Načítám data, prosím počkejte...

 
 
 
  Fórum - volná diskuse o Quadraxu X

Upozornění - kvůli častým hackerským a spammerským útokům na toto fórum jsem musel zakázal v příspěvcích jakékoliv odkazy (tj. veškeré texty, co začínají na http, www, url, link atp.) V případě nalezení takovéhoto textového řetězce v příspěvku se příspěvek neuloží a po jeho odeslání se zobrazí pouze nápis "Přístup odepřen!". Pokud opravdu nutně chcete vložit nějaký odkaz na jiné webové stránky, nepoužívejte celou adresu včetně textu http... a úvodní www, pokud je adresa obsahuje, napište s tečkami mezi w (w.w.w.). Pokud bude odkaz v pořádku, opravím jej na plně "klikatelný" a správný.


Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41

Ahoj Crusadere (Autor) - sú nejaké pokroky vo vývoji QX ? - chodím na stránku dosť často a zatiaľ boli len debaty na Fóre. Určite by nás povzbudilo keby sme vedeli kam si pokročil, resp. čo plánuješ :)
Veľa zdaru prajem...
Dušan
Vloženo: 08.06.2014 16:11:21
Teď je bohužel období, kdy mám dost práce ve svém zaměstnání a tak na QX zbývá méně času, než bych chtěl. Taktéž se pomalu připravuji na letní expedici do exotické lokality a tyto přípravy také zaberou nějaký ten čas. Ale nemusíte se bát, na Quadraxu X se stále pomalu pracuje a brzy již opět uvidíte nějaké příspěvky v novinkách a v procentech dokončení různých částí hry. Především už konečně běží testování tak, jak jsem si představoval, takže snad začnou nabíhat i hodnoty procent u otestovaných levelů...
Autor
   email: Vloženo: 13.06.2014 14:21:05
Ahoj
Dík za info - dúfam že letní expedice bude inšpiráciou pre Quadrax XI ! :) - a neprezradíš kam sa chystáš ?
Ja idem na "letní expedici" do kúpeľov (Trenčianske Teplice) a samozrejme beriem aj noťas - mám totiž spoustu práce s Q-čkom :)
Dušan
Vloženo: 13.06.2014 16:39:01
Otázka - kdy a kde bude k dispozici tabulka?
"Tímto budu mít celkem dobrý přehled o veškeré činnosti testera/ú ve hře. A nejen já. Zjednodušená tabulka s jednotlivými logy daného testera bude veřejně přístupná všem hráčům, přímo na těchto stránkách. (Samozřejmě bez zobrazení kroků a časů v levelech a dalších citlivých dat). Takže každý bude moci vidět, jak si daný tester momentálně vede."

Kája
Vloženo: 17.06.2014 16:47:03
Po zvážení všech pro a proti jsem se rozhodl, že detaily testování nakonec zveřejňovat nebudu. Jediné, co bude zveřejňováno, je procento (tz. počet) finálně otestovaných levelů.
Autor
   email: Vloženo: 25.06.2014 14:10:21

Četl jsem deník vývojáře.
Je tam také napsáno , že "panáčci se nebudou moci na žebříku předejít jak tomu je v nižších quadraxech.
Bude to platit také při chůzi na rovině nebo do-se schodů případně při průchodu výtahem ?
sláva
Vloženo: 01.06.2014 10:19:54
Ne, bude to platit pouze na žebříku. Je to snaha o větší realističnost. I když je hra pouze "2D", je logické předpokládat, že v chodbách, výtazích ap. se postavičky mohou "míjet". Kdežto při lezení na žebříku, stejně jako v reálném životě, to prostě není proveditelné. ;-)
Autor
   email: Vloženo: 01.06.2014 12:53:40
Po svislém žebříku můžou dva lidé i v reálném životě lézt celkem snadno, čelem proti sobě, každý na jedné straně. Stejně, jako si lze představit, že jsou chodby dostatečně široké, si lze představit také to, že žebřík není přilepený hned na zdi. I kdyby se nedalo míjet takto, tak bych očekával, že hlavní hrdinové, kterým jde o život, snesou trochu nepohodlí a v nejhorším prostě přelezou přes sebe. Není realistické, že by raději umřeli hlady, než aby se tísnili ve dvou na jednom žebříku. Mohli by při tom lezení přes sebe vydat pár bolestivých zvuků, aby hráč pocítil nepříjemnost jejich situace :-)

Při chůzi na laně bude předpokládám také míjení zakázáno, protože tam teprve to je v reálu (skoro) nemožné.
?MM?
Vloženo: 02.06.2014 19:46:16
Děkuji za postřeh.
Při testování jsem žebříkovou situaci testoval a skutečně nelze jeden druhého na žebříku předejít či přelézt. Bohužel při chůzi po laně mne tato skutečnost vůbec nenapadla a tak jsem to netestoval a bohužel je tam chyba neboť kamarádi se na laně míjejí zcela snadno, což je situace v reálném životě možná snad jen v cirkuse. Doufám, že Crusi tuto mnou neotestovanou situaci ošetří obdobně jako na žebříku.

Kája
   email: Vloženo: 03.06.2014 08:26:46
Příspěvek smazán
Vloženo: 03.06.2014 11:57:58
K tomu lanu.

Pokud to bude jedno lano tak míjení je velmi obtížné - jedině v cirkusu artisté to dokáží.
Pokud to ale bude lanový most tak tam by míjení bylo možné - tam jsou minimálně dvě lana na sebou.
I toto ve 2D toto lze lehce rozeznat ( lano a lanový most ).

Třeba nakonec Autor udělá oboje , v některém levelu lano ( nelze se míjet ) a v některém levelu lanový most ( kde míjení bude možné ) - ionspiroval mě k tomu odkaz co sem dal Kája.

Ale nechme se překvapit.
Sláva
Vloženo: 17.06.2014 15:19:56
Jak už napsal PanTau, celá hra je jen kompromisem mezi reálným/nereálným chováním herního prostředí a postav. Na jednu stranu chci, aby se postavy pohybovaly víceméně reálně, na druhou stranu představa, že člověk utlačí kamenný kvádr se stranou 2m a váhou cca 20ti tun, je minimálně úsměvná. Je třeba brát v úvahu především to, že je to logická hra a nikoliv simulátor reality. ;-)

Ty provazy ještě zvážím, tohle mě opravdu nenapadlo... ;-)
Autor
   email: Vloženo: 03.06.2014 12:08:01
Bude mít nový zákaz míjení na žebříku nějaký význam pro herní mechaniku, nebo to má být jen zbytečné zdržování hráče? Pokud budou řešení po této inovaci stejná, jen prodloužená o to, že jedna z postav sleze na konec žebříku, tak mi to přijde jako krok špatným směrem, nehledě na to, zda má oporu v reálném životě. Jestli něco hráčům na Quadraxu vadí, tak to jsou spíš takovéto zbytečné obstrukce než nereálnost situací.

Nechceš zase zkusit demokratické hlasování? :-)
-MM-
Vloženo: 03.06.2014 18:37:27
Ano pamatuji si na level 19 z QVI kde jeden kamarád musel vylézt na žebřík a držet ho tím, že byl na něm (jinak by žebřík vyjel nahoru) pro druhé dva, aby se i oni mohli dostat nahoru k průchodu před exitem. I když se vlastně nemuseli předcházet tak z hráčského hlediska první držel, druhý přešel, třetí přešel a pak teprve dokončil výstup poslední. :-)

Kája
Vloženo: 03.06.2014 19:29:47
Příspěvek smazán
Vloženo: 03.06.2014 20:38:26
Nikdy to nemůže být časově stejné, když musíš udělat dvě přepnutí navíc :-)
Kája
Vloženo: 04.06.2014 11:47:35
Takže to opravdu je obstrukce :-) ... sice ne moc zdlouhavá, ale nic hře nepřidává. Kdybych nevěděl, že jde o vlastnost, pomyslel bych si, že to je chyba, rozhodně bych si neřekl "aha, na žebřík se vlastně dva nevejdou", když nikde jinde míjení nevadí. Prostě mi to tam moc nepasuje...
-MM-
Vloženo: 04.06.2014 18:33:05
Obstrukce to není, protože levely jsou stavěné a vymyšlené tak, aby to nikde nevadilo. A pokud se někomu zdá obstrukcí to, že se snažím o vyšší realitu pohybu postav, tak budiž... :-/
Autor
   email: Vloženo: 04.06.2014 20:20:24
Jak jsi psal výše -- je to logická hra, nikoliv simulátor reality. Každé pravidlo, nad kterým musí hráč přemýšlet, by mělo mít oporu v herní logice. V Quadraxu to tak u drtivé většiny pravidel platí, právě proto je to tak pěkná hra. Vesměs všechno, co hráč smí a nesmí, má hlubší význam a jde kolem toho postavit logický rébus. Řešitel pak má příjemný pocit, že si v rámci dostupných míst může dělat, co chce, a že jeho jediným protivníkem jsou skutečně jen ty důmyslně rozvalené ruiny podzemních pevností, nemusí řešit takové ty "hloupé" reálné potíže (hlad, vzduch, teplotu, infekce, ponorkovou nemoc). Realitou se některá klíčová pravidla dají obhájit (typicky třeba gravitace), může tudíž fungovat jako mírná nápověda, ale jinak si myslím, že není moc důležitá.
-MM-
Vloženo: 04.06.2014 22:39:53
Příspěvek smazán
Vloženo: 05.06.2014 00:39:50
Jakožto vývojář her si dovedu představit ledacos.
Svým příspěvkem jsem chtěl říct, že snažit se o přiblížení realitě nemá smysl. Není to kvalita, kterou hra potřebuje, naopak by jí to mohlo uškodit, pokud takové přiblížení nebude mít oporu v herní mechanice.

V podzemí bývá tma -- šlo by udělat, že hráč musí pravidelně zapalovat louč, aby viděl na cestu. Kdyby měl loučí neomezeně a jen by musel pravidelně mačkat nějakou klávesu, bylo by to sice reálnější, ale hratelnosti by to ublížilo. Bylo by to pravidlo, které nepředstavuje žádnou novou výzvu, jen obtěžuje. Podobně zbytečně (byť v menším měřítku) bude rušit nutnost přepínat mezi postavami kvůli zákazu míjení.

Něco jiného by bylo, kdyby existovaly rozdíly mezi postavami -- kdyby třeba nějaký druh silového pole pouštěl jen modrou postavu, nebo kdyby určitou páčku mohl přepnout pouze zelený hrdina. Pak by zákaz míjení stál za úvahu. Ale tímto směrem se Quadrax (alespoň zatím) nevyvíjí.
-MM-
Vloženo: 05.06.2014 17:39:02
QX bude mít tolik novinek které jsem ještě ani neprezentoval (a ani nebudu, protože jsou nachystané jako překvapení pro hráče), že nějaké lpění na tom, aby se postavy mohly na žebříku "přelézat", je naprosto bezpředmětné...
Autor
   email: Vloženo: 05.06.2014 18:11:50
Příspěvek smazán
Vloženo: 06.06.2014 00:28:25
Přechody mezi určitými druhy pohybů chybí nikoliv proto, že by to bylo pracné (prakticky u všech má Crusader nakreslené animace pro opačný přechod, hravě by je dokázal přehrát v obráceném pořadí), ale proto, že by to zdržovalo běh hry. Animace úmyslně není tam, kde postava reaguje na pokyn od hráče. Když chceš v QX přepnout páčku, chceš ji přepnout hned, ne čekat čtvrt sekundy, než se pro ni postava natáhne. Když chceš popojít, také bys chtěl vyrazit hned a ne až poté, co se postava plynule otočí správným směrem.
-MM-
Vloženo: 06.06.2014 11:36:10
Špatně jsi to pochopil - nesnažím se o větší realitu hry ale pouze o větší realitu/logiku pohybu postav. To je diametrální rozdíl. ;-)
Autor
   email: Vloženo: 05.06.2014 07:21:41
Ano na žebříku to chápu a rovněž si myslím, že něco podobného by mělo být i na klasickém provazovém mostě ve tvaru "V" bez použití jiných materiálů než lan a provazů. Tam se rovněž kamarádi mohou předcházet či míjet jen velmi obtížně jako na žebříku. http://ghana.tripzone.cz/fotogalerie/lanovy-most-v-pralese-6449 :-)
Kája
Vloženo: 05.06.2014 08:38:19

Ahoj Crusadere ( autor ) v dotácii uvádzaš účet 182355135/0600 to je česká banka. a nejaké iné. Ak máš účet v ČSOB ( myslím že maš) prosím ťa uveď ho tato banka sa nachádza v našom meste a viacerých mestách na slovensku. Chcem prispieť nejakou dotaciou na vývoj QX a možná že aj iný z SK a v ČSOB nemám problém. . Ďakujem
PENŤO
Vloženo: 11.06.2014 19:01:11

Dufam že QX sa bude môcť stiahnuť tak ako doterájšie Q a hrať bez pripojenia internetu. A on line budú hrať len testeri
dobre som to pochopil. jp
jpe
Vloženo: 04.06.2014 14:21:15
Samozřejmě... ;-)
Autor
   email: Vloženo: 04.06.2014 14:48:30

Nevim jestli ste si toho vsimli, ale na steamu je ted pokracovani puvodniho quadrax-u. Zatim greenlight, ale doufam, ze projdou.

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=264851019
martin
Vloženo: 03.06.2014 17:02:08
Martine určitě tam budou i nějaké zajímavé levely, ale srovnání s tím co vytvořil Crusi je asi jako srovnávat Trabanta s Lamborghini. Možná to bude vhodné pro mobil.
Kája
Vloženo: 04.06.2014 08:26:03

Ahoj Crusi.
Vzhledem k tomu, že ani měsíc od tebou vyhlášených demokratických voleb jsi se mi neozval, tak zde píši své postřehy.
Je smutné, že tak inteligentní člověk, který sám vymyslel vše potřebné pro realizaci zcela nového pokračování nejtěžší logické hry na světě v podobě QX a přitom není ochoten naslouchat připomínkám druhých. Vím je to Tvá hra, ale jak jsi sám psal děláš ji pro nás - pro hráče.
Nikdo s předních hráčů včetně mě nechápe tvé nepochopitelné chování a jsou velmi rozezlení, že s námi jednáš jako s nesvéprávnými puberťáky, kteří nemají právo ti do čehokoliv mluvit a přitom se jedná o hráče hodně nad 50-kou s mnohaletou zkušeností v Qudraxem.
Tvá reakce na mou chybu byla zcela neadekvátní a mimo jakékoliv chápání všech hráčů. Místo aby jsi se spojil s Májou a požádal ji zda by nemohla dělat pomocného testera, tak jsi rozpoutal zcela zbytečné divadlo, jak mne znemožnit. Jenže většina hráčů má úplně jiný názor na vzniklou situaci a dostali tě do velmi nepříjemné pozice.
Další zcela nepochopitelná jsou tvá paranoidní pravidla pro testování - ať již nejen mnou dříve okomentovaná tak i další, jako anonymita testera a možnost porady mezi testery až po dohrání všech levelů. Přitom jsi sám připustil, že by bylo prospěšné, kdyby testovali aspoň dva testeři společně.
Rovněž nikdo z předních hráčů nemá důvěru ke kvalitě testování od někoho o kom nikdo neví co vše v Quadraxu má za sebou a jaká je jeho kvalita jako testera či hráče, neboť nikdo s předních hráčů dnes o testování nemá zájem, protože každý tester skončil s urážlivou nálepkou - nespolehlivý - s dovětkem, že si musíš najít spolehlivějšího testera (kde jsi je najednou sehnal???). Takže veškerá tvá velmi náročná práce s vývojem QX skončí pravděpodobně jako nedostatečně otestovaný produkt k velké škodě nás všech.

Kája
   email: Vloženo: 11.05.2014 13:33:38
Neviem, či je vhodné zasahovať do tohto príspevku, a či sa niekoho nedotknem, pretože sa hovorí, iniciatívny blbec horší než triedny nepriateľ. Ale nedalo mi to a aspoň v krátkosti môj názor napíšem.

Kájo, tiež sa hovorí, trpezlivosť ruže prináša, myslím preto, že tvoja reakcia je unáhlená.

Nebolo časovo ohraničené dátum, kedy sa bude pokračovať vo vývoji a testovaní.

Taktiež treba rešpektovať, že Autor-Crusi nemá vývoj hry ako svoju hlavnú pracovnú činnosť, takže chodí aj do práce, a možná má teraz iné starosti, ako je realizácia Q10.

Nepatrím do popredných hráčov, ale ja osobne myslím, že 50% hlasovania bolo už akceptované a bol si vložený do tabuľky, čo je myslím dobrá správa ako pre teba tak aj pre hráčov, ktorých motivuješ svojími výkonmi k lepším výsledkom.

Nemyslím, že sa z hráčmi jedná špatne, bolo vždy odpovedané na otázky, za čo by sme ako hráči mohli byť vďačný, a veľa dobrých nápadov od hráčov bolo implementovaných do hry, pretože v iných takýchto produktoch sa nemá šancu spotrebiteľ či hráč informovať priamo z prvej ruky.

K reakcii, každý je len človek, a niekedy iný nereaguje tak ako by si niekto iný prial, ale v celku myslím, že komunikácia nie je špatná.

Nedá sa chápať všetkých hráčov. To tak funguje aj v živote, pochopíš konanie pedofila snáď, prípadne človeka, čo postupne pripraví o život svoje dieťa, prípadne partnera, partnerku, alebo rôzne iné situácie ?

Pravidlá nie sú paranoidné, tak si to autor predstavuje a buď to rešpektujeme alebo nie.

Začína sa mi to javiť tak, že táto reakcia môže mať za následok úplné zastavenie vývoja Q10, prípadne ukončenie komunikácie z hráčmi.

V každom prípade som za to, aby sa vrátila lepšia nálada, pretože takto sa to len táto zhoršuje a začína byť napätá situácia vo vzťahoch medzi hráčmi.

Možno sa mýlim, ale to je ľudské.
Staper
Vloženo: 15.05.2014 07:30:17
Peter toto jsi měl napsat jako samostatný postřeh a ne jako odpověď na můj odstavec, přesto ti něco napíši.

I přes skutečnost, že mne mnoho hráčů zrazuje od pokračování v testování, několikrát jsem se Crusimu omluvil za svou chybu a dál mu nabízel svou pomocnou ruku při testování, jak sám napsal v zadání pro demokratického rozhodnutí hráčů.

To že mne Crusi nekontaktoval a ani jinak nereagoval mne velice mrzí a je mi líto, že vše se ubírá tímto směrem.

Hra či level se dá restartovat a začít znovu, ale bohužel v životě něco takového lze jen pokud druhá strana přijme omluvu a vrátí se na začátek, což je mnohdy velmi obtížné uskutečnit.

Kája
Vloženo: 16.05.2014 12:26:02

Přeju všem krásné Velikonoční svátky a že je ten Velký pátek, kdy se mají plnit přání, tak si nebudu přát, abych konečně udělala level 61 v QVIII ;-), ale si přála bych si a snad ne jen já, ale podle hlasování i další hráči, aby Kájovy rekordy byly zase zpátky.
Šárka
Vloženo: 18.04.2014 17:55:28
Příspěvek smazán
Vloženo: 18.04.2014 23:59:50
Je to, bohužel, tak. Momentálně mám fůru práce ve svém zaměstnání. Ale příští týden už by to mělo být volnější, tak zkusím dodělat všechny resty...
Autor
   email: Vloženo: 19.04.2014 18:41:40
Ahoj, děkuji za splnění přání a vrácení Kájových výsledků do QVIII. Ale asi jsem neskromná ženská, nebo zvědavá, možná jsem si bod 2) špatně vyložila ( přeberte si to každý jak chcete :-) ), já ten dotaz pochopila tak, že Kájovi budou doplněny rekordy i v těch dalších předchozích Quadraxech.
Šárka
Vloženo: 02.05.2014 21:40:01
Ano, budou, ale teď jsem o víkendu pryč tak to budu dělat až v neděli večer nebo příští týden...
Autor
   email: Vloženo: 04.05.2014 12:36:33
:-) děkuji/me
Šárka
Vloženo: 04.05.2014 15:54:16

Všiml jsem si,že v nižších quadraxech není na tento přímý odkaz. (je jen Q3-Q9 ).
Je to z toho důvodu,že tento je ve vývoji ?

PS. Kájovi přeji,aby se vrátil nejen do rekordů ale i jako tester pokud si na to troufá.

Sláva
Vloženo: 28.04.2014 13:06:08
Jen jsem prostě byl línej to všude doplnit... ;-) Ale už jsem to udělal.

Mimo jiné jsem konečně i doplnil resty v zapisování rekordů v QVIII a obnovil Kájovi rekordy tamtéž.
Autor
   email: Vloženo: 29.04.2014 10:11:38

Jelikož nová testovací verze bude brzy na světě, znovu začne testování. Naštěstí už se mi ozvalo pár lidí, takže o pozici testera už je víceméně postaráno. Vzhledem k situaci v minulých týdnech jsem však dostal spousty mailů a názorů na to, co se stalo.

Protože však Quadrax X tvořím pro vás - pro hráče, tak to tentokráte zkusím udělat demokraticky a dám na váš názor. Dvě otázky, na které bych chtěl od vás vědět odpověď (ANO/NE) tedy zní:

1. Mám Kájovi odpustit a znovu ho přibrat do vývoje hry (testování)?
2. Mám mu vrátit zpět dosažené rekordy z předchozích Quadraxů?
Autor
   email: Vloženo: 11.04.2014 09:26:52
Bod 1 - ANO
Bod 2 - ANO
a pokud máš nového testera, napiš, kdo si troufá.
Mlena
Vloženo: 11.04.2014 14:38:37
ad 1) odpustit ano a jestliže má Kája chuť se do toho pustit ano :-)

ad 2) ano, určitě, vždyť jeho výsledky "dokopaly" spoustu dalších hráčů k vytvoření lepších výsledků a navíc po tolika letech mi tam jeho jméno chybí
Šárka
Vloženo: 11.04.2014 16:47:40
Obidva body ANO - zastávam názor "mierového spolunažívania" :)
Som rád že sa našli ďalší testeri a tiež by ma zaujímalo, kto bude testovať ?
Dušan
   email: Vloženo: 11.04.2014 16:53:47
Jména testerů zůstanou v anonymitě až do vydání hry. (Respektive do ukončení testování). Samozřejmě, že potom se dozvíte, kdo všechno hru testoval. ;-) Navíc budou ve hře uvedeni jako testeři...

Jakákoliv komunikace mezi jednotlivými testery je v první fázi vývoje hry nežádoucí a je zakázána (a to až do okamžiku, kdy budou všechny levely označené jako finální), aby se zamezilo vzájemnému ovlivňování nacházených cest a řešení při testování. Naopak, po ukončení této první fáze nastoupí fáze č.2, kdy testeři spolu budou moci konzultovat svoje řešení a zkoušet nalézt chyby či jiné cesty v už "otestovaných" levelech na základě kombinace vlastních poznatků a vlastních řešení neplánovaných cest.
Autor
   email: Vloženo: 11.04.2014 17:36:15
OK - akceptujem.
A ten spôsob testovania vyzerá zaujímavo a zrejme to zvýši účinnosť.
Prajem Tebe aj všetkým testerom veľa šťastia a vopred ďakujem všetkým za nezištnú a obetavú prácu.
Dušan
Vloženo: 11.04.2014 17:57:43
Jména testerů anonymní chápu.
je též anonymní jejich počet ?
arny
Vloženo: 28.04.2014 16:06:39
I já jsem pro odpuštění- oba body
Alena
Vloženo: 11.04.2014 17:59:25
1 - ANO
2 - ANO
ado
Vloženo: 11.04.2014 20:44:14
Bod 1 -určite áno a Bod 2-tiež sa pripájam,že áno.A tiež si myslím ak má chcenie pokračovať v testovaní tak mu to umožni,veď má už nejaké skúsenosti s tým a je vynikajúci ako hráč ,preto som za to aby si mu to umožnil
jarka
   email: Vloženo: 11.04.2014 21:01:09
Oba body ANO
maja
Vloženo: 11.04.2014 22:09:02
ahoj Crusi
i ja jsem pro obe " ano" , jiste jsi udelal spravnou vec.
Martin
Vloženo: 12.04.2014 01:25:14

DĚKUJI VŠEM ZA VYJÁDŘENOU PODPORU - VELICE SI TOHO VÁŽÍM A JEŠTĚ JEDNOU DĚKUJI :-)

Zdraví Kája
Kája
   email: Vloženo: 12.04.2014 08:12:01
Pripájam sa k hlasovaniu a tiež k obom bodom jednoznačné áno...
Staper
Vloženo: 12.04.2014 12:11:21

Prajem všetkým hráčom ako aj autorovi príjemnú veľkú noc.
Tiež som za to aby sa Kájovi odpustilo.
PENŤO
   email: Vloženo: 21.04.2014 15:14:22

Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41


© 2000-2015