Upozornění - kvůli častým hackerským a spammerským útokům na toto fórum jsem musel zakázal v příspěvcích jakékoliv odkazy (tj. veškeré texty, co začínají na http, www, url, link atp.)
V případě nalezení takovéhoto textového řetězce v příspěvku se příspěvek neuloží a po jeho odeslání se zobrazí pouze nápis "Přístup odepřen!". Pokud opravdu nutně chcete
vložit nějaký odkaz na jiné webové stránky, nepoužívejte celou adresu včetně textu http... a úvodní www, pokud je adresa obsahuje, napište s tečkami mezi w (w.w.w.). Pokud bude
odkaz v pořádku, opravím jej na plně "klikatelný" a správný.
Ahoj, docela jste mě tím 60 levelem vystrašili, vůbec netuším, co to NIM je, nikdy jsem o takové hře neslyšela, a nebo možná jo, ale třeba pod jiným názvem, ale když jsem se koukla do rekordů, tak už ji i Penťo, Davide a Maja zdolali, tak se to asi dá udělat ;-) takže všem šťastlivcům gratuluji a upadám do zimního spánku spolu s 25-kou. Šárka
Vloženo: 08.01.2016 17:28:38
Kdyby mi sestřenice, která vyučuje na vysoké škole nepřevedla z desítkové soustavy čísla do dvojkové a neřekla, kolik má v jednotlivých zásobnících kuliček zůstat, a další a další kola musela dopočítávat, ať je výsledek správný, věřte, že bych v 60 levlu byla ještě příští rok. No uvidíme, kolik takových telefonůů
budou mít další hráči, ... Milena
Vloženo: 08.01.2016 17:47:29
Priznavam, ze ja som ten level riesil tak, ze som si nasiel na internete navod na vypocet optimalnych krokov za pomoci binarneho suctu. Btw tiez som predtym v zivote o NIM nepocul. Nightmare
Vloženo: 08.01.2016 17:50:56
ano, máš pravdu, popis binárních součtů tam je hafo , hrají i hráči 65 let, no nevím,
ať někoho neurazím, že je starší Milena
Vloženo: 08.01.2016 17:55:12
No, mému otci je přes 70 a NIM by dal s prstem v nose (a druhým v .... ;-)) Ale uznávám, že on má, jakožto bývalý šachista, velmi dobrou schopnost strategického přemýšlení... Autor
email:
Vloženo: 10.01.2016 13:50:51
Já zase tak, že jsem se díky tomu geniálnímu počítači naučil jeho vítězné tahy (není nic snazšího než si je zapsat) a ve vhodnou chvíli je použil proti němu. Gusta
Vloženo: 09.01.2016 10:40:21
Jupíí...sice zatím 5. ale spokojenost skrob
Vloženo: 05.01.2016 16:55:10
jupííí 58 vyřešen maja
Vloženo: 03.01.2016 14:40:22
No super, konečně naše hlavička se nenechala pánama zahanbit
a sfoukla to ...a koukali jste na nového hráče ?? jede jak pila Milena
Vloženo: 03.01.2016 14:52:48
Gratuluji, možná za rok touhle dobou se taky takhle budu radovat :-) Šárka
Vloženo: 03.01.2016 15:36:16
Já tak za dva pokud neslezu z toho lana, což nejde!!:-) skrob
Vloženo: 03.01.2016 23:18:09
No jo Včelka Mája prostě umí :)
Dušan
Vloženo: 03.01.2016 17:37:37
Super, gratuluju! :-) Gusta
Vloženo: 03.01.2016 17:38:28
Majka veľká GRATULÁCIA PENŤO
Vloženo: 04.01.2016 00:08:17
Hi, happy new year everyone! =)
Once again I need help, this time in level 58, I don't know how to arrange the blocks in the bottom right area, I tried a lot of things but none worked, a hint would be very appreciated. Davide
Vloženo: 02.01.2016 18:43:10
Hi Davide.... SOS level 58, jestli se Gusta nad námi nesmiluje, zákys
nadosmrti. Myslím, že první nakopnutí by se šiklo.
Gusto prosímmm a předem dík. Milena
Vloženo: 02.01.2016 19:45:22
jen pravá strana dělá velký problém Milena
Vloženo: 02.01.2016 19:46:16
Ahoj všem mám stejný problém pravá strana.......... maja
Vloženo: 02.01.2016 19:50:48
Ahoj, hlavní pointu pravé strany asi všichni přibližně tušíte? (v Quadraxu se vždycky elegantně "brzdilo" jen jediným způsobem) Klíčové je úvodní rozřazování kvádrů do teleportů. Nezapomeňte, že si můžete zacpat vyústění teleportu kvádru a tím pádem si připravit jeden specifický nejdůležitější kvádr do jiného teleportu, než který je zrovna "na řadě".
Hello, I think that you can suspect the main principle of the right side, ok? (there has always been only one elegant way how to brake some block in Quadrax). The most important thing is the first sorting of blocks into teleports. Don't forget that you can block up the teleport-exit so you can prepare "the most important block" into different teleport then which is actually "on its turn".
P.S. sorry for the english, I tried to translate as much correctly as I was able to :-) Gusta
Vloženo: 02.01.2016 20:22:03
Gusto dík . Milena
Vloženo: 02.01.2016 20:41:41
Za málo :-) Nevím, jak moc vám to pomůže, ale tuhle radu jsem napsal právě proto, že pro mě tahle věc byla klíčová a když jsem si jí uvědomil, tak už to dál šlo celkem v pohodě, taková klasická sestava kvádrů... Gusta
Vloženo: 02.01.2016 20:47:34
taky díky ,ale zatím jsem to moc nepochopila ......... maja
Vloženo: 02.01.2016 21:26:09
I think I know why we cannot solve level 58... Gusta you didn't tell us that the left part should be done in the dark in the beginning and then the right part becomes possible... Davide
Vloženo: 03.01.2016 00:53:44
I may be wrong... Davide
Vloženo: 03.01.2016 01:10:33
No, I was right! Solved it! Davide
Vloženo: 03.01.2016 01:22:43
A little confirmation here (hopefully Crusader agrees with it): in Lv58, left part must be done BEFORE the right one (and as Davide says, in the darkness). Nightmare
Vloženo: 03.01.2016 01:56:33
I didn't tell that you have to do the left part in the dark because I thought it's obvious as it is exactly written on hint scroll. But congratulations that you have already solved it! :-)
Pro ostatní: píšu, že jsem ani nezmínil, že je nutné projít levou část potmě, neboť to beru jako samozřejmost. Gusta
Vloženo: 03.01.2016 02:17:19
Pozerám do Rekordov... Gusta bude za chvíľu za vodou a bude sa nudiť :)
Autore, kdy bude další pokračování Quadraxu ? :):):)
Dušan
Vloženo: 27.12.2015 14:10:51
Jo jo, Gusta jede jak motorová pila. Nicméně doufám, že po dohrání hry ještě zapracuje na krocích a svede bitvu s Daliborem. Rozhodně by to bylo zajímavé, Gusta vs Dalibor - oba jsou to špičkoví hráči, i když každý má trochu jiný přístup. Uvidíme.
No a co se dalšího Quadraxu týče, tak:
1. Ty už máš QX dohraný a kroky vyladěné? Že ti přichází na mysl už další díl... ;-)
2. QX mě natolik vyšťavil a jeho tvorba byla natolik náročná, že si chci dát chvilinku pauzu.
3. Teď bude prioritou dodělat editor a správu projektů - toto mi zabere minimálně půl roku až rok.
Nicméně v hlavě mám přesto plno nerealizovaných nápadů a mám i pár zajímavých návrhů levelů (původně pro epizodu 10 do QX, která se tam ale už nedostala). Takže nápady a inspirace by byly, nicméně bez pomoci minimálně jednoho grafika (a ideálně i jednoho písmáka, co by dokázal napsat zajímavé a smysluplné pokračování) se nechci už do ničeho pouštět. On už samotný Quadrax X mohl vypadat daleko lépe, kdybych měl nějakého šikovného grafika k ruce. Bohužel, dopadlo to tak, jak to dopadlo a grafika QX je slabší, než jsem původně plánoval... Autor
email:
Vloženo: 30.12.2015 13:54:18
Ahoj, z praktického hľadiska si nakopírujem tvoju odpoveď a odrážkami (-) odpoviem na každý bod (jako v maily barvičky :))
Jo jo, Gusta jede jak motorová pila. Nicméně doufám, že po dohrání hry ještě zapracuje na krocích a svede bitvu s Daliborem. Rozhodně by to bylo zajímavé, Gusta vs Dalibor - oba jsou to špičkoví hráči, i když každý má trochu jiný přístup. Uvidíme.
- Súhlasím, Gusta proste jede a čo sa týka vylepšovania krokov mám svojho favorita :)
No a co se dalšího Quadraxu týče, tak:
1. Ty už máš QX dohraný a kroky vyladěné? Že ti přichází na mysl už další díl... ;-)
- Samozrejme že dohraté nemám, myslel som to obrazne ako reakciu na Gustovu rýchlosť, ale moc si to užívam a snažím sa po dohraní levelu aj dosiahnuť nejaké slušné kroky :)
2. QX mě natolik vyšťavil a jeho tvorba byla natolik náročná, že si chci dát chvilinku pauzu.
- Proti tomu sa nedá nič namietať - za to čo si vytvoril si to zaslúžiš.
3. Teď bude prioritou dodělat editor a správu projektů - toto mi zabere minimálně půl roku až rok.
- Myslím že editor bude užitočná súčasť hry a tiež ho rád vyskúšam.
Nicméně v hlavě mám přesto plno nerealizovaných nápadů a mám i pár zajímavých návrhů levelů (původně pro epizodu 10 do QX, která se tam ale už nedostala). Takže nápady a inspirace by byly, nicméně bez pomoci minimálně jednoho grafika (a ideálně i jednoho písmáka, co by dokázal napsat zajímavé a smysluplné pokračování) se nechci už do ničeho pouštět. On už samotný Quadrax X mohl vypadat daleko lépe, kdybych měl nějakého šikovného grafika k ruce. Bohužel, dopadlo to tak, jak to dopadlo a grafika QX je slabší, než jsem původně plánoval...
- Myslím si že QX je v pohode po všetkých stránkach - a tiež si myslím že hráčov hlavne zaujíma logika a riešenie levelov a v tom je QX úžasný :)
Takže veľa šťastia a opätovný ďík za všetko...
Dušan
Vloženo: 30.12.2015 19:04:02
QX je graficky skvělý a osobně si nedovedu představit kam to graficky posunovat, je totiž navíc originální. Výborná je i hudba, jeden motiv jsem použil jako vyzvánění do MT. Na mne s XI spěchat nemusíš, dal jsem si na X rok, ale budu to muset přehodnotit:-) Je tajemství odkud je ta hudba použita? skrob
email:
Vloženo: 30.12.2015 21:07:16
Každá epizoda má svůj vlastní hudební podkres. Většinou jde o mixy několika ambientních skladeb různých žánrů, tak aby to pokud možno tématicky ladilo k dané epizodě. Nedá se tudíž přesně říct - to je hudba ta a ta, neboť v QX je použito cca padesát různých skladeb a různě zmixovaných do sebe. ;-) Autor
email:
Vloženo: 02.01.2016 14:38:36
Tak jsem si po zdolání levelu otevřela před spaním level nový, protože bych zvědavostí neměla lehké spaní, ale nevím, nevím jestli jsem udělala dobře :-), to si panáčci dají, než to tam všechno prozkoumají, to jsem na sebe zvědavá, jak si to budu v duchu malovat. Šárka
Vloženo: 29.12.2015 19:54:28
Doufám,že je to jubilejní - dvacátý ?
To určitě někdo popostrčí,když si nebudeš vědět rady. Slávek
Vloženo: 30.12.2015 13:39:38
Je to jubilejní dvacátý :-) A už jsem se i hrozila známého pořekadla, jak na nový rok, tak po celý rok, že jsem třeba do nového roku nešla s rozkoukaným 11 levelem, to byl na dlouhou dobu takový odpočinkový level. Šárka
Vloženo: 01.01.2016 19:00:38
Vše nej do nového roku i nových levelů. Vstoupil jsem do roku 2016 ukončením levelu 4 po tvrdém boji. Asi tři dny jsem neviděl nášlapné tlačítko.
Přecházím na projektor a na plátno, tam to už bude vidět všechno:-) skrob
Vloženo: 01.01.2016 00:40:01
Člověk si musí umět poradit :-) Šárka
Vloženo: 01.01.2016 12:54:57
K tomu bych měl taky pěknou historku - byl jsem celé 3 dny tvrdě a beznadějně zaseklý v levelu 45. Ukázalo se, že jsem celou dobu přehlížel jeden kvádr, o kterém jsem si myslel, že je to zeď :-) Kdo ten level zná, asi ví, o kterém kvádru mluvím - on tam prostě s okolními kusy zdi tak hezky splývá... :-) Bez něj je ten level, troufám si říct, neřešitelný. (resp. kdo ho vyřeší bez něj, má u mě pivo :-)
Dejte tedy bacha, ať se v tomhle levelu takhle zbytečně nezaseknete, záseků je v celé hře už tak ažaž. Gusta
Vloženo: 01.01.2016 17:53:07
Přeju všem krásného Silvestra a hodně zdraví a pohody po celý příští rok. Šárka
Vloženo: 31.12.2015 17:21:56
Pripájam sa, všetkým Šťastný Nový Rok 2016! Nightmare
Vloženo: 31.12.2015 22:07:52
PF 2016 PENŤO
Vloženo: 01.01.2016 10:37:06
Všem veselého Silvestra, do nového roku hoodně zdraví ,
obnovu quadra buňek , štěstí a spokojenost. Milena
Vloženo: 31.12.2015 09:10:50
Všem hráčům a autorovi přeji krásné svátky a postup ve hře. Sobě zdolání 3.levelu se zachováním duševního zdraví:--) Martin Škrobálek
email:
Vloženo: 22.12.2015 19:12:34
To určitě dáš :) Šárka
Vloženo: 22.12.2015 21:25:41
Tak 7 hodin kombinací, ale jo level 3 padl. skrob
email:
Vloženo: 25.12.2015 08:14:58
Gratulace! Pravá část levelu 3 je autorův oblíbený part, který se v různých variacích vyskytnul v každém díle už od Quadraxu III. My ostatní ho tedy umíme většinou zpaměti, poslepu i o půlnoci, ale pamatuju si, že v tom Quadraxu III jsem nad tím taky strávil pěkných pár hodin :-) Gusta
Vloženo: 26.12.2015 09:57:43
Gratuluji a hurá do dalšího levelu a pravou stranu jak píše Gusta si zapamatovat pro příště :-) Šárka
Vloženo: 26.12.2015 14:18:03
Díky za povzbuzení, je to čím dál výživnější:-)) skrob