Načítám data, prosím počkejte...

 
 
 
  Fórum - volná diskuse o Quadraxu X

Upozornění - kvůli častým hackerským a spammerským útokům na toto fórum jsem musel zakázal v příspěvcích jakékoliv odkazy (tj. veškeré texty, co začínají na http, www, url, link atp.) V případě nalezení takovéhoto textového řetězce v příspěvku se příspěvek neuloží a po jeho odeslání se zobrazí pouze nápis "Přístup odepřen!". Pokud opravdu nutně chcete vložit nějaký odkaz na jiné webové stránky, nepoužívejte celou adresu včetně textu http... a úvodní www, pokud je adresa obsahuje, napište s tečkami mezi w (w.w.w.). Pokud bude odkaz v pořádku, opravím jej na plně "klikatelný" a správný.


Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

Mileno velká gratulace...:))
maja
Vloženo: 28.02.2016 15:07:01
děkuji moc všem
Milena
Vloženo: 28.02.2016 18:11:00

Jen tak kvůli "nabuzení"koukám do rekordů a koukám, že máme dalšího devadesátníka :-) Gratuluji Mileno :-)
Šárka
Vloženo: 28.02.2016 14:36:23
Tiež sa pripájam a moooooc GRATULUJEM :)
Dušan
Vloženo: 28.02.2016 14:41:41
Blahopřeji, jste holky fakt dobrý.
Alena
Vloženo: 28.02.2016 17:21:31

Ahojky všem , tak QX dokončen, některé levely dost těžké ...Autorovi díky za super zážitek a všem hráčům pevné nervy k dokončení hry...
maja
Vloženo: 27.02.2016 15:36:55
Velká gratulace
Milena
Vloženo: 27.02.2016 15:38:27
Milčo děkuji a makej čtvrté místo čeká na tebe sice vím, že máš ráda Řecko ,tak třeba toho Řeka pustíš před sebe...
maja
Vloženo: 27.02.2016 15:50:47
Tak se zadařilo,jseš na stupni vítězů ,moc gratuluji.
alena
Vloženo: 27.02.2016 16:07:29
díky......
maja
Vloženo: 27.02.2016 16:55:44
Máš můj obdiv - jsi 1.žena na světě, která zdolala QX ! Blahopřeji.
Věra
Vloženo: 27.02.2016 16:18:54
díky.......
maja
Vloženo: 27.02.2016 16:56:10
Posílám velkou gratulaci jsi šikule veliká :-) Co teď budeš dělat ? :-)
Šárka
Vloženo: 27.02.2016 16:34:35
díky- no co teď si dám oddych a potom huráááá na vylepšování kroků,mám tam velké resty :))
maja
Vloženo: 27.02.2016 16:58:49
Maja, velká gratulace!
Davide
Vloženo: 27.02.2016 17:10:00
Gratulujem! Ticha voda brehy myje :).
Nightmare
Vloženo: 27.02.2016 18:56:43
Ahoj, paráda, gratuluju! Já tušil, že to dnes někdo dá, těsně před koncem vás bylo hned několik.
Můžu se zeptat na pár tvých dojmů? Nejtěžší levely? Největší záseky? Oblíbená epizoda? :-)
Ještě by mě celkem zajímalo, jestli byl podle tebe těžší Quadrax Osmička nebo Desítka? (já žiju v dojmu, že osmička byla o něco těžší, ale vzhledem k tomu, že jsem z ní hrál jen malý kousek, tak nemám moc co říkat)
Gusta
Vloženo: 27.02.2016 19:26:20
Ahoj a díky všechny levely byly zajímavé a dobře promyšlené : pro mě nejtěžší byly a nejsou to všechny :
30,37,44,49,56,58,60,67,70,72,76,79,80,84,90
nejlehčí: 34,41,45,46,59,65,71,75,81
pobavil mě level 54 na ten nezapomenu nikdy
největší zákysy byly : 58,60,70,80,84 a bylo jich taky více, ale tyhle byly na týdny
level 78 na ten taky nezapomenu a když jsem viděla ,že tam máš tak málo kroků tak mě dostával do bezvědomí :))
a namátkově se mě líbily levely: 66,73,76,81,82,85,86,89
všechny epizody promakané klobouk dolů.....
Podle mě Q8 byl těžší byl jiný na QX jsem se těšila a nezklamala mě.....každé Q bylo prostě super...




maja
   email: Vloženo: 27.02.2016 20:35:06
Díky za odpověď, jenom bych k tomu dodal, že:
- zkus schválně v levelu 65 plánovanou cestu (jen tak, pro zábavu :-) - ta samozřejmě spočívá v tom, poslat klouzavý doleva horem. Zjistíš, že původně to tak lehké být fakt nemělo, bohužel kroky v tabulce prozrazují hodně. Mohli by si to klidně zkusit i všichni ostatní, ať nejsem jediný, kdo ten level touhle cestou kdy šel :-)
- level 54 mě taky dostal, přitom jsem ten začátek poznával z nějakého staršího Quadraxu a tušil jsem, že na onom místě by přece něco mělo být ... přesto jsem si asi hodinu myslel, že se ten začátek vůbec nedá hrát :-)
- level 78, no jo, ty nízké kroky jsou holt taky docela dobrou nápovědou ne? :-)
- v lehoučkém levelu 45 jsem měl časově nejdelší zásek z celé hry: 10 hodin 11 minut a 12 vteřin do prvního dohrání (celkem 166 pokusů) ... důvod jsem tu už kdesi napsal :-)
Gusta
Vloženo: 27.02.2016 21:25:30
Majka tak čo iné ti môžem priať len GRATULOVAŤ tak peknému úspechu. JP
Penťo
Vloženo: 27.02.2016 22:05:19
Gratulujem - bzzzzzzz - usilovná Včelka :)
Dušan
Vloženo: 28.02.2016 10:24:56

Jak to tak vypadá, finišování QX je nyní v režii zahraničních hráčů! Bude třetím, kdo kompletně vyřeší QX, Kikrina či Djoni.M? Tj. souboj Řecka a Černé Hory... ;-) Kde jsou naše holky Milena a Maja?
Autor
   email: Vloženo: 25.02.2016 08:40:50
Djoni.M se dlouho neozval, pěkně nás napínal, ale stálo to za to, paráda :-)
Šárka
Vloženo: 25.02.2016 18:51:03
A ja som ako obvykle zvedavý kedy zase vystrelí Dalibor - to bude určite Pecka :)
Dušan
Vloženo: 25.02.2016 19:30:06

Chcel som si nájsť príspevky k nejakému levelu a zistil som po viacerých pokusoch že bohužiaľ "Vyhledávání" na Fóru nefunguje, zadal som rôzne výrazy a vždy sa mi tam zobrazil nejaký zmätok...

Dušan
Vloženo: 21.02.2016 19:24:26
Mě to funguje normálně...
Autor
   email: Vloženo: 21.02.2016 19:40:33
OK ešte poskúšam.

Dík
Dušan
Vloženo: 22.02.2016 09:08:46
A čo si zadal do vyhľadávania, keď ti to nefungovalo?
PanTau
Vloženo: 22.02.2016 18:55:26
Už v tom mám jasno, Autor mi to logicky vysvetlil - ja som zvyknutý na vyhľadávanie v iných aplikáciách :)

Myslím že to neuškodí (a možno to niekomu pomôže...) keď sem dám Autorové vysvetlenie:

"...ano, najde to příspěvky jak píšeš, ale pokud je příspěvek součástí nějakého vlákna, tak to zobrazí vždy CELÉ vlákno - aby nebyl daný příspěvek vytržen z kontextu."
Dušan
Vloženo: 22.02.2016 19:15:42
:-D Fíha, mňa by nenapadlo, že niekoho by toto mohlo pomýliť, ale mám samozrejme pochopenie pre takéto situácie, sám sa stávam obeťou podobných nechápačiek, a potom sa čudujem, ako to, že ma pomýlila taká očividná vec.
PanTau
Vloženo: 22.02.2016 20:43:29
Funguje aj mne.
PanTau
Vloženo: 22.02.2016 00:13:59

Prosím, vie mi niekto poradiť kam mám dať v leveli 8 kváder, ktorý sa rozsype? Ďakujem
aladin
   email: Vloženo: 22.02.2016 18:24:55

Gratulace Davide(mu) k druhému místu a k dokončení celého Quadraxu X!

Autor
   email: Vloženo: 19.02.2016 12:55:31
Hi Davide, congratulations for finishing the game, great performance!
And btw. your level 87 result is amazing! (you know ;-))
Gusta
Vloženo: 19.02.2016 13:05:00
Thank you!
[For level 87 I have made a big chart (D=) and after a lot of thinking 11 "things" behaved properly]
Davide
Vloženo: 19.02.2016 13:36:58
only 11? I expected 12 "things"...
Gusta
Vloženo: 19.02.2016 16:20:19
Davide, velká gratulace :-)
Šárka
Vloženo: 19.02.2016 13:06:06
Gratulujem Davide :)
Dušan
Vloženo: 19.02.2016 13:41:03
Davide gratuluji :)
Milena
Vloženo: 19.02.2016 14:30:45
Davide velká gratulace......
maja
Vloženo: 19.02.2016 19:13:21
Davide bravissimo!
santos
Vloženo: 19.02.2016 20:03:51
Congratulations!
Nightmare
Vloženo: 19.02.2016 20:21:04
Thank you everyone! =)
Davide
Vloženo: 20.02.2016 00:00:00
Davide GRATULÁCIA k vyriešeniu celej QX
Penťo
Vloženo: 20.02.2016 09:55:58
Congratulations Davide, I hope to finish this game one day also.
Ed Santos
Vloženo: 22.02.2016 04:18:08

Téměř finální verze 0.9 uživatelské příručky QX EFF. V této verzi už je obsaženo úplně vše, co bude v produkční verzi, včetně kompletního popisu ovládání Project manageru. Budou se už jen opravovat překlepy a gramatické chyby, případně drobně upravovat a opravovat text v závislosti na výsledcích testování celého QX EFF. Nicméně rozsah už zůstane +- stejný. Nejnovější verzi příručky si můžete stáhnout opět zde:


QX EFF - Uživatelská příručka.pdf



Autor
   email: Vloženo: 19.02.2016 06:20:33
Skvělá práce! Všem, kdo to ještě nečetli (ale i těm, kdo četli nějakou starší verzi), doporučuju přečíst. Kromě samotné práce s editorem se v tom textu každý fanoušek Quadraxu dozví i spoustu zajímavostí o hře, které si během hraní třeba vůbec neuvědomil (nebo je prostě neměl šanci vědět). A stejně tak si můžete trochu počíst i o tom, na co se od autora můžeme těšit v budoucnu :-)
Gusta
Vloženo: 19.02.2016 11:00:12
Mna by zaujimalo ako to je s dopravnym pasom vs. antigravitacnym kvadrom ;).
Nightmare
Vloženo: 19.02.2016 20:21:52
Vzhledem k tomu, že antigravitační se opírá o svoji horní stranu, nemá na něj pás vliv (a antigravitační pochopitelně ani nijak pás nezatěžuje).

Nicméně protože v QX antigravitační nebyly (resp v enginu ano, ale ve hře ne), tak určitě nejsou ještě vychytané všechny možné bugy, které s nimi mohou být... To bude také jeden z předmětů testování QX EFF...
Autor
   email: Vloženo: 19.02.2016 20:54:12
Tentoraz som si prečítal manuál už len od kap. 6 až do konca, lebo predošlé verzie manuálu som čítal celé. Všetkému som porozumel.

Ale čudujem sa, že do QN treba poslať až minimálne 10 levelov, a ešte k tomu splniť všetky tie náročné kritéria ... Nuž vidím to tak, že do QN bude prispievať zas len Autor. Možno raz prispeje aj nejaká väčšia skupinka hráčov, lebo 1 hráč nemá šancu podľa mňa...

Nestačilo by do QN poslať aj menej levelov?
A ak by bol každý level v 1 epizóde úplne iný ako ostatné (niečo ako "1000 a 1 noc" - kde bol každý príbeh úplne iný), tak dá sa to považovať za celkovú konzistentnosť štýlu celej epizódy a splní sa tým to posledné kritérium?

PanTau
Vloženo: 19.02.2016 22:08:05
A ešte ma napadlo, že pri exportovaní zamknutého projektu by možno nejaký autor uvítal možnosť exportovať aj zatiaľ minimálny počet jeho dosiahnutých krokov pre niektoré levely, aby autor tých levelov mohol protihráča motivovať. Môže sa síce počet krokov napísať do popisu levelu, ale to nebude oficiálne a nemusí to byť dôveryhodné.

PanTau
Vloženo: 19.02.2016 22:15:01
A ešte ma napadlo, engine by mohol ľahko rozoznať, či sa level dá prejsť aj jedným prstom a bez toho, aby hráč musel stlačiť nejakú klávesu v určitý okamžik. Niektoré levely totiž môžu byť príliš akčné a dokonale nehrateľné aj napriek tomu, že ich ich autor zdolal a level sa označil ako zamknutý a zdolaný. Ak by mal level nálepku čisto logický bez akcie, tak by to bola pekná nálepka, hráč by sa nemusel obávať ničoho, vedel by, že level je čisto o logike a ani trochu nie o rýchlych prstoch na klávesnici. Ja by som vyhľadával hlavne takéto levely. Lebo hráči majú tendenciu vytvárať akčné levely - to je už potvrdené min. 2 hráčmi.

Už som nad tým nápadom rozmýšľal a nie je to náročné na zhotovenie - ak by autor nejakého levelu chcel neakčný level zdolať a tak dokázať jeho neakčnú zdolateľnosť, tak by pred spustením levelu zaškrtol políčko "bez akcie", a engine by potom prijímal pokyny z klávesnice len vtedy, ak sa v leveli nič nehýbe - tým sa zaručí, že v leveli nieje žiadna akcia.

PanTau
Vloženo: 19.02.2016 22:33:41
Ešte trochu nejasná mi je pointa celého QN, z čoho najnejasnejšie mi je práve to najdôležitejšie kritérium - že prispievateľ do QN nesmie poskytnúť tento projekt nikomu inému. To dáva zmysel len vtedy, ak QN bude postupný - že nikto v ňom nebude môcť hrať viac levelov naraz, ale len pekne od prvého po nasledujúci. Ak to bude tak, tak z toho nebudem nadšený, to teda nie. Ja by som radšej uvítal možnosť pozrieť si hocikedy tvorbu od hocijakého autora bez obmedzenia a veľmi by som uvítal, ak by Autor hodnotil levely, čo vlastne aj plánuje robiť. Vyhľadával by som samozrejme také levely, ktoré by mali najväčšie hodnotenie. Aj Autorov komentár ku levelom by som ocenil. Ale zatiaľ sú toto všetko len moje prvotné dohady/obavy.

PanTau
Vloženo: 19.02.2016 22:58:53

A je tu další vydání uživatelské příručky pro QX EFF, tentokráte verze 0.2. V pátek a sobotu jsem měl psavou náladu, a tak se množství textu v příručce takřka zdvojnásobilo! Byly doplněny a značně rozšířeny některé texty kapitol 1 - 4 a dopsány velké kapitoly 5 a 6 (kde najdete již témeř kompletní popis texturování levelů a také moddingu hry). Novou verzi příručky si můžete stáhnout ze stejného místa:

QX EFF - Uživatelská příručka.pdf


Trochu mě zamrzelo, že z původní verze jsem měl jedinou zpětnou vazbu (co se týče překlepů a chyb) od Gusty. Čekal jsem větší zájem. Takže pokud budete číst tuto verzi, budu jen rád, když mě na všechny překlepy a gramatické či věcné chyby upozorníte!
Autor
   email: Vloženo: 07.02.2016 08:19:05
Ja som našiel len 2 preklepy, ale také, ktoré by našiel aj stroj, tak som to neriešil. Idem čítať novú verziu.
PanTau
Vloženo: 07.02.2016 13:29:49
Vlastné animácie sa asi nebudú dať vytvárať?
PanTau
Vloženo: 07.02.2016 16:46:59
Samozřejmě že ano, stačí si sednout, napsat zhruba 30 000 řádků v C++ a můžeš si vytvářet i vlastní animace dle libosti!
Autor
   email: Vloženo: 07.02.2016 16:58:39
Ja to napíšem normálnejšie:

Všetko je super, QX EFF je pecka, ja sa na neho veľmi teším, je tam dosť veľa možností - skoro všetko! Dočítal som sa, že iba vlastné obrázky do príbehu sa nedajú pridať, a tiež, že menu sa nedá zmeniť. Tie obrázky - to je len malý nepodstatný detail, a menu je dobré, že sa nedá meniť. Takže za mňa veľká pochvala, veľké uznanie, toľkými možnosťami QX EFF som prekvapený. O tých vlastných animáciách som sa ale nič nedočítal, a nebolo v príručke také obmedzenie spomenuté, tak len preto som to tu napísal, lebo ku všetkému ostatnému už nieje čo dodať, a je to spomenuté. No a bez vlastných animácií sa samozrejme všetci zaobídu, a málokto by to aj vedel využiť.

Ale nerozumiem aj tak, že prečo pri animáciách treba vedieť programovať, keď animácia je vlastne len veľa obrázkov, ktoré na seba nadväzujú.

PanTau
Vloženo: 07.02.2016 17:31:48
Asi sú tie animácie nejak napevno dané v kóde programu a nieje to flexibilné ...
PanTau
Vloženo: 07.02.2016 17:38:16
I see this Q10 EFF editor as the future of Quadrax, I hope that every day more people discover this incredible puzzle hard unlimited potential and create your levels for others to solve and so on. I have no words to thank JK Cruzader by this sequence of works of art, I hope this editor might arouse new geniuses of the complex logical reasoning.
----
Vidím to Q10 ERF editor jako budoucnost Quadrax, doufám, že každý den více lidí objevuje toto neuvěřitelné puzzle tvrdý neomezený potenciál a vytvořit si hladiny pro ostatní řešit a tak dále. Nemám slov, abych poděkoval JK Cruzader touto sekvencí uměleckých děl, doufám, že tento editor mohlo vzbudit nové géniů komplexního logického myšlení.
Ed Santos
Vloženo: 07.02.2016 18:44:15
Doufám, že je možné stáhnout nových přímých úrovně hry a že můžete dát poznámky a komentáře na každé editovaného hru, nebýt nemožné nebo velmi složité hry. Bylo by hezké, kdyby jen hra mohla být uložena tím, že projde všechny dveře, takže by nemělo být nemožné hry.
Ana beatriz
Vloženo: 15.02.2016 15:36:37
Super už sa teším na ten editor, aj keď som ešte nedohral celý Q10, lebo som mal veľa povinnosti, tak sa plánujem znovu pustiť do tejto úžasnej hry, veľa vďaka patrí hlavne autorovi ;)
ado
Vloženo: 08.02.2016 14:03:36

Poprosím o pomoc pri riešení záhadného levelu 35. Som tu zaseknutý už viac ako týždeň a žiadny nápad neprichádza. Som si myslel že japonskom prefrčím za dva dni no vyzerá to tak že tu zostanem až do konca života ak mi niekto neporadí. Výťah odbremeniť nejde to je jasné od začiatku, a japonské drevo mi nepomáha. Vedel by mi niekto poradiť. Vopred Ďakujem
Feriman
Vloženo: 09.02.2016 21:09:37
Ahoj, "odbřemenit" výtah ve smyslu, že ty dva kvádry někam odtlačíš, to opravdu nejde :-) V tomhle případě "odbřemenit" nebo "odtížit" znamená prostě zajistit, aby na výtah shora nepůsobila žádná síla, přestože s těmi kvádry fakt nikam nehneš.
Gusta
Vloženo: 10.02.2016 09:04:53
Ďakujem za radu. Ak by som ju nedostal by som tu zhnil do konca môjho života. Hneď na prvý krát sa mi to podarilo urobiť. Aké jednoduché. Normálne sa ha hanbím že ma to nenapadlo. Perfektný level.

Feriman
Vloženo: 10.02.2016 10:08:20

Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40


© 2000-2015