda niekto nahodou nepozerie forum z ktoreho by ste to potom mohli deletnut) odpiste mi, som zrovna na nete
Getula
Vloženo: 15.11.2017 21:21:00
nie je to najnutnejšie, viacmenej to už funguje ale ale ale hodilo by sa to

Getula
Vloženo: 15.11.2017 21:22:05
Už sa mi to podarilo prekopirovanim z ineho folderu
Getula
Vloženo: 15.11.2017 21:44:48

Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40


© 2000-2015