Upozornění - kvůli častým hackerským a spammerským útokům na toto fórum jsem musel zakázal v příspěvcích jakékoliv odkazy (tj. veškeré texty, co začínají na http, www, url, link atp.)
V případě nalezení takovéhoto textového řetězce v příspěvku se příspěvek neuloží a po jeho odeslání se zobrazí pouze nápis "Přístup odepřen!". Pokud opravdu nutně chcete
vložit nějaký odkaz na jiné webové stránky, nepoužívejte celou adresu včetně textu http... a úvodní www, pokud je adresa obsahuje, napište s tečkami mezi w (w.w.w.). Pokud bude
odkaz v pořádku, opravím jej na plně "klikatelný" a správný.
Crusader, poznamka ku Quadrax 10 level 12: level je riesitelny aj ak by sme mali k dispozici o jeden kvader menej, a to bez ohladu na to, akeho typu by bol. Level sa da vyriestit aj vylucne bez jedneho praskaveho kvadra alebo hocijakeho ineho. Navrhujem vam, aby ste pripadne vytvorili novy podobny rozsireny level. Stacilo by upravenie pôvodneho, vytvorenie novej casti v tom leveli, v ktorej by bolo nevyhnutné nejako spotrebovat ten kvader navyše.
neni podstatný
Vloženo: 27.10.2017 14:01:13
Chci stáhnout quadrax10techdemo 1 a 2 z quadrax 10, jak to udělat? Aléxia
thank you for link, please link all demos, the demo of quadrax x, and all the other demos that you removed from the site, and also from Q5Eff.exe, I have room and I lost the editor Q5eff. thanks. I'm very much a fan of the game and wanted to try out all levels where Q5Eff and Q10eff meet? Where are the levels made by fans? you're just brilliant, Congratulations on the best puzzles in the world. Aléxia
Vloženo: 19.10.2017 02:09:16
Ahoj Crusadere, možná je Q3 zastaralá a primitivní hra, jak říkáš. Já si myslím, že je nedílnou součástí série a mám na ní pěkné vzpomínky. Pamatuji si, jak vyšla před lety v Levelu. Tehdy ještě na CD. Je možné, že dodnes toto CD někde mám. Byl jsem ještě na základce, ale z těch her, co kdy vyšly v různých časopisech, jsem na ní nezapomněl. Dodnes si pamatuji ty napínavé večery při procházení jungle a chrámů. Tehdy jsi mi přinesl trochu jiný pohled na herní dobrodružství. Jako autor hry jsi byl pro mě záhada. Nenapadlo mě hledat Quadrax na internetu. O dnešním připojení jsem si mohl nechat zdát. Měl jsem vytáčené připojení přes telefon. Cokoliv velkého stáhnout z internetu bylo na dlouho a drahé. Stránek Quadrax III Revision jsem si všiml někdy kolem roku 2005, možná později. Už je to dávno. A hrál jsem znovu. :-D Když jsem hrál Quadrax poprvé, bral jsem to tak, že prostě ty dva prcky musím zachránit. :-D Dodnes je pro mě důležité, že ta hra nese nějaký příběh a já za ně děkuji a přeji mnoho energie do dalšího tvoření. S pozdravem Izolant. Izolant
Vloženo: 10.06.2017 10:54:06
Tak po delší době zase taky něco napíšu. Neaktivní ve hře jsem rozhodně nebyl a už vím jak tu 10 zvládnout, nicméně ten pohyb a posloupnost kláves mě asi zabije. Jsou to už tisíce pokusů, viděl jsem to i v reálu, vyměnil několik klávesnic a tři ntb, ale nic:-))), prostě tam ten můj člobrda nevyleze:-) Jednou to ale dám a se zvyšující se hranicí odchodu do důchodu moje šance rostou:-))) Nejinteligentnější hra, která zatím je a díky za ni. Navrhl jsem, aby se stala součástí výběrového řízení na post ve firmě, celkem to funguje a dost to uchazeče třídí
nejen myšlenkově, ale i charakterově. skrob
Vloženo: 29.05.2017 20:50:59
Ahoj, zrovna v levelu 10 není ještě žádný extra arkádový pohyb potřeba. ;-) Děláš to skutečně správně? ;-) Ten level vyřešilo bez většího problému spousta hráčů, tak jestli ses neupnul na nějaké špatné řešení....
Autor
email:
Vloženo: 29.05.2017 21:44:48
Je to o tom pohybu pod padajícím kvádrem, ale to se podá, už jsem to viděl, možná to bude tím červeným, zkusím zelenýho:-) skrob
Vloženo: 29.05.2017 21:57:21
Ahoj skrob. Mňa by zaujímalo, ktorý Q ste dali hrať uchádzačom o to pracovné miesto a o akú pracovnú pozíciu vlastne ide? A koľko levelov museli prejsť? Mohol by si to všetko nejako detailnejšie opísať?
PanTau
Vloženo: 31.01.2018 20:19:57
Ty Crusadere, jen tak zběžně jsem si přečetl Tvůj "deník vývojáře", máš tam jednu chybu - že pohyb postavičky v tom "gifu" je - thraný - řekl bych, že by tam mělo být spíše - trhaný...))) - ale to je samozřejmě jen sranda, že to zmiňuju, to jsem říct nechtěl. Chtěl jsem říci pouze to, že je zde vidět obrovský pokrok v tom všem, co a jak děláš v této hře. Fakt jako - je to opravdu neuvěřitelné, co všechno "může" programátor vytvořit, když má k tomu tolik invence jako máš Ty a tolik podpůrných programů, které pak může použít k tomu, aby mohl vytvořit takovouto hru. I přesto si ale myslím, že Quadrax 3, který Jsi tvořil kdysi dávno podle mě není "méně" hodnotný, než tento poslední. Řekl bych že to bude v jednom z mnoha důvodů i ten důvod, že jak tam i tady - je podstatné to, aby člověk přišel na to, jak to "udělat", aby se dostal do cíle. A myslím, že level, který bude na pohled vypadat jednoduchý, ale v posledu bude velmi těžké přijít na tu "fintu", bude možná mít větší "cenu", než level, který bude náročný na chození, ale nebude mít nějakou výraznou složitost, prostě to bude spíše o tom chození a mačkání. )))))), jsem se zase rozepsal co?....))))) . No nic, přeji Ti, ať se Ti stále daří, tak jako doteď - doufám, že se Ti daří stále tak dobře, jako i před mnoha lety, pokud ještě lépe, tak to je fajn... měj se co nejlépe to jen jde. Zdraví Vlasta. Vlasta
Vloženo: 04.05.2017 21:31:51
Díky za přání. Nápadů a inspirací mám stále dost. Bohužel, ne už tolik času je všechny zapracovat do her... Co se týče Quadraxu III - tak tam nejen že je grafika poplatná době vzniku, ale hlavně mým tehdejším (ne)znalostem a možnostem. Samozřejmě, že složitosti levelů nijak neubírá, ale přiznejme si to otevřeně - je prostě už děsně zastaralá a primitivní.
Autor
email:
Vloženo: 05.05.2017 20:05:26
Ahoj gameři. Daří se Vám koukám dobře, mnozí mají hotovo, mnozí cestují ještě v dalekých krajích, přeji všem a't se máte dobře a všechno v pohodě a v klidu. Říkal jsem si - aspoň něco sem písnu..... po těch pár letech....))))V. Vlasta
Vloženo: 04.05.2017 11:47:19
No jo, to ale musíš už do jiného fóra :-), tady tě už asi nikdo nezná, už si trápíme hlavy v QN, tobě Q-čko vůbec nechybí ? Šárka
Vloženo: 27.08.2017 20:35:31
Keď som hral QVIII Ep. 1, tak vtedy tam na fóre bolo zaujímavo - sme sa naťahovali so skalnými quadraxákmi - spoznával som hráčov, bojoval som o fľašky čo som mal získať ak dokončím Ep. 1 a dorovnám kroky. Aj to varovanie veľkým červeným písmom hneď po spustení QVIII pridalo do atmosféry... No a toto QX je také relaxačné, žiadne vylomeniny sa nedejú... PanTau
Vloženo: 16.01.2017 17:11:11
Za koľko máš tu lev 10? Vidím že tých prvých 9 máš výborne hlavne časove. Neviem ako ti poradiť v tej 10. PENŤO
email:
Vloženo: 18.01.2017 14:08:09
Okolo 30 krokov mám navyše v tom leveli 10, ale ešte som sa nevzdal. Avšak momentálne nehrám vôbec - robím niečo iné, a ide len o kroky v tom leveli 10 a tam je zbytočné radiť, lebo stále viem pokračovať v hre. Som v leveli 12 - ten som ani nezačal. Level 11 som tiež dorovnal krokovo...
Chcel som si spraviť "modrý stĺpček" v rekordoch, ale také ľahké to nebude, myslím, že to nikdy nedokážem...
PanTau
Vloženo: 18.01.2017 18:09:51
Tak ti prajem šťastie v ďalšej hre Penťo
Vloženo: 22.01.2017 09:39:32
Level 10 je príliš náročný na vylepšovanie krokov, asi to vzdám. Príliš veľa možností tam je, a ich odskúšanie je zdĺhavé. Dôvtip mi tam už veľmi nepomôže, skôr by som potreboval rýchlo testovať tie možnosti, ale to sa pohodlne nedá a pracne zdĺhavo to skúšať nieje vôbec zábavné... PanTau
Vloženo: 06.01.2017 00:39:18
Aj by som ti nejako pomohol ale vôbec neviem kde potrebuješ postrčiť asi už vylepšuješ kroky. PENŤO
Vloženo: 09.01.2017 16:39:28
Áno, už kroky, levely 1 až 9 sa mi celkom vydarili, ale ten 10 je buď ťažký alebo to robím zle alebo neviem nejaký trik. Zatiaľ som sa nevzdal. Vtedy sa mi najťažšie vylepšujú kroky, ak v leveli treba "dolovať" kvádre. PanTau
Vloženo: 09.01.2017 17:10:10
Zdravím, mám jeden technický dotaz. Po letech jsem se vrátil ke Quadraxu začal rovnou desítkou. V levelu 6 jsem zjistil, že spadne-li kvádr na propadávající se podlahu, tak se propadne, pokud se ale po pádu po ní rychle posune, podlaha se pod ním dál nepropadává. Docela mě to překvapilo, protože pod postavou se propadává v každém případě. Je to tak v pořádku? V pravidlech jsem to takto podrobně nenašel. Level 6 mi zabral díky této neznalosti několik hodin a kdybych na to nepřišel náhodně asi bych to vzdal ;-) Pavel
email:
Vloženo: 28.12.2016 23:48:26
V QX je, oproti předchůdcům, několik typů propadel s rozdílnými vlastnostmi. A všechny jejich vlastnosti jsou pochopitelně v pořádku. ;-)
Autor
email:
Vloženo: 29.12.2016 00:41:59
Nakoukla jsem a uviděla :-) Gratuluji Věrko :-) Šárka