Načítám data, prosím počkejte...

 
 
 
  Fórum - volná diskuse o Quadraxu X

Upozornění - kvůli častým hackerským a spammerským útokům na toto fórum jsem musel zakázal v příspěvcích jakékoliv odkazy (tj. veškeré texty, co začínají na http, www, url, link atp.) V případě nalezení takovéhoto textového řetězce v příspěvku se příspěvek neuloží a po jeho odeslání se zobrazí pouze nápis "Přístup odepřen!". Pokud opravdu nutně chcete vložit nějaký odkaz na jiné webové stránky, nepoužívejte celou adresu včetně textu http... a úvodní www, pokud je adresa obsahuje, napište s tečkami mezi w (w.w.w.). Pokud bude odkaz v pořádku, opravím jej na plně "klikatelný" a správný.


Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

Som rád že HW už funguje a obrázky epizod sú naozaj perfektné - malá otázka: v Epizode 7 je tento názov obrázku správny ? - Postapo "budoucnoust" ?
Veľa zdaru :)
Dušan
Vloženo: 24.05.2015 10:35:42
Taky mne to zaujalo, ale slovo "budoucnoust" se vyskytuje ve spojení současnosti s minulostí :-) http://www.jajsemtvurce.cz/tag/budoucnoust/
Kája
Vloženo: 24.05.2015 11:54:16
Dík za upozornění na překlep... ;-) Správně má být pochopitelně budoucnost.
Autor
   email: Vloženo: 24.05.2015 12:04:51

Výzva všetkým hráčom...

V súvislosti s Autorovým článkom na Fóru QX, Novinky-17.5.2015 by som Vás chcel poprosiť (motivovať, navrhnúť...) - kto máte možnosť obetovať pár peňazí (Evri, koruny a tak) aby ste podporili Autora dotáciou
(cez stránku Quadraxu-Menu-Dotace).
Nemusí to byť zrovna veľká suma ale každá čiastka pomôže - treba si uvedomiť že to pre nás robí zdarma a nezištne a my si to potom patrične užívame.
Nechcem tu robiť agitátora (Autor nevie že to píšem, je to moja vlastná iniciatíva) ale ja rozhodne príspevok pošlem a vopred ďakujem každému kto pošle tiež...

Dušan
Vloženo: 17.05.2015 10:37:20
Ano plně souhlasím s Dušanem a rovněž se připojuji k "motivaci" pro ostatní hráče a i jako důchodce, co zrovna neoplývá přemírou financí, rovněž podpořím tvorbu QX :-)

Kája
Vloženo: 17.05.2015 10:46:49
No nevím, nevím, ale připadá mi to, že jsme jediní co sem něco důležitého píší. :-)

Kája
Vloženo: 23.05.2015 14:02:06

Ad Novinky - Tak taká smola sa stane snáď raz za 100 rokov, ale ako ja hovorím "počítače sú tiež len ľudia..."
Ale rozhodne to nevzdávaj, svojou nezištnou drinou robíš veľkú radosť mnohým hráčom !
Držím palce a veľa zdaru.
Dušan
Vloženo: 17.05.2015 10:04:28

Ad Novinky - opět se ukázalo jak důležité je dělat si zálohy - což mnoho lidí nedělá - Crusi děkujeme za záchranu QX:-)

Kája
Vloženo: 17.05.2015 08:43:38

Jak Kája slíbil, že " O hře" prostudujeme, tak jsem to prostudovala, trochu mě leká odesílání výsledků, ale nebudu zatím stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko. Budu to brát jako svůj soukromý bonusový level a buď to pochopím a nebo zaškemrám o pomoc. Novinek je plno a jsem zvědavá, jak se s nimi vypořádám, noční můry mě už nemůžou překvapit :-) Za ty společné roky s Quadraxem tak nějak do naší domácnosti patří :-)
Šárka
Vloženo: 10.05.2015 19:58:56
Neboj, když bude třeba tak s odesílaním výsledků pomůžu, případně i jiným hráčům - není to tak složité :)
Dušan
Vloženo: 10.05.2015 20:52:41
Jak už psal Dušan, nemusíš se bát. Je to jednoduché - prostě spustíš jeden prográmek a uložíš si výsledný soubor (program pracuje se standardním windows API - takže je to stejně snadné jako např. uložit soubor ve Wordu) a ten pak jen pošleš mailem. ;-)
Autor
   email: Vloženo: 10.05.2015 23:10:03

Tak konečně víme co nás za novinky čeká - "O hře" - děkujeme a prostudujeme :-)

Kája
Vloženo: 10.05.2015 18:04:07
Novinek moc není. Jediné co stojí za zmínku jsou teleporty kamenů a magnety, obdobné jako v Quadraxu I. A pak tak trochu provazy, se kterými zažije nejeden hráč jistě noční můry... ;-) Naopak některé z prvků z QVIII v desítce nejsou - především zmizely pohyblivé jeřáby a speciální levitační kvádry.

Pro zkušené hráče (kteří posílají výsledky) je asi největší změnou to generování souboru dat - už nebude muset nikdo hledat v adresářích hry, prostě spustí prográmek a výsledný soubor si někam uloží a pak jej pošle mailem.
Autor
   email: Vloženo: 10.05.2015 19:20:49
Pozorne som si prečítal a pochopil :)
Podrobnosti ti posielam mailom...
Dušan
Vloženo: 10.05.2015 19:52:40

Pozrel som si tie obrázky v Deníku vývojáře a zdali sa mi dobré, ale keď som si to "najižděl" myší tak je tam fakt rozdiel v kvalite.
A prešiel som si všetky screeny a sú fakt perfekné, až sa obávam že keď si pustím hru tak budem mať problém nájsť Exit :)

Moooc hezká a záslužná "mravenčí" práce - Dík :)
Dušan
Vloženo: 01.05.2015 19:25:25
Najít Exit problémem nebude, ale dostat se do něj se všemi krystaly už trochu jo... ;-) Ale jak už jsem psal, screeny (tzn. grafická podoba levelů) se ještě trochu změní, ale už to nebudou nějaké velké úpravy, spíš takové drobnosti jako zatím v epizodě 1. Nechci levely zbytečně přeplácat, spíš jim jen udělat více realistický vzhled. Je ale pravda, že oproti původním Quadraxům to v grafice bude posun o několik světelných let kupředu. Tedy alespoň doufám... ;-)
Autor
   email: Vloženo: 02.05.2015 10:27:00
Tedy, koukala jsem se na novinky a myší rejdila a připojuju se k Dušanovi, Kájova poučka nelez na jedno místo 2x bude u mě dost problematická, se budu kochat a hledět, co se kde děje a zapomenu na kvádry :-) Je to moc hezké a já pořád žasnu, co se všechno dá dělat.
Šárka
Vloženo: 03.05.2015 20:10:58
Crusadere je to paráda, veľká úcta k tvojmu dielu a veľká poklona. To je dokonale vypracovaná hra ja držím palce aby mala veľký úspech.
Penťo
Vloženo: 04.05.2015 23:33:40
Pravdu díš :)
Dušan
Vloženo: 08.05.2015 09:53:46

Mám jednu "záludnou" otázku - môžeme sa dozvedieť kto je tester alebo je to zatiaľ v utajení ? :)
Dušan
Vloženo: 02.05.2015 11:08:59
Ano též se připojuji s touto otázkou. :-)
Kája
Vloženo: 02.05.2015 11:11:30
Jméno testera se každý dozví v okamžiku vydání hry. Do té doby je z mnoha důvodů anonymní.
Autor
   email: Vloženo: 02.05.2015 14:41:42
OK :)
Dušan
Vloženo: 02.05.2015 19:25:12

Úžasný posun v grafické práci včetně zamýšlených úprav. Je vidět, že bez nového a nového vymýšlení nemůžeš žít a pomalejší testování ti dává k tomu prostor, hledat a tvořit další úpravy. :-)

Kája
Vloženo: 01.05.2015 09:41:24
Tak hra je vlastně hotová, ale pořád je co vylepšovat (co se týče grafiky). Například levely v epizodě 7 byly doposud takové hodně sterilní, ale už mám připraveno spoustu nápadů, jak je více oživit a "zreálnit".
Autor
   email: Vloženo: 01.05.2015 09:44:41
Ano ano, chceš mít realisticky dokonalý obraz hry a věřím, že se ti to jistě zdárně podaří a my hráči budeme jen koukat a koukat až zapomeneme i hrát. :-)

Kája
Vloženo: 01.05.2015 10:09:54
Som presvedčený že sa ti to podarí podľa tvojich predstáv a my sa zase máme na čo tešiť :)
Dušan
Vloženo: 01.05.2015 17:30:11

No to si děláš kozy :O Tie posledné dva screeny čo si pridal nemajú chybu ;) viac k tomu nemám čo dodať :)
ado
Vloženo: 27.04.2015 18:24:03
Jsem rád, že se to líbí. Ten podklad k skalnatým zdem mi dal dost zabrat, než vypadal tak, jak jsem si představoval...
Autor
   email: Vloženo: 28.04.2015 19:56:31
Skvelá práca a fakt tie textúry z poslednej časti sa ti vydarili ;) klobúk dole :-)
ado
Vloženo: 29.04.2015 06:37:08

Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40


© 2000-2015