Načítám data, prosím počkejte...

 
 
 
  Fórum - volná diskuse o Quadraxu X

Upozornění - kvůli častým hackerským a spammerským útokům na toto fórum jsem musel zakázal v příspěvcích jakékoliv odkazy (tj. veškeré texty, co začínají na http, www, url, link atp.) V případě nalezení takovéhoto textového řetězce v příspěvku se příspěvek neuloží a po jeho odeslání se zobrazí pouze nápis "Přístup odepřen!". Pokud opravdu nutně chcete vložit nějaký odkaz na jiné webové stránky, nepoužívejte celou adresu včetně textu http... a úvodní www, pokud je adresa obsahuje, napište s tečkami mezi w (w.w.w.). Pokud bude odkaz v pořádku, opravím jej na plně "klikatelný" a správný.


Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41

Nebude to i pro Android?
Android
   email: Vloženo: 12.11.2017 19:02:40
A proč? Abych se musel srát s úpravama nefunkčnosti při každé nové verzi Androidu? Abych musel řešit nekompatibilu některých zařízení? Abych musel řešit prakticky celýho podělanýho Androida?

Starší Quadraxy (III - VIII) běhají bez jakýchkoliv problémů s kompatibilitou na operačních systémech od Windows 95 po Windows 10. Tedy rámcově na systémech a zařízeních v rozmezí více jak dvaceti let. Bez problémů. Quadraxy X a Neverending pak běhají od Win XP až opět po 10.

Takže do doby, než Android nabídne TAKOVOUTO kompatibilitu napříč verzemi a podporu Direct X, tak nemá smysl pro něj uvažovat o jakékoliv verzi Quadraxu.

Autor
   email: Vloženo: 12.11.2017 23:58:00
Zdravím, škoda že stím je takový problém. Myslel jsem že to je třeba jen v kompilaci.
Android
   email: Vloženo: 17.11.2017 09:06:35
Taky by se to dalo třeba zpeněžit..aby Vám to za něco stálo, když Vás tak čtu..
Android
   email: Vloženo: 17.11.2017 09:08:45

V editori si chcem dat vlastnú napovedu, idem do adresara, otvorím scrollscz, napisem kratku napovedu v pspade alebo windows programe ( nie WORDe), neprekrocim 50 znakov na riadok (pspad jasne ukaze) ani ziadne iné pravidlá, ale nejde mi uložiť zmeny. Čo mám robiť?
Getula
Vloženo: 15.11.2017 15:37:54
Máš ve Windows nastavený vysoký level UAC a QXEFF zřejmě nainstalovaný do Program Files. Windows se při zaplém UAC brání změnám v podadresářích Program Files, pokud nejsou dělané s admin právy. Zkus proto Pspad spustit jako správce - pak by to mohlo jít. Ale stejné to bude s úplně všemi ostatními soubory...

Nejjednodušším řešením je nainstalovat QXEFF někam úplně mimo Program Files - tj při instalaci si zvolit jiné umístění.

Autor
   email: Vloženo: 15.11.2017 21:03:41
skúsim to, ale mam už hotový jeden a celkom slušný level riešenie je celkom pekné a trvá asi 18 min. Preinstalovanim by som ho asi stratil, ak by som samozrejme neprekopiroval adresare s levelmi, čo zatiaľ neviem robiť.

Getula
Vloženo: 15.11.2017 21:12:52
Vyrábam level 2. A potrebujem vedieť isté čísla,l ;) a nechce sa mi písať mail a je to jednoduché a nechcem, aby to ktokoľvek iný ako my dvaja vedel (ak si teda niekto nahodou nepozerie forum z ktoreho by ste to potom mohli deletnut) odpiste mi, som zrovna na nete
Getula
Vloženo: 15.11.2017 21:21:00
nie je to najnutnejšie, viacmenej to už funguje ale ale ale hodilo by sa to

Getula
Vloženo: 15.11.2017 21:22:05
Už sa mi to podarilo prekopirovanim z ineho folderu
Getula
Vloženo: 15.11.2017 21:44:48

Neviete nahodou, ci novšie verzie GIMPu otvoria sources.zip, v ktorom su subory gimpu z verzie 2.8.16?
Getula
Vloženo: 15.11.2017 16:00:26
Nejdriv musis ten zip rozbalit! Pac v nem jsou 2 soubory - jeden pro Photoshop a druhy pro GIMP.

Autor
   email: Vloženo: 15.11.2017 16:05:50
To mi je samozrejme jasné. Mám si ale nainštalovať najnovšiu verziu GIMPu alebo tu, v ktorej ste ukladali tie dane súbory spakované do sources.zip (su subory starsich a novej verzie kompatibilné?)
Getula
Vloženo: 15.11.2017 20:46:33
Plus mi nechce uložiť nápovedu. Otvorim si scrollscz.txt či jak sa ten txt súbor volá, nápíšem si názov úrovne medzi úvodzovky (nahradím Level 1) a uložiť mi to potom nechce odmieta mi prístup, nedá sa uložiť.
Text nápovedy mám potom písať pod názov úrovne, že? (t.j. vytvorím si nový riadok riadky)
Getula
Vloženo: 15.11.2017 20:51:41

Ohladne editoru (sorry)
Neda sa nejak zvýšiť (stiahnutim a upravenim nejakeho grafickeho objektu z internetu) počet prvkov pre kreslenie do vrstvy dva? Skopirovanim tychto obrazkov s presnymi rozmermi do nejakeho adresara hry. Napríklad su k dispozícii iba drevené propadla (hodili by sa podobne ako v Q8/Q10) a nie su ziadne sochy, stromy dokonca som nenašiel ani animovaný štvorec pre sípkostríl (chcem ho zavesit na reťaz, ale existuje len je pohyblivá animacia. Je tu tato možnosť vyrobiť si, ale nejak tym aj zvýšiť vyber v editori? Lebo zda sa mi, že podľa manualu by bolo treba vytvoriť png subor pre všetky tieto objekty a vsetko by bolo treba nakresliť vo photoshope či GIMPe a to vzdy pre kazdy level.
getula
Vloženo: 10.11.2017 13:17:13
...a vsetko by bolo treba nakresliť vo photoshope či GIMPe a to vzdy pre kazdy level...

Ano, takto to dělám i já. Celý QX (a i QN) je takto vytvořen a všechny levely jsou dodělávané z 99% v externím editoru (a u epizod jako je třeba E1 nebo E3 v QN jsou dokonce levely udělány komplet bez ingame editoru!). Prvky editoru nijak modifikovat nejdou - editor slouží především k základnímu otexturování levelu.

Autor
   email: Vloženo: 10.11.2017 13:42:16
No čo už, škoda.
Dúfam, že hra pri experimentoch z výťahmi nepadne (viz dole).
getula
Vloženo: 10.11.2017 13:54:54

A Vaše levely z QX vyzerajú úžasne. Jak môžete byť s niektorými nespokojný. Podľa mňa ani tak vôbec nejde o to ako levely vyzerajú (ide predsa o pointu a komplexnost úrovne), keď ste už grafiku dotiahli na úroveň Q10, veď aj skoršie quadraxy 7 a 8 mali peknú grafiku.
getula
Vloženo: 10.11.2017 13:45:42

Utiahne editor výťahy vložené jeden do druheho tak, že sa neprekryju svojimi strechami a podlahami. Alebo tiez vložené do seba, s tým, že jeden z nich je o jednu kocku, rastr vpravo ci vlavo. Len taká zaujímavosť. Dali by sa s tým vytvoriť zaujimave hlavolamy.
Má zmysel skúšať to?

P.S.Pri odpovedani na prispevok dole sa nemusíte rozpisovať, ak to skrátka nejde.

Teraz mi napadlo, že ste pribalili aj komplexný súbor zip z levelu 1 QX. Na ten sa ešte pozriem. Dúfam, že jeho rozbalenie nijako negatívne neovplyvní chod editoru. Tam su konec koncov tie propadla, ktore by sa mi hodili. Jednostvorcekove a kamenne. Dalo by sa ich nejako naimportovat do vyberu v editori?
getula
Vloženo: 10.11.2017 13:36:37

Už som to vylepšil na 309 krokov a to už je značný rozdiel oproti 326. Zanietený quadraxaci máte čo vylepšovať.
Crusader, uz som si stiahol editor. Nedajú sa do neho nahrať vaše levely z QX? Ak by som chcel tu 12. upraviť, vylepšiť. Je to možné? Budem chapat ak nebudete chciet manipulaciu z vasimi levelmi. A este jedna otazka. Pri kresleni do vrstvy 2 (asi) obycajne steny, je mozne tieto bloky ci steny, ktoré sú v ponuke v rôznych grafických zobrazeniach rotovat (otočiť o 90/180 stupňov)?
Konec koncov v gimpe sa babrat urcite nemienim, ale daco by som chcel vytvoriť/upraviť.
getula
Vloženo: 07.11.2017 12:43:20
Vše ohledně editoru je popsané v uživatelské příručce, kde také nalezneš odpovědi na všechny vznesené otázky.

Autor
   email: Vloženo: 07.11.2017 13:20:59
V prírucke v casti kreslenie do vrstvy dva som možnosť rotovat grafické objekty nenašiel. Je tam sice veľký vyber a mnoho variant (farby a textúry), ale možnosť rotovať s konkretnym grafickým prvkom sa tam nenachádza (nenasiel som ju a to som si vsetko k danej casti prečítal).
getula
Vloženo: 07.11.2017 15:56:48
Co v příručce nenajdeš, to v editoru prostě není. ;-) Takže když jsem tam nenapsal nic o rotaci grafických objektů, tak z toho vyplývá, že nic takového editor prostě neumožňuje...

A pls používej tlačítko odpovědět když reaguješ na nějaký post - nezakládej vždy nové vlákno! Tento tvůj poslední příspěvek jsem přesunul na správné místo v threadu.

Autor
   email: Vloženo: 07.11.2017 16:05:17
Doplo mi po uvedení prispevku
getula
Vloženo: 07.11.2017 16:56:58

Vážení quadraxáci,
nikdy som nemal chut babrat sa s krokmi a casmi, ale ked som objavil skvele alternatívne riešenie levelu 12 QX, tak som s tymi krokmi spravil vynimku a pohral som sa s nimi.
A vysledok: prekonava vsetky rekordy pre level 12 - 321 krokov a to este urcite pojde daco doladit, spravim to v najbližšom čase. Takže puntičkári mate stále ešte čo robit ;-)

Crusader, neviem presne so sa odosielaju vysledky, nikdy sa mi to nechcelo, ale ak to bude jednoduche, tak mozno spravim výnimku.
getula
Vloženo: 06.11.2017 12:23:52

Ďakujem za odpoveď a uistenie. Už som na 13. A este jedna vec. V akomkoľvek quadraxe máva level len jedno riešenie. Je to tak vždy? Alebo malo by to tak byť vždy? Pretože ten 12 level QX ma dve riešenia: ,,internetové" a to moje, ktoré ešte jeden kváder ušetrí. Prajem veľa nápadov zapeklistých úrovní a rýchle vyvijanie quadraxu neverending.
getula
Vloženo: 01.11.2017 12:28:41
V ideálním případě má level jen jedno (to jest plánované) řešení. Ale vzhledem ke komplexnosti mechanismů hry a komplexnosti levelů má mnoho z levelů více jak jedno řešení. Prostě není v lidských silách (u freeware hry, kterou tvoří pouze 1 člověk) otestovat naprosto důkladně všechny levely na neplánovaná řešení. Takže bohužel, spousta levelů má více různých cest, jak je lze vyřešit...

Autor
   email: Vloženo: 01.11.2017 13:36:44

A okrem toho, hram aj ostatné quadraxy a v quadrax 7 sa mi zjavne jednoduchý 11 level zzda neriešiteľný. Je možné, že by pri inštalácii nastala chyba a nejaká páčka a pod. nefungovala správne?
neni podstatný
Vloženo: 29.10.2017 11:50:08
Ne. Nemohla nastat chyba. Instalace má autokontrolu souborů. Pokud se hra nainstaluje a normálně spustí, jsou tím pádem veškeré levely naprosto v pořádku a plně hratelné.

Autor
   email: Vloženo: 29.10.2017 18:48:56

Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41


© 2000-2015