Upozornění - kvůli častým hackerským a spammerským útokům na toto fórum jsem musel zakázal v příspěvcích jakékoliv odkazy (tj. veškeré texty, co začínají na http, www, url, link atp.)
V případě nalezení takovéhoto textového řetězce v příspěvku se příspěvek neuloží a po jeho odeslání se zobrazí pouze nápis "Přístup odepřen!". Pokud opravdu nutně chcete
vložit nějaký odkaz na jiné webové stránky, nepoužívejte celou adresu včetně textu http... a úvodní www, pokud je adresa obsahuje, napište s tečkami mezi w (w.w.w.). Pokud bude
odkaz v pořádku, opravím jej na plně "klikatelný" a správný.
Aj ja vám všetkým prajem pekné prežitie Veľkonočných sviatkov ado
Vloženo: 19.04.2014 12:19:07
Krásné prožití Velikonočních svátků přeje všem Milena
Vloženo: 19.04.2014 08:18:00
Ahojky ... Všem přeju krásné Velikonoční svátky maja
Vloženo: 18.04.2014 19:36:37
Ahoj Autore a všetci Quadraxáci a Quadraxáčky ,prajem Vám všetkým Krásne a Veselé Veľkonočné sviatky,veľa zdravia,šťastia a hlavne veľa quadra -buniek ,Jarka jarka
Vloženo: 18.04.2014 16:03:11
Ahoj všichni, prajem Vám všetkým a hlavne Autorovi príjemné a pokojné sviatky (samozrejme v spojení s Quadraxom :)) a chcel by som sa Autora opýtať (když už jsou ty svátky) či by nezvážil anketu ktorú nižšie uviedol a či by teda nemohol vrátiť Káju späť do Rekordov ?
Ono to tam po tých rokoch tak nejak fakt chýba... Dušan
Vloženo: 17.04.2014 18:55:29
Neviem či má byť Fórum o tom koho a ako potrestať a kto je spravodlivý a kto nie, ale v poslednej dobe som tu toho moc pozitívneho nečítal, skôr samé obviňovania a tresty namiesto povzbudzovania a uznania, takže ma to už naozaj prestáva baviť a dosť mi to uberá na radosti z hry samotnej - idem sa radšej venovať hre.
Myslel som že sme spoločná komunita, takže porozmýšľajme o tom, či chceme naozaj komunikovať, alebo ...
S úctou Dušan
Vloženo: 03.04.2014 19:58:55
Ano Dušan nechápu současnou politiku Crusiho, o tom že testuji QX nikde nikoho neinformoval, ale že jsem porušil pravidla se okamžitě dozvěděl celý svět. Asi si tímto příspěvkem totálně zavřu možnost se dále účastnit čehokoliv v Q.
Ale současné jeho počínání považuji pouze a jenom za "lustraci" jak kdo bude hrát čistě. Zcela souhlasím s Martinem o tom, že jak kdo hraje je pouze a jenom jeho věc a kdo chce hrát podle nascreenovaných cest tak ať si tak hraje, kdo chce hrát s mírnou podporou tak ať si tak hraje, kdo chce jen občas komunikovat s druhými hráči tak ať si tak hraje a kdo chce hrát zcela sám tak ať si tak hraje, ale nechápu proč někoho obviňovat z toho kterou variantu hraní si zvolil. Přitom jen třeba v QVIII jsem nachodil více jak 3 mil. kroků - což považuji jako velký nedostatek tabulky (že tam tento údaj chybí), neboť tak by bylo zcela zřejmé kdo jakou variantu hraní zvolil, což nyní hodlá v QX nahradit rozšířenou statistikou, ale připravovanou ochranu dat zcela nechápu a považuji za zbytečnou a navíc při hraní na více počítačích jako silně omezující. Kája
Vloženo: 05.04.2014 14:09:19
Ahoj Kája a Martin
súhlasím s vašimi názormi a myslím si že pripravované systémové obmedzenia ako Kája napísal ?lustrace? aj tak nebudú mať žiadnu účinnosť.
Uvediem dôvody:
- keď chce niekto niekomu pomôcť tak mu pošle celý postup v obrázkoch a nikto tomu nezabráni a nikto sa to nedozvie, napriek tomu si myslím že to v Quadraxe nie je bežne zaužívané (a kto to robí je to jeho problém...), skôr sa používajú nakopnutia ako napr. ?tak toto nepôjde? a podobne. A buďme k sebe úprimní, Quadrax 8 je tak ťažký (ale krásny), že ho žiadny hráč bez nakopnutia nedokončil a o to som stopercentne presvedčený...
- keď chce niekto získať informácie inak tak jednoducho použije Veľkého Brata (Google) ? po týchto debatách som si sám vyskúšal niečo ?vygoogliť?, aj keď to v žiadnom prípade používať nebudem, pretože to už nie je o hre...
Nemám nič proti rozšíreným štatistikám, naopak to považujem za výborný nápad a aj z toho sa dá veľa vyčítať keď človek vie o čom to je (A Autor to vie !).
A preto som z plánovaných systémových opatrení ? tých ktoré sa týkajú ?prenášania hry? naďalej stále veľmi frustrovaný a veľmi nasr....dený, pretože mi výrazne obmedzia prístup k hre (a keby som mal napísať čo pre mňa Q-čko znamená tak by to bolo asi na viac strán na Fóre). Keby som bol ?důchodce? tak asi na to hodím bobek ? že by ma Autor chcel ?nakopnúť? aby som išiel do důchodu ? :)
A stále mi to nedá spať a stále som strašne nasr....dený...
Dušan
email:
Vloženo: 05.04.2014 15:32:22
Ano radost ze hry se zcela vytratila a už přes týden se hraní nevěnuji, což je za posledních 5 let poprvé kdy nehraji a jistě to ještě bude nějakou dobu trvat a kdoví jestli se ke Q ještě někdy vrátím. Kája
Vloženo: 05.04.2014 16:28:54
Ahoj Kájo a všichni ostatní,
čím začít, diskuze je na mě moc odborná :-) a nevím, pod který příspěvek svoji odpověď zařadit, tak volím "nejmladší".
Kájo, ráda bych napsala, že se budu snažit udělat 59 tak dobře, abych v tobě vzbudila hravost a ty jsi to zase vylepšil jako se to stalo třeba v 58. Někde jsem tady četla že komunikace na starších fórech byla lepší. Byla a bylo to příjemné hraní a přijde mi, že hrálo i víc hráčů. Taky jsem potřebovala nakopnout, někdy stačilo na fórum napsat, že jsem nemožná a najednou se mi rozsvítilo a nebo se přidali hráči probíral se problém. Proti rozšíření statistiky nic nenamítám, určitě i to bude pro hráče zajímavé.
A teď mám ještě jednu otázku na Autora, popsala jsem svoje "šílenství" a zajímalo by mě, když na jednom počítači hraju Quadrax já pod svým heslem a občas když vidí moje nadšení z vydařeného levelu můj muž pod svým heslem, ale on výsledky neposílá, nadšení z něj většinou rychle vyprchá. To v QX mělo jít taky ne ? Šárka
email:
Vloženo: 05.04.2014 17:31:55
Ad posledné novinky z 2.4.2014:
Neviem či som to správne pochopil, ale popíšem ako to robím ja:
Mám len jeden účet a žiadny tréningový. Hrám prevažne doma, ale keď som niekedy mimo domu (dovolenka, alebo v práci - nie aby ste ma práskli :)) tak si prenášam data na USB kľúči, hlavne kvôli SAVE a keď niekde mimo domáceho PC dohrám level tak si to zase prenesiem na USB kľúči domov. Jediná vec je, že keď je nejaká aktualizácia verzie na vyššiu tak si ju musím inštalovať tam kde som inštaloval Quadrax - teda doma, ale to nie je problém.
Nevidím nič zlé na tom hrať - samozrejme pod jedným účtom ! - na viacerých PC (neviem či to takto robí aj nejaký iný šílenec :)).
Bude táto možnosť zachovaná ?
Ak nie pociťoval by som to ako veľké obmedzenie a sklamanie. Dušan
Vloženo: 02.04.2014 17:26:28
Ahoj, jsem šílenec, ale jiný :-), ale jak jsem to pochopila, neměl by to být problém. Quadrax jsem hrála na starém počítači v obýváku, pak jsem si pořídila nový, tam mi syn nějak našoupal rozehraný QVIII, kde hraju, ale na tom starém si dohrávám odehrané levely bez ohledu na kroky, abych byla na stejné úrovni a pak si na tom starém případně trénuju, ale ne kvůli krokům nebo času, ale protože v obýváku je televize a třeba tam zrovna je něco co musím vidět :-) a přeci jen tak nečinně nebudu jen koukat na telku a ve finále většinou vím stejně houby jak z televize tak z hraného levelu. Jsem to sem musela napsat jako další druh šílenství :-) Šárka
Vloženo: 02.04.2014 19:57:29
Bohužel, takto snadné to nebude... Doplnil jsem text novinek, aby to bylo více zřejmé. Nepůjde kopírovat ani celou hru, ani data z jedné hry do druhé. Každá instalace hry bude mít svůj unikátní identifikátor (generovaný při instalaci hry) a tím budou šifrovány pracovní data hry (save soubory, účty uživatelů atp.).
Je to totiž jediná možnost, jak zamezit podvodům s rekordy, aby si někteří "hráči" nemohli vzájemně posílat data hry. Vím, že pro poctivé hráče to může být omezení, ale momentálně mě nenapadá žádná jiná možnost, jak to udělat jinak.
(Teda napadá, ale více info přes mail.) Autor
email:
Vloženo: 02.04.2014 22:35:10
ahojky, tak nevim,, ale nejak je to cele zamotane..... Autor sice hru zabezpeci ruznymi prvky, ale to nic nezabrani tomu, abych si na jinem pc nahral tu samou verzi quadrax a hral, trenoval a az udelam level, tak pujdu na pc , ze ktereho posilam data autorovi a udelam ten level levou zadni. Pokud chce nekdo podvadet, tak si stejne cestu najde. Podle mne to je uplne zbytecna debata, kdo jak hraje, a na kolika pocitacich. Osobne si myslim, ze vetsina hracu quadraxu ma nainstalovanou tu samou verzi na vicero pocitacich a hraji ji. Nevidim na tom nic divneho. I kdyz prijdu na reseni a pak to rychle odehraji na pc, ze ktereho posilam data, tak na druhe strane zase jiny hrac muze prijit na uplne jine reseni, s mene kroky, rychleji a treba i prijde na chyby v levlu.
Ale, posilani dat jinym hracum, navody , jak co vyresit , to je neco jineho, to pak ani tu hru nemusi hrat, kdyz hraje podle presnych navodu. Rikam, dejte si ruku na srdce, nepotrebovali jste nekdy nakopnout, pomoct, treba jen mala napoveda? To by melo byt dovoleno, prece jen jsme lidi a kazdemu to nemysli stejne, nekomu rychleji, nekomu pomaleji. A s tim testerem, mel by mit druhou sanci, preci jen to dela ve svem volnem case , a urcite to neni lehka prace. Tak zatim Martin
Vloženo: 03.04.2014 01:21:44
Ahoj Martine, plně s tebou souhlasím i když sám hraji jen na jednom PC tak vím, že mnoho hráčů používá více PC, ale ještě jsem neslyšel, že by někdo někomu posílal svá data.
Na to přece úplně stačí (jestli někdo takto Q hraje) nascreenovaná cesta, podle které tento "hráč" celý level lehce zvládne a nevím jak by toto mohl Crusi ošetřit.
Ano souhlasím, že podle rozšířené statistiky je možné provést analýzu jak každý hráč příslušný level prochodil než našel cestu.
Zcela evidentní je, že většina hráčů hraje poctivě a malé nakopnutí či komunikace mezi hráči přece není na škodu a zcela otevřeně mohu sdělit, že zatím není ani jeden hráč (který QVIII celou dohrál) aniž by někde něco nekonzultoval s dalšími hráči, včetně mne.
Je to přece jenom nejtěžší logická hra na světě a menší postrčení či jen nepodstatná zmínka o postupu, druhého většinou dostatečně nakopne a level sám dokončí. Kája
Vloženo: 03.04.2014 10:07:35
Příspěvek smazán
Vloženo: 03.04.2014 11:38:31
PanTau - největším paradoxem na této situaci je však skutečnost, že na internetu existují jisté webové stránky (na ně již v dávné minulosti upozorňoval Gusta), kde najdeš nepřeberné množství informací o jednotlivých levelech všech Quadraxů, s kterými ani pan Crusi není schopen nic udělat, jen je možná trochu eliminuje. Kája
Vloženo: 03.04.2014 12:05:04
Příspěvek smazán
Vloženo: 03.04.2014 12:09:54
Co to tady píšeš za bludy?
Sám víš, že jsme spolu již vícekrát komunikovali a naposledy jsi mne kontaktoval 25.3.2014 s dotazem:
Dobrý deň,
neviete náhodou, či level 11 v QVIII má nejaké kratšie neplánované riešenie, alebo či tam nieje náhodou nejaký špinavý trik, pretože nech sa snažím akokoľvek, tak pod 437 krokov to neviem dať. Ale neprezraďte mi to konkrétne, aby som rekord mohol poslať do tabuľky. Možno bude stačiť, ak mi prezradíte trik o ktorom možno neviem, alebo keď budem vedieť, že sa hlavná pointa dá obísť, tak ma to môže nasmerovať a budem hľadať iné riešenie.
A já ti odpověděl:
Žádný trik tam není, vše potřebné se musí udělal tak jak se má udělat a nedá se to obejít, takže se pouze a jenom jedná o logické uspořádání kamarádů a jednotlivých sekvencí.
Zdraví Kája.
Na což jsi přiznal:
Ďakujem za objasnenie. Som myslel, že úporná snaha mi bude stačiť, ale nemám na to, taká je pravda. Sa s tým budem musieť zmieriť alebo vylepšovať svoje skúsenosti.
No a já opakoval pořád stejnou písničku:
Jojo pořád opakuji stále stejnou písničku - praxe dělá mistra i když někdy i mistr nepřijde na to co vymyslí druhý mistr.
Zdraví Kája.
A výše uvedené nazývám komunikací, která může hráči s mnoha zkušenostmi pomoc k ekonomickému vyřešení levelu. A pokud taková komunikace probíhala mezi předními hráči tak na tom nevidím nic lidsky nespravedlivého a matematicky chybného. Kája
Vloženo: 03.04.2014 18:48:13
Příspěvek smazán
Vloženo: 03.04.2014 21:38:40
Ano chápu tvé stanovisko, ale já si pořád myslím, že se nejedná o život ale o hru, kde nějaké výsledky nejsou vůbec směrodatné a důležité. Nejdůležitější je přece radost ze hry jako takové a vzájemná podpora v rámci malé komunity hráčů (vždyť je nás tak strašně málo) ať mírným hecováním (nové rekordy) či komunikováním o zajímavých cestách apod. Jenže poslední dobou se z fóra vytratila dobrá nálada a podpora druhých hráčů. To na fórech QIV a QVI se ještě mohlo mírně radit, ale pak se to vše postupně vytrácelo. Kája
Vloženo: 04.04.2014 13:27:15
Ahoj Martin,
len maličký rozdiel - ja som si na druhom PC hru neinštaloval, len som si prenášal data, ale tým pádom som na druhom PC nemohol inštalovať nové verzie hry po opravách (upgrade), to mi však vôbec nevadilo. Išlo mi len o praktickú stránku a snahu stráviť pri hre čo najviac času. Dušan
Vloženo: 03.04.2014 13:24:54
Ahoj Dusane,
me vubec nezajima, jestli si nekdo nahraje quadrax na vicero pocitacu, to je jeho vec, a jestli podvadi, tak to je take jeho vec. Jde prece o hru, a pokud hrac opravdu hraje poctive, tak ho nejvice potesi, ze ten ktery level vyresi sam , a nejaky zapis v tabulce , komu na tom sejde. Jiste, ze je tam urcite soupereni, ale dokazi se stoprocentni jistotou rici, ze je spoustu hracu, kteri si hru stahnou, naistaluji, hraji a vyresi vsechny levely, a ani je nenapadne poslat jejich data autorovi. Mozna bychom se divili, kolik by pribilo novych rekordu. I ja sam to hraji spise pro pobaveni, abych trosku zamestnal mozek, a tak. Martin
Vloženo: 04.04.2014 03:55:14
Ahojky všem hráčům,chtěla bych se všem omluvit za situaci,která nastala a moc mě to mrzí,ale bohužel nejde to vzít zpět.Kája testoval level 10 no a v zoufalstí hledání nových a nových cest mě požádal jestli bych mu neporadila a já v dobré víře jsem na to přstoupila . Ani mě nenapadlo,že by s toho vznikl takový -to problém.Ještě jednou se Všem omlouvám a doufám ,že se to kladně vyřeší. Nechtěla bych aby hráči přišli o skvělou hru. maja
Vloženo: 27.03.2014 19:52:37
Příspěvek smazán
Vloženo: 28.03.2014 04:28:43
Tiež súhlasím s PanTau... bolo by nespravodlivé aby som niečo vyčítal Maji, pretože nemôže za to, že jej Kája poslal testovaciu verziu hry. Samozrejme pokiaľ sa tá testovacia verzia nešírila aj ďalej. ado
Vloženo: 28.03.2014 09:48:44
Ahoj všichni, je mi líto, že se přihodila taková věc, ale myslím si, že to bylo myšleno dobře, vlastně pro nás všechny postižené Quadraxem, vždyť bez testování by hra nebyla. A dovedu si představit to tápání, když se člověk nemůže hnout z místa a nevěřím, že se to tomu, kdo hraje Quadrax nestalo. Doufám, že čas emoce uklidní, vše se v dobré obrátí. Vždyť by bylo škoda vynaložené práce. Šárka
email:
Vloženo: 28.03.2014 14:45:47
Ano. Jak už jsem napsal v mailech tobě i Kájovi, vše se dalo řešit zcela jinak. Vše jsme mohli vyřešit jako lidé. Úplně stačilo, aby se Kája - po dotazu jestli jsi ochotna mu pomoci s testováním - na mě obrátil a navrhl, že třeba budeš pomocný tester. Pokud bys ty souhlasila s podmínkami testování a funkcí testera, tak bych proti tomu VŮBEC NIC NEMĚL! - naopak bych byl rád, neboť dva testeři jsou pochopitelně vždy lepší, než jen jeden. V klidu byste mohli společně testovat QX a konzultovat jednotlivé levely.
To se ale, bohužel, nestalo. Místo toho jste se domluvili "za mými zády". Kája ti neoprávněně nahrál plnou testovací verzi hry a celá situace byla ještě "vylepšena" vaším přístupem "hlavně ať se to Pepa nedozví". A asi bych se to asi ani nedozvěděl, kdybych náhodou při práci na Kájově PC (přes vzdálenou správu) nezahlédl omylem otevřený program s maily., který mel Kája v tom okamžiku spuštěný. I jeden jediný pohled na záhlaví mailů a fragmenty textů mě stačil k pochopení celé situace. Jak zní jedno staré pořekadlo - "to co jste viděli, nedá se odvidět".
Mám otázku - (a to platí hlavně pro Káju) - jak byste se cítili, že jste mi o tom, co jste provedli, neřekli? (Kdybych to nezjistil.) Co by říkalo vaše svědomí na to, kdybych se ptal na konkrétní otázky o tom, zda někdo "náhodou" neposlal hru dál? Co by mi "do očí" tvrdil Kája, kdybych se ho zeptal, zda řešení levelů s někým nekonzultoval, či někomu nezkopíroval testovací verzi? Co byste mi odpověděli. Lež?
Položte si sami sobě otázku jak se asi můžu já osobně nyní cítit. Podvedený? Ojebaný? Obelhaný?
Nebo máte nějaký jiný nápad, jak danou situaci, která nastala, řešit? Budu rád, když se k tomuto textu oba veřejně vyjádříte - stejně tak budu rád i za jakékoliv názory ostatních hráčů Quadraxu...
Autor
email:
Vloženo: 28.03.2014 18:01:14
Ano vím, že jsem zklamal tvou důvěru, ale skutečně to vzniklo z toho titulu, že když jsem se tě ptal zda by mi někdo nemohl pomoc, tak jsi mne odbyl slovy "oslovil jsem všechny" a když jsem se tě výslovně zeptal zda by mi nemohl pomoc bývalý tester "Nightmare" tak jsi rovněž odsekl, že není tester QX, proto jsem posléze za tvými zády poprosil Máju. Jeden člověk to prostě, od nastavené složitosti QVIII, není schopen zvládnout. Důvěru mohu získat jedině tím, že mi dovolíš pokračovat v testování společně s Májou (pokud bude souhlasit), ale o tom se musíš rozhodnout ty a skutečně by byla velké škoda to celé zahodit. Kája
Vloženo: 28.03.2014 18:39:38
Jo a jednalo se výhradně jen o 10 level kdy jsem našel 8 rozličných cest, které jsi mi postupně omezoval vždy novou variantou a zkrátka jsem už z toho byl zoufalý a hledal nějakou další inspiraci. Kája
Vloženo: 28.03.2014 18:49:13
Ahojky,já už nevím co bych měla napsat na svou obhajobu .O práci testera nevím nic v danou chvíli jsem vůbec neměla pocit ,že někoho podvádím,ale že pouze můžu pomoct svému kolegovi hráči. maja
Vloženo: 28.03.2014 18:59:14
Proto také většina výtek není směřována tobě - vím, že jsi spoustu věcí nevěděla, (že testování má přísná pravidla, stejně jako vývoj jakéhokoliv jiného software) a že jsi do toho spadla tak trochu ne z vlastní vůle. Ale musela jsi jistojistě tušit, že něco není v pořádku už jen ze stylu Kájovy komunikace - "nesmí se to nikdo dozvědět", "hraj v ostré verzi level tak, ať to není nápadné že znáš řešení - hodně tam toho nachoď" atp. Nemám pravdu? Autor
email:
Vloženo: 28.03.2014 19:54:33
Ahoj autore, Ja si myslím, že Quadrax hra je veľmi ťažká hra,aspoň čo sa týka Q8-myslím si, že sú tu dosť skúsený hráči ,tak ako som Ti písala, že môj názor je taký ,že by si mal spustiť hru a sami hráči by Ti ju otestovali, veď si spustil aj Q8 , tuším od 60 levelu bez testovania a zvládli sme to, tak by si to mohol skúsiť aj takto, a skús sa pozrieť na túto situáciu očami hráča a nie autora, keď si už bezradný a nevieš si rady. jarka
email:
Vloženo: 28.03.2014 19:25:38
Právě že Quadrax VIII byl svým "neotestováním" od levelu 60 výše naprosto jednoznačně poškozen, spousta levelů byla degradována a moje práce s návrhem jedinečných point přišla mnohokráte totálně vniveč. Věř mi, že s vývojem nejen her mám dlouholeté zkušenosti a není za žádných okolností přípustné oficiálně vydat absolutně neotestovanou hru/program. Vzhledem k tomu, že se navíc jedná o úplně nové programové i grafické jádro, tak by případné chyby enginu značně poškodily pověst Quadraxu jako hry, která nemá se svým během na jakémkoliv systému téměř žádné problémy. Také by nemohlo existovat žádné soutěžení na kroky, navíc po každé zjištěné chybě by si VŠICHNI hráči museli provést kompletní upgrade hry a hrát spoustu levelů znovu, a znovu a znovu - atp. atp. Je to naprosto nerealizovatelné. Autor
email:
Vloženo: 28.03.2014 19:47:34
Ja navrhujem, aby sa Kája úprimne ospravedlnil za porušenie pravidiel testéra a aby sa spravila hrubá čiara za tento ním spôsobený incident. Predsa sa nezosype QX ako jeho predchodca, to by bolo veľmi velká škoda! Hlavne by to bola zbytočne zabitá práca. Navrhujem aby obidvaja vykonávali funkciu testéra a druhý krát aby sa nič podobného neopakovalo. To je len môj osobný názor na danú problematiku. Viem, že o tom musí rozhodnúť sám autor a dúfam, že sa rozhodne správne
ado
Vloženo: 28.03.2014 20:06:41
Ahoj Autore a všichni ostatní, vysvětlování psaním je obtížnější než mluvení, tak nevím, jak se mi povede vyjádřit, co chci říct. Chápu, že jsi se cítil podvedený, naštvaný. Podle toho, co čtu v dalších příspěvcích, došlo mezi tebou a Kájou k nějaké výměně názorů, která nevedla k žádnému zdárnému konci, Kája v dobrém úmyslu ji vyřešil tak, jak ji vyřešil. Pořád věřím tomu, že to bylo pro dobro všech ostatních hráčů a i vlastně pro tebe, protože kdyby se testování nedokončilo, hra by nebyla a my bychom se nepotili u řešení. Nevím proč, ale myslím si, že to je jeden z důvodů, kvůli kterému Quadrax vymýšlíš, představa jak momentálně cca 1700 lidí dumá, remcá, vrtí nad svojí neschopností hlavou atd. Možná to zlehčuji, ale myslím si, že ta hra sama o sobě tady je hlavně pro pobavení. Pevně věřím a doufám, že se potvrdí přísloví, či co to je, že chlapi rychle vzplanou a zase rychle vyhasnou a zase bude dobře. Vážně by byla škoda, aby veškerá ta hotová práce byla zbytečná.
Šárka
email:
Vloženo: 28.03.2014 20:24:06
Příspěvek smazán
Vloženo: 29.03.2014 00:54:11
Myslím si, že hraní mě musí i bavit, kdyby ne, tak už jsem skončila třeba v 8 levelu, nebo u QIII. Psala jsem, že psaním se dá hůř vyjádřit,co si myslím. Šárka
Vloženo: 29.03.2014 21:44:26
Příspěvek smazán
Vloženo: 30.03.2014 04:07:33
Tak to jsi šťastný člověk :-) Já dokážu být zaseknutá a raněná slepotou i týdny. Naposledy mě zlobil 58 level a pak toho divení, jak to, že mi to trvalo tak dlouho ... Šárka
Vloženo: 31.03.2014 13:54:15
Ahoj všetci a všichni,
keďže som Q-závislák ako viacerí z vás :) cítim povinnosť povedať svoj názor na preberanú tému. Nemyslím si že Kája jednal so zlým úmyslom, skôr chcel pomôcť Autorovi a nám všetkým aby bol QX skôr na svete. Pravdepodobne prišlo k zlyhaniu v komunikácii. Uznávam a rešpektujem Autorove práva a názory, ale tiež súhlasím s názormi niektorých z vás, že si treba vyjasniť situáciu, úprimne prebrať veci a pokračovať ďalej. Ja osobne si už neviem predstaviť jediný deň bez Q-čka a keby ste niekedy zaregistrovali, že nehrám znamená to že už som mŕtvy. Ale aj tak by som asi pokračoval v hre "tam nahoře" :) Držme si všetci palce nech sa táto situácia vyrieši ku prospechu všetkých. Dušan
email:
Vloženo: 29.03.2014 08:34:57
K žádnému "selhání v komunikaci", nebo "omylu" nedošlo. Závazky a pravidla pro testera jsou naprosto jasně daná - a to nejdůležitější a nejzákladnější z nich je, že tester nesmí za žádných okolností a pod jakoukoliv záminkou poskytnout jakékoliv informace z testovací verze třetí osobě. A to už vůbec nemluvě o posílání obrázků z levelů nebo snad kopírování celé testovací verze. Kája toto vše MOC DOBŘE VĚDĚL a se všemi podmínkami, které musí tester dodržovat byl velmi důkladně seznámen. Rozhodl se však tyto pravidla porušit. Tím kompletně ztratil moji důvěru a nic mě nemůže přesvědčit, že by obdobnou věc neudělal klidně znovu. Autor
email:
Vloženo: 29.03.2014 09:00:53
Myslím si, že by si mal Kája priznať svoju chybu a ospravedlniť sa Crusimu. A autor by mal nad tým porozmýšľať a prijať ospravedlnenie. Myslím si, že každý človek by mal dostať druhú šancu. Ak by Crusi udelil Kajovi druhú šancu mal by siKajá sakra premyslieť, či sa bude podobná sitácia opakovať. Mal by slúbiť, že nesklame autorovu dôveru už nikdy viac. Nejako sa to musí vyriešiť! ado
Vloženo: 29.03.2014 15:36:50
Příspěvek smazán
Vloženo: 29.03.2014 15:55:24
PanTau - nevím za co bych se měl omlouvat hráčům - vše jsem dělal pro vás hráče a pro dobro testování QX - snažil jsem se mnohokrát omluvil Crusimu, ale ten mou omluvu stále nepřijímá a okamžitě mě potrestal.
Ano veřejně jsem přiznal svou chybu a nabídl opětovnou pomoc, tak co bys chtěl ještě víc - mám si stoupnou někam na hambu či přímo k pranýři, aby si každý mohl hodit kamenem??? Kája
Vloženo: 29.03.2014 16:12:41
Ado díky za podporu a ano již několikrát jsem se Crusimu omluvil a opětovně mu nabídl svou pomoc, ale bohužel je to v jeho očích moc velké provinění (i když jsem to dělal v dobré víře pro dobro testování QX, ale nekonzultoval s ním tento postup a poprosil jsem sám Máju a pomoc) že mi asi nikdy úplně neodpustí. Kája
Vloženo: 29.03.2014 15:59:31
Tak som mrkol do Denníku... a myslím si že ten nápad testovacej verzie "závislej" na On-Line pripojení je dobrý aj keď to teda vyzerá že to bude dosť prácne ale zrealizovať sa to určite dá. Taktiež som rád že sa to nebude týkať "hráčskej" verzie lebo ja a myslím že aj niektorí ďalší hráči hráme Q-čko aj mimo domova napr. na dovolenke alebo v prá... ale to by som asi nemal hovoriť :)
Veľa zdaru a dík za pokračovanie vo vývoji Quadraxu X. Dušan
Vloženo: 30.03.2014 18:48:48
Nevím jestli jen mám jiné řešení, nebo je tam nějaká zkratka, ale level demoverze jsem udělal asi za 650 kroků
Accuphose