Načítám data, prosím počkejte...

 
 
 
  Fórum - volná diskuse o Quadraxu X

Upozornění - kvůli častým hackerským a spammerským útokům na toto fórum jsem musel zakázal v příspěvcích jakékoliv odkazy (tj. veškeré texty, co začínají na http, www, url, link atp.) V případě nalezení takovéhoto textového řetězce v příspěvku se příspěvek neuloží a po jeho odeslání se zobrazí pouze nápis "Přístup odepřen!". Pokud opravdu nutně chcete vložit nějaký odkaz na jiné webové stránky, nepoužívejte celou adresu včetně textu http... a úvodní www, pokud je adresa obsahuje, napište s tečkami mezi w (w.w.w.). Pokud bude odkaz v pořádku, opravím jej na plně "klikatelný" a správný.


Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

Netopýr - moc pěkné a jistě velice náročné - děkujeme za tu námahu s tvorbou :-)

Kája
Vloženo: 15.11.2014 21:26:07

Příspěvek smazán
Vloženo: 24.10.2014 15:53:21
Samozřejmě že nebude výpadek trvalý a pořád, to by bylo absolutně nehratelné! Ale občas se prostě stane (ne náhodou), že výpadek nastane respektive postavička sama vypne proud určitou páčkou/plošinkou. Samozřejmě, že proud a tím i celé osvětlení půjde zase zapnout. A v tom bude také složitost těchto levelů. A logika, aby si hráč buďto nachystal určité věci před vypnutím světla, nebo i jiné věci - zjistil, kde se proud zapíná, vypíná, jak se dá řešit část levelu bez světla (jen s tou baterkou) atp..

Upřímě si ale myslím, že zrovna tebe to trápit nemusí, neboť se imho tak daleko nedostaneš... ;-) (Tyhle levely jsou až v epizodě 6, od levelu 51 a výše...)
Autor
   email: Vloženo: 24.10.2014 16:27:33
Jestli to dobře chápu, tak to bude rozsvěcovat a zhasínat celý level.? Zajímavé by bylo i rozsvěcovat jen části levelu podle umístění žárovek v levelu - některé části by rozsvítit nešly, protože v nich prostě není žárovka, jiné by mohly v různých kombinacích rozsvěcet a zhasínat části levelu jedním tlačítkem (svělo A by tlačítko rozsvítilo a zároveň světlo B zhaslo) apod. Dali by se s tím dělat psí kusy :-)
Rooz
Vloženo: 14.11.2014 18:26:09
Pěkná myšlenka, ale má několik "ale" - Za prvé na toto není engine hry postavený. Prostě buď světlo je všude, nebo nikde (krom postavy s baterkou). A zadruhé, všechny levely pro technickou část (továrna) už mám hotové. A věř mi, že ÚPLNĚ bude stačit to, jak to je teď.

Navíc, jak jsi na tom s Quadrax maratónem? Poslední záznam že hraješ je skoro třičtvrtě roku starý. Pokud jsi ještě nedokončil QIV, tak do technických levelů Quadraxu X se IMHO tak jak tak nedostaneš. ;-)
Autor
   email: Vloženo: 14.11.2014 19:18:09
Nechci se vymlouvat :-) Koupil jsem byt a rekonstruuji ho. Po přestěhování, které proběhne snad už co nejdřív budu mít konečně na vše dost času a klidu. Ale už teď je jasné, že desítka bude hotova mnohem dřív než nějaký můj maratón :-)
Rooz
Vloženo: 14.11.2014 20:55:42
Nevím sice co vše už máš odehráno, ale do příštích Vánoc se toho dá zvládnout velmi mnoho :-)
Kája
Vloženo: 15.11.2014 07:56:43

Ad Novinky 12.11.2014
Pozrel som si obrázky a je to naozaj výrazný posun v kvalite a myslím si že to stojí za to, akurát tá tretia epizoda sa mi zdá trochu "temná" - neviem či my skôr narodení s našim "orlím" zrakom budeme vedieť nájsť Exit :)
Hodně zdaru
Dušan
Vloženo: 12.11.2014 17:56:13
S tou viditelností/přehledností ve třetí epizodě je to trochu oříšek. Samozřejmě se snažím nalézt kompromis mezi co nejreálnějším vzhledem noční krajiny osvětlené úplňkem a hratelností. Vše ladím na kalibrovaném monitoru a tam je to OK. Ale zrovna u této epizody bude velice záležet nejen na tom, na jakém monitoru to hráč bude hrát (a jak ho bude mít nastavený) ale také na okolních světelných podmínkách v jakých se na to bude koukat. Za plného slunečného dne se zdá být vše tmavé, o půlnoci, s vypnutým světlem v pokoji a pouze zářícím monitorem se zdá vše zase až moc světlé a přehledné. (To je ale úděl všech nočních scenérií, a to i v jakýchkoliv ostatních hrách či filmech.

Nakonec, ale od toho jsou na monitoru tlačítka pro nastavení optimálního jasu, kontrastu a barevnosti, aby si každý mohl přizpůsobit obraz tak, aby mu to vyhovovalo... ;-)
Autor
   email: Vloženo: 12.11.2014 19:48:35
No tak to je luxus. Obrázky sú veľmi krásne. Super práca :)
ado
Vloženo: 12.11.2014 21:18:38
Hej to sa dá, tiež mením občas jas na monitore podľa toho čo robím :)
Dušan
Vloženo: 13.11.2014 09:02:55
Už se moc těším, to bude jistě nádhera to otevřít ve Full HD :-)
Kája
Vloženo: 14.11.2014 11:10:27
A co ti brání si stáhnout celou galerii v zabaleném RARu a otevřít si to v plném rozlišení 1920x1080 už teď? Spíš bude nádhera, až to celé bude v pohybu, tj plynoucí oblohy, poletující ptáci (v jeskyni netopýři), plápolající ohně, vlající vlajky, atp...
Autor
   email: Vloženo: 14.11.2014 12:14:09
To už jsem otestoval - spíš, jak píšeš to bude super, až vše poběží in natura :-)
Kája
Vloženo: 14.11.2014 14:02:32

Ad Novinky 23.10.2014 - to s tým skrátením počtu levelov je to škoda ale chápem že to asi ináč nejde. Možno by sa dali ďalšie levely dorobiť neskor ako Bonus :)
Veľa zdaru.
Dušan
Vloženo: 24.10.2014 08:56:00
No, s těma bonusama... Po vydání QX bych chtěl zapracovat na editoru, aby byl maximálně použitelným nástrojem pro tvorbu "vlastních" Quadraxů. Včetně podpory projektů, jejich exportu a importu. Tzn. že nějaký hráč si vytvoří svůj projekt a po jeho ukončení ho může dát k dispozici ostatním. A ti si jej naopak budou moci naimportovat a hrát. Samozřejmě, že projektů bude moci být více, tzn. hráč bude klidně moci tvořit svůj projekt a přitom hrát něčí jiný, atp. Na detailech stále pracuji, nicméně počítám, že tento vývoj bude trvat nejméně rok. Toto vše ale začnu pochopitelně řešit až v okamžiku, kdy bude samotný QX hotový a vydaný.
Autor
   email: Vloženo: 24.10.2014 13:17:11
Tak to abych se pomalu začínal seznamovat s prací v editoru, ale to jestli se mi někdy podaří něco seskládat natož aby to fungovalo je ve hvězdách :-)
Kája
Vloženo: 25.10.2014 08:44:36
Editor v QX má úplně odlišné ovládání jak editory v předchozích Quadraxech. Nemá jakýkoliv smysl se učit QIVEFF.

V editoru QX je možné objekty libovolně přesouvat, měnit jim atributy, tvořit/mazat stěny blokovým způsobem atp., atp... Taktéž linkování objektů je trochu jiné, atd. Prostě zapomenout na předchozí editory a počkat si na editor QXEFF. (Tak za dva roky by mohl vyjít). K editoru bude k dispozici také uživatelský manuál (který teda musím také napsat) s podrobným popisem ovládání, nastavováním atributů objektů aj.
Autor
   email: Vloženo: 25.10.2014 12:09:05
OK děkuji za doplňující informace :-)
Kája
Vloženo: 25.10.2014 12:16:48
Příspěvek smazán
Vloženo: 25.10.2014 12:39:10
Ahoj PanTau - to chceš Autora "zabiť" ? :) - keď viacerí (a ja asi tiež, už som to kedysi robil tuším v QIII) začneme tvoriť levely a posielať ich Autorovi na posúdenie tak sa asi bude musieť dať naklonovať aby to všetko stíhal :)
Ale inak sa na ten Editor docela teším...
Dušan
Vloženo: 26.10.2014 09:32:48
Příspěvek smazán
Vloženo: 26.10.2014 18:43:27
Buď v pohode, keď to časom skúsiš zistíš že to nie je až také strašné a či to funguje a dá sa to dohrať to si môžeš v Editore vyskúšať aj sám - ja som kedysi v QIII editore vytvoril cca 3 levely a celkom to šlo aj keď to neboli zrovna geniálne "dielka", ide len o nápady a fantáziu :)
Dušan
Vloženo: 26.10.2014 18:55:23
Příspěvek smazán
Vloženo: 26.10.2014 19:11:08
Tak to si asi moc fandíš :) - hoď level do placu a uvidíš jak ťa "Mistři" sestřelí :):):)
Dušan
Vloženo: 26.10.2014 19:17:02
Příspěvek smazán
Vloženo: 27.10.2014 14:54:24
To zatiaľ nevieme, bližšie informácie budú až po zverejnení Editoru a potom uvidíme kam sa budú dať umiestňovať nové levely - či to bude niekde centrálne, alebo si ich budeme posielať ? ...
Dušan
Vloženo: 27.10.2014 16:18:07
Nejdůležitějším předpokladem při tvorbě nějakého levelu je skutečnost, že level je hratelný a za to ponese odpovědnost jeho tvůrce, tak jako nese odpovědnost za hratelnost všech levelů Crusi, co kdy vytvořil :-)
Kája
Vloženo: 26.10.2014 20:41:40

Galerie 25.10. - super zpracování :-)
Kája
Vloženo: 25.10.2014 19:17:29
Pripájam sa - inak na tom "baterkovom" screene bolo fakt vidieť...veď vieš čo myslím :)
Dušan
Vloženo: 26.10.2014 09:28:47
Je tam vidět přesně to, co uvidí hráč, když vypadne elektřina. ;-)
Autor
   email: Vloženo: 26.10.2014 10:10:21
:) - určite to bude zaujímavý zážitok :)
Dušan
Vloženo: 26.10.2014 15:52:00
Veľmi pekné scrceny. Tak tomuto sa hovorí modernizačiatku quadraxu ;) skvelá práca :-) len škoda, ze to musí autor všetko robiť sam.
ado
Vloženo: 27.10.2014 16:16:44
*modernizácia
ado
Vloženo: 27.10.2014 17:19:42

Tak sa predsa tie percenta hýbu :) Hlavne že vývoj pokračuje,
Dík za všechny fandy a veľa zdaru :)
Dušan
Vloženo: 18.10.2014 09:04:51
Ano rovněž bedlivě sleduji a připojuji poděkování :-)
Kája
Vloženo: 18.10.2014 12:17:54
Procenta se hýbou, ale pomalu. Bohužel jsem si naložil trochu větší sousto, než zatím dokážu spořádat. Tedy hlavně co se grafiky týče. Abych řekl pravdu, ze začátku jsem ani netušil, co si tím nápadem, že každý level bude tvořen sólo obrázkem, na sebe upletu za bič. Jo, mít tak k dispozici dva dobré grafiky a dva spolehlivé testery, tak by Qudrax X vyšel už tyto vánoce. (Možná i dřív, odhadoval bych vývoj hry v tom případě tak na 6 - 8 měsíců). Ale nechci slevit z grafické podoby. Bohužel, hra asi nebude obsahovat tolik animací, jak jsem původně myslel, neboť na to nemám ani software, ani čas. Uvidíme, jak to půjde dále.
Autor
   email: Vloženo: 23.10.2014 19:51:05

Tak Mount Ontake nám nějak zlobí. Přemýšlým, jestli tu její současnou erupci nějak zapracovat do příběhu, nebo ne. Paradoxem je, že scénář QX mám napsaný tak, že předposlední epizoda se odehrává nedaleko právě činné sopky a poslední epizoda bude rovnou v jeskyních pod činnou sopkou. Sice to už nemá se současným Japonskem nic moc společného (neboť poslední tři epizody se odehrávají v nespecifikované budoucnosti), ale je to nicméně zajímavé...
Autor
   email: Vloženo: 29.09.2014 14:11:33
Jojo mohlo by to být celé v šedém, jak to ukazují na fotkách z okolí sopky. :-)
Kája
Vloženo: 29.09.2014 15:46:10

Ad Novinky - som rád že sa to posúva ďalej aj keď viem že tam je ešte spústa práce :)
A myslím že Audacity som ako Free prográmek používal v práci, je to docela šikovná vecička.
Tak veľa zdaru :)
Dušan
Vloženo: 28.09.2014 17:21:02

Ad Novinky - je to veľká škoda že sa nedarí nájsť grafika, ja sa skúsim popýtať v mojich kruhoch ale to sú všetko skôr "systemáci" ako ja.
Otázka pre všetkých: nevieme nejako pomôcť Autorovi (a teda aj nám), nepoznáte niekoho kto by vedel pomôcť, prípadne by ste sa mohli popýtať ?
Dušan
Vloženo: 27.09.2014 08:25:37
Ahoj Dušan, taky jsem rozhazoval sítě, ale bohužel mezi mými známými a jejich známými žádný grafik není :-)

Pro Autora malý dotaz: v QVIII je specifikována minimální konfigurace počítače pro hru - jaká bude pro podstatně náročnější QX - bude uvedená konfigurace stačit či jaká by měla být pro maximální využití nového programu? :-)

Kája
Vloženo: 27.09.2014 09:11:26

Ten Megatromatron vypadá moc zložito i keď autor hovorí že zdolať ho bude možné podľa nápovedi a správne nahádzať kvádre do zasobníka aj tak si myslím, že pri jeho riešení strávim veľa času. Čo sa týka napovediach v predchádzajúcich Q priznám sa že som im moc niekedy nerozumel. Ale už sa teším na QX i keď viem že autor má ešte veľa práce na jej dokončení. Držím mu palce aby to dopadlo dobre. jp,
PENŤO
Vloženo: 26.09.2014 10:40:17

Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40


© 2000-2015